Ammattiosastojen tapahtumat - Rakennusliitto

Ammattiosastojen tapahtumat

Kokoonnutaan terveysturvallisesti

Rakennusliitto kehottaa kaikkia jäsenyhdistyksiään noudattamaan viranomaisten koronaohjeistuksia kokousten suhteen. Rajoitukset ja kiellot vaihtelevat eri puolella Suomea koronatilanteen mukaisesti. Tarkista siis osastosi toimihenkilöiltä järjestetäänkö kokous, vaikka kokousilmoitus olisikin julkaistu!

Tällä sivulla julkaistavat ilmoitukset toimitetaan osoitteeseen: ilmoitukset@rakennusliitto.fi

Ilmoitus julkaistaan vain netissä, ellei sitä erikseen ole pyydetty laittamaan painettavaan Rakentaja-lehteen. Verkossa julkaistavat rivi-ilmoitukset ovat maksuttomia. Rakentaja-lehdessä julkaistavan laatikkoilmoituksen hinta on 2 €/palstamillimetri. Ilmoitukset ovat aina kahdella palstalla.

Etkö tiedä omaa ammatti­osastoasi?

Ammattiosastosi numero näkyy jäsenkortissa. Voit tiedustella ammattiosastojen yhteystietoja liiton palvelupisteistä.

Ammatti­osastojen kokoukset

Kevätkokoukset

Viimeistään maaliskuun viimeisenä päivänä pidettävässä osaston kevätkokouksessa:
a) käsitellään hallituksen laatima toiminta- ja tilikertomus edelliseltä kalenterivuodelta;
b) käsitellään toiminnantarkastajan lausunto;
c) päätetään tilinpäätöksen vahvistamisesta ja vastuuvapauden myöntämisestä;
d) päätetään mahdollisista muista esille tulevista asioista.

Syyskokoukset

Lokakuun 15. ja joulukuun 15. päivän välisenä aikana pidettävässä syyskokouksessa:
a) päätetään niistä perusteista, joiden mukaan osaston toimihenkilöiden kulut korvataan;
b) päätetään toimintasuunnitelmasta ja talousarviosta seuraavalle vuodelle;
c) valitaan toiminnantarkastaja ja hänelle varahenkilö;
d) valitaan puheenjohtaja ja hallituksen varsinaiset jäsenet henkilökohtaisine varajäsenineen;
e) valitaan edustajat henkilökohtaisine varaedustajineen aluejärjestön edustajakokoukseen;
f) valitaan tarpeelliset toimikunnat ja jaostot sekä tarvittaessa osaston luottamusmies ja hänen varamiehensä;
g) päätetään kokouksen koollekutsumistavasta;
h) asetetaan ehdokkaat aluejärjestön hallituksen jäseniksi;
i) käsitellään muut mahdolliset asiat.

Kokousten mallityöjärjestykset ja tietoa toimihenkilövalinnoista ja niistä ilmoittamisesta

Osastojen tapahtumat

Os. 022, Kerava

Kevätkokous ke 23.2. klo 18, Keravan kirjasto, Satusiipi, Paasikivenkatu 12, Kerava. Esillä sääntöjen määräämät sekä muut esille tulevat asiat.

Os. 039, Helsingin matto- ja parkettimiehet

Kuukausikokous ti 15.2. klo 16, ammattiosastojen Tiimitupa, Viides linja 3, Helsinki. Käsitellään esille tulevat asiat. Kahvitarjoilu.

Os. 034, Imatra

Kevätkokous ma 21.3. klo 18, Ay-talon alakerran kokoustila, Esterinkatu 11, Imatra. Esillä sääntömääräiset ja muut esille tulevat asiat. Tervetuloa!

Os. 041, Seinäjoki

Kuukausikokous pe 18.2. klo 18, Vapaudentie 32–34 B, Seinäjoki. Käsitellään esille tulevat asiat.
Kevätkokous pe 18.3. klo 18, Vapaudentie 32–34 B, Seinäjoki. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat.

Os. 131, Rovaniemi

Kevätkokous to 17.3. klo 18, Raksakellari, Korkalonkatu 18, Rovaniemi. Käynti sisäpihalta kellariin. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat. Kahvitarjoilu.

