Ammattiosastojen tapahtumat - Rakennusliitto

Ammattiosastojen tapahtumat

Hyvä Rakennusliiton aktiivi!

Rakennusliitto kehottaa kaikkia jäsenyhdistyksiään noudattamaan viranomaisten koronaohjeistuksia kokousten suhteen. Rajoitukset ja kiellot vaihtelevat eri puolella Suomea koronatilanteen mukaisesti. Tarkista siis osastosi toimihenkilöiltä järjestetäänkö kokous, vaikka kokousilmoitus olisikin julkaistu!

Tällä sivulla julkaistavat ilmoitukset toimitetaan osoitteeseen: ilmoitukset@rakennusliitto.fi

Ilmoitus julkaistaan vain netissä, ellei sitä erikseen ole pyydetty laittamaan painettavaan Rakentaja-lehteen. Verkossa julkaistavat rivi-ilmoitukset ovat maksuttomia. Rakentaja-lehdessä julkaistavan laatikkoilmoituksen hinta on 2 €/palstamillimetri. Ilmoitukset ovat aina kahdella palstalla.

Etkö tiedä omaa ammatti­osastoasi?

Ammattiosastosi numero näkyy jäsenkortissa. Voit tiedustella ammattiosastojen yhteystietoja liiton palvelupisteistä.

Ammatti­osastojen kokoukset

Kevätkokoukset

Viimeistään maaliskuun viimeisenä päivänä pidettävässä osaston kevätkokouksessa:
a) käsitellään hallituksen laatima toiminta- ja tilikertomus edelliseltä kalenterivuodelta;
b) käsitellään toiminnantarkastajan lausunto;
c) päätetään tilinpäätöksen vahvistamisesta ja vastuuvapauden myöntämisestä;
d) päätetään mahdollisista muista esille tulevista asioista.

Syyskokoukset

Lokakuun 15. ja joulukuun 15. päivän välisenä aikana pidettävässä syyskokouksessa:
a) päätetään niistä perusteista, joiden mukaan osaston toimihenkilöiden kulut korvataan;
b) päätetään toimintasuunnitelmasta ja talousarviosta seuraavalle vuodelle;
c) valitaan toiminnantarkastaja ja hänelle varahenkilö;
d) valitaan puheenjohtaja ja hallituksen varsinaiset jäsenet henkilökohtaisine varajäsenineen;
e) valitaan edustajat henkilökohtaisine varaedustajineen aluejärjestön edustajakokoukseen;
f) valitaan tarpeelliset toimikunnat ja jaostot sekä tarvittaessa osaston luottamusmies ja hänen varamiehensä;
g) päätetään kokouksen koollekutsumistavasta;
h) asetetaan ehdokkaat aluejärjestön hallituksen jäseniksi;
i) käsitellään muut mahdolliset asiat.

Kokousten mallityöjärjestykset ja tietoa toimihenkilövalinnoista ja niistä ilmoittamisesta

Osastojen tapahtumat

Os. 033, Lappeenranta

Syyskokous 2020 ja kevätkokous 2021 ti 22.6. klo 18, Tirilän Työväentalo, Onninkatu 6, Lappeenranta. Esillä sääntöjen määräämät asiat (toimihenkilövalinnat vuodelle 2021) sekä keskustellaan ja päätetään osaston kesäpaikan myynnistä. Lisäksi muut esille tulevat asiat. Koronaepidemian vuoksi toimitaan terveys-, turvallisuusohjeistuksen mukaisesti. Suositellaan maskin käyttöä! Kahvi- ja voileipätarjoilu kokouksen alussa. Tervetuloa!
Uuden hallituksen järjestäytymiskokous pidetään kokouksien jälkeen.

Os. 041, Seinäjoki

Kuukausikokoukset keskiviikkoisin klo 19, osaston toimisto, Vapaudentie 32–34 B, Seinäjoki. Käsitellään esille tulevat asiat.
Syksyn kokoukset seuraavasti: 8.9., 13.10.
Syyskokous pe 12.11. klo 19, Vapaudentie 32–34 B, Seinäjoki. Esillä sääntöjen määräämät asiat (toimihenkilövalinnat vuodelle 2022) sekä muut esille tulevat asiat.

Os. 043, Pori

Kevätkokous pe 18.6. klo 17.30, Porin Miittinki, Pohjoispuisto 4, Pori.  Esillä sääntöjen määräämät sekä muut esille tulevat asiat.

