Duunimylly (työnvälitys)

Duunimyllyssä työnhakijat ja työpaikat kohtaavat nopeasti ja vaivattomasti.

Liiton jäsenenä voit luoda palveluun oman työnhakuprofiilin ja hakea alan yritysten ja kotitalouksien ilmoittamiin avoimiin työpaikkoihin. Oman profiilin voi asettaa avoimeksi, jolloin myös työnantaja voi löytää sinut. Voit lisäksi tehdä paikkavahdin, joka ilmoittaa sinulle sopivista avoimista työpaikoista.

Pääset käyttämään Duunimyllyä tietokoneella eAsioinnin kautta ja älypuhelimella helposti mobiilijäsenkortin kautta. Palvelu on maksuton.

Tietoa työnantajalle

Tavoita rakennusalan ammattilaiset helposti ja nopeasti!

Rakennusliiton helppokäyttöisen digitaalisen alustan avulla työpaikat ja työnhakijat kohtaavat.

Työpaikkailmoituksia palvelussa voivat jättää alan yritykset ja kotitaloudet ja työpaikkoja hakea Rakennusliiton jäsenet. Välitämme työpaikkoja, koulutussopimuspaikkoja ja oppisopimuspaikkoja.

Jäsenet hakevat avoimia työpaikkoja omalla työnhakuprofiilillaan. Työnantaja voi lisäksi etsiä profiilinsa avoimeksi asettaneita työnhakijoita suoraan järjestelmässä ja lähettää heille kontaktipyynnön. Työnantajan ja työnhakijan kohdatessa, työnhakijan yhteystiedot avautuvat yritykselle.

Palvelu on käyttäjilleen maksuton. Tervetuloa tutustumaan!

Miksi kotitalouden kannattaa käyttää Duunimyllyä?

Esimerkiksi remonttia teettävä joutuu valitsemaan, palkkaako suoraan ammattilaisen vai ostaako työn yritykseltä. Ammattilaisen palkkaaminen on selkeää ja tulee yleensä myös halvemmaksi.

Kirjaudu Duunimyllyyn

Yritysten edustajat ja kotitalousrakennuttajat kirjautuvat työnvälitykseen tästä linkistä.

Rakennusliiton jäsenyysasioiden palvelunumero
020 690 231 (ma–pe 9–15)