Os. 390, Helsingin putkimiehet ja -eristäjät

Nuuskakerhon kevätkauden kokoontumiset torstaisin klo 11, osastojen Tiimitupa, Viides linja 3, Helsinki. Seuraavasti: 27.1., 10.2., 24.2., 10.3., 24.3., 7.4., 21.4. Tervetuloa!

Os. 392, Tampereen putkimiehet ja -eristäjät

Toimihenkilöt 2022 puheenjohtaja Pasi Anttila p. 040 040 9543, varapuheenjohtaja Lassi Kantola p. 040 771 3957 sihteeri Jyrki Lipponen p. 040 579 6521, taloudenhoitaja Tapani Kantola p. 050 390 1400. Muut hallituksen jäsenet: Toni Mäenpää, Jukka Nikkinen, Mikko Kähönen, Kari Partala.
Kuntotuki. Osasto maksaa jäsenilleen, myös eläkeläisille, kuntoilutukea 100 € vuodessa. Toimita kuitit puheenjohtajalle, taloudenhoitajalle tai sihteerille. Tukea saa urheiluvälineisiin, kuntosalikorttiin, sekä teatteri- ja konserttilippuihin.
Juntturikerho kokoontuu joka kuukauden ensimmäisenä tiistaina klo 10, os.10:n tilat, Sorinkatu 4, paitsi heinä- ja elokuussa. Osastomme eläkeläiset kokoontuvat kahvittelemaan ja vaihtamaan kuulumisia. Tule mukaan keskustelemaan ja suunnittelemaan kanssamme mielekästä veteraanitoimintaa. Kerhon puheenjohtajana jatkaa Rauno Viljanen p. 050 594 4168.
Kevätkokous la 26.3. klo 12, os. 10:n tilat, Sorinkatu 4, 1. krs, Tampere. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat. Tilannekatsauksen pitää Rakennusliiton varapuheenjohtaja Kimmo Palonen. Kahvitarjoilu.

Os. 416, Virrat

Kevätkokous to 24.2. klo 18, Työväentalo, Mäkitie 18, Virrat. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat.
Perinteinen kevätristeily 26.­–27.5. Viking Grace -aluksella, jäsenille puolisoineen. Matkan omavastuuhinta 60 €/hlö, joka sisältää kuljetuksen, A2-hytin, aamiaisen ja buffetpäivällisen. Lisätietoja ja Ilmoittautumiset viimeistään su 10.4., Tero p. 050 064 9275.

Os. 437, Huittinen

Kevätkokous pe 25.3. klo 18, Ay-toimisto, Sahakatu 4, Huittinen. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat.

Os. 475, Nilsiä

Kevätkokous la 26.2. klo 13, Vesitornintie 1, Nilsiä. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat.

Os. 495, Uurainen

Kevätkokous su 13.2. klo 12, Parman ruokala, Uuraistentie 529, Kangashäkki. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat. Kokouksen jälkeen ruokailu Hirvaskankaalla. Tervetuloa! Hallitus

Alueellisten rakentaja­veteraanien tapahtumat

Hämeenlinnan rakentajaveteraanit

Veteraanien kokoukset 2022 koronatilanteen mukaan keskiviikkoisin klo 13–15, Birger Jaarlin katu 12, Hämeenlinna.
Seuraavasti: 16.2., 16.3., 20.4., 18.5., 21.9., 19.10., 16.11.
Kahvitarjoilut. Tervetuloa!

Keski-Suomen rakentajaveteraanit

Kuntosali-, kylpylä- ja keilailusopimus 2022 Scandic Laajavuoren kanssa. Olemme uusineet sopimuksen, johon kuuluu kuntosalin käyttö, sauna sekä uiminen. Hinnat: arkisin klo 8–14 6,40 €/kerta, muulloin 8,80 €/kerta. Keilauksesta saa alennusta -20 % normaalihinnoista. Edut saatte näyttämällä jäsenkorttia ja mainitsemalla, että on rakentajaveteraanisopimus.
Kokoontumiset joka kuukauden ensimmäinen tiistai klo 14, Jyväskylän palvelupiste, Yrjönkatu 30, Jyväskylä. Tervetuloa keskustelemaan ja kahvittelemaan!
—-

Kevään 2022 kokoukset, Turun palvelupisteen tilat, Uudenmaankatu 6a, Turku. Joka kuukauden toinen maanantai klo 10. Viimeinen kokous toukokuussa. Kahvi- ja pullatarjoilu.