Os. 051, Jyväskylä

Kevätkokous ti 22.6. klo 17, Finlandia Hotelli Alba, Ahlmaninkatu 4, Jyväskylä. Esillä sääntöjen määräämät sekä muut esille tulevat asiat. Kokoukseen osallistujille tarjotaan ruokailu.
Perinteinen perhematka la 14.8. Särkänniemeen. Lähtö klo 10 Harjukadun tilausajolaiturista ja paluumatkalle lähdetään klo 18. Hinta 20 €/hlö sisältää matkan ja rannekkeen. Ilmoittautumiset viimeistään la 31.7. maksamalla osallistumismaksu osaston tilille FI32 5290 0220 2966 91. Viestikenttään jäsenen nimi ja lähtijöitten lukumäärä. Lisätietoja: Veli Hiltunen p. 040 823 3539. Paikkoja rajoitetusti. Tervetuloa!

Os. 083, Keuruu

Kevätkokous la 3.7. klo 13, Pappilan Taverna, Kangasmannilantie 4, Keuruu. Esillä sääntöjen määräämät sekä muut esille tulevat asiat. Käsitellään sääntöjen määräämät sekä muut esille tulevat asiat. Lounastarjoilu. Tervetuloa!

Os. 124, Toijala

Kevätkokous pe 11.6. klo 18, Akaan keilahalli, Hallamäentie 3, Akaa. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat.
Ennen kokousta keilaus klo 17, enne kokousta, myös sauna ja virvoitusjuomat. Tervetuloa!

Os.154, Loviisa

Kevätkokous su 11.7. klo 13, Neste K-Ankkurituuli, Länsikaari 3, Loviisa. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat.

Os. 221, Naantali

Kevätkokous ke 16.6. klo 18, Rautakatu 6, Naantali. Esillä sääntöjen määräiset asiat sekä muut esille tulevat asiat. Tervetuloa!

Os. 349, Matinkylä

Kuukausikokoukset maanantaisin klo 18, Matinkylän Pirtti, Keskipäivänkuja 4, Espoo.
Seuraavasti: 6.9., 8.11. Käsitellään esille tulevat asiat.
Syyskokous ma 4.10. klo 18, Matinkylän Pirtti, Keskipäivänkuja 4, Espoo. Esillä sääntöjen määräämät asiat (toimihenkilövalinnat vuodelle 2022) sekä muut esille tulevat asiat.

Os. 392, Tampereen putkimiehet ja -eristäjät

Kevät- ja syyskokous 2020 sekä kevätkokous 2021 la 12.6. klo 12, osasto os. 10:n tilat, Sorinkatu 4 A, Tampere. Esillä sääntöjen määräämät asiat (toimihenkilövalinnat vuodelle 2021) sekä muut esille tulevat asiat. Tilannekatsauksen pitää Rakennusliiton varapuheenjohtaja Kimmo Palonen. Kokouksen jälkeen ruokailu. Tervetuloa!

Os. 404, Porin putkimiehet ja -eristäjät

Kevätkokous ke 16.6. klo 18, Porin palvelupiste, Liisankatu 18, Pori. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat.

Os. 553, Luoteis-Pirkanmaa

Kevätkokous la 12.6. klo 12, St1, Kolmostie 670, Ikaalinen. Esillä sääntöjen määräämät sekä muut esille tulevat asiat. Kokouksen jälkeen luvassa ruokailu.

Os. 614, Oulun muurarit

Kevätkokous ti 15.6. klo 18, Sokeri-Jussin Kievari, Pikisaarentie 2, Oulu. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat. Kokouksen jälkeen ruokailu. Tervetuloa!

Alueellisten rakentaja­veteraanien tapahtumat

Hämeenlinnan rakentajaveteraanit

Veteraanien kokoukset 2021 koronatilanteen mukaan keskiviikkoisin klo 13–15, Birger Jaarlin katu 12, Hämeenlinna.
Seuraavasti: 15.9., 20.10., 17.11.
Kahvitarjoilut. Tervetuloa!

Keski-Suomen rakentajaveteraanit

Kesäretki ti 20.7. Multiaan. Lähtö klo 10 Jyväskylän palvelupisteen edestä, Yrjönkatu 30, Jyväskylä. Käymme Keski-Suomen korkeimmalla paikalla näköalatornissa, paistamme makkaraa ja kyytipojaksi mehua. Maksamme kilometrikorvausta 25 snt/km. Toivomme runsasta osanottoa. Avecit mukaan. Ilmoittautumiset viimeistään to 15.7., Kaarlo p. 050 542 7290 sekä Raimo p. 040 768 8811.