Rakennusliitto hakee lakimiestä vakituiseen työsuhteeseen

Rakennusliitto on rakennusteollisuuden ammattilaisten ja alan ammattilaisiksi opiskelevien vahva SAK:lainen riippumaton ammattiliitto. Liitto on myös yhteiskunnallinen etujärjestö, joka vaikuttaa laillisen yritystoiminnan ja työn puolesta ympäri maata. Tulevaisuuden näkymät ovat hyvät. Jäseniä Rakennusliitossa on noin 75 000 ja liitolla on hieman yli 90 työntekijää, jotka työskentelevät keskustoimistossa Helsingissä ja aluetoimistoissa eri puolilla maata.

Haemme

LAKIMIESTÄ

vakituiseen työsuhteeseen keskustoimistoomme Helsinkiin

Kyseessä on työoikeusjuristin työtehtävät. Siihen sisältyy oikeudenkäyntien lisäksi erilaisia koulutus- ja neuvottelutehtäviä. Osana työnkuvaa on myös kansainvälistä edunvalvontaa.

Etsimme oikeusosaston viiden työntekijän tiimiimme itsenäiseen työskentelyyn kykenevää henkilöä, jolla on jo muutama vuosi työkokemusta. Eduksi luetaan työmarkkina- tai asianajokentän työtausta sekä auskultointi.

Tarjoamme monipuolisia tehtäviä työelämäkysymysten eturivissä sekä reilut työsuhteen ehdot.

Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi palkkatoiveineen 11.11.2018 mennessä joko markus.ainasoja@rakennusliitto.fi tai Ainasoja/ Rakennusliitto ry, PL 307, 00531 Helsinki.