Ammattiosastojen tapahtumat

Tällä sivulla julkaistavat ilmoitukset toimitetaan osoitteeseen: ilmoitukset@rakennusliitto.fi

Ilmoitus julkaistaan vain netissä, ellei sitä erikseen ole pyydetty laittamaan painettavaan Rakentaja-lehteen. Verkossa julkaistavat rivi-ilmoitukset ovat maksuttomia. Rakentaja-lehdessä julkaistavan laatikkoilmoituksen hinta on 2 €/palstamillimetri. Ilmoitukset ovat aina kahdella palstalla.

Etkö tiedä omaa ammatti­osastoasi?

Ammattiosastosi numero näkyy jäsenkortissa. Voit tiedustella ammattiosastojen yhteystietoja liiton palvelupisteistä.

Ammatti­osastojen kokoukset

Kevätkokous

Viimeistään maaliskuun viimeisenä päivänä pidettävässä osaston kevätkokouksessa:
a) käsitellään hallituksen laatima toiminta- ja tilikertomus edelliseltä kalenterivuodelta;
b) käsitellään toiminnantarkastajan lausunto;
c) päätetään tilinpäätöksen vahvistamisesta ja vastuuvapauden myöntämisestä;
d) päätetään mahdollisista muista esille tulevista asioista.

Syyskokous

Lokakuun 15. ja joulukuun 15. päivän välisenä aikana pidettävässä syyskokouksessa:
a) päätetään niistä perusteista, joiden mukaan osaston toimihenkilöiden kulut korvataan;
b) päätetään toimintasuunnitelmasta ja talousarviosta seuraavalle vuodelle;
c) valitaan toiminnantarkastaja ja hänelle varahenkilö;
d) valitaan puheenjohtaja ja hallituksen varsinaiset jäsenet henkilökohtaisine varajäsenineen;
e) valitaan edustajat henkilökohtaisine varaedustajineen aluejärjestön edustajakokoukseen;
f) valitaan tarpeelliset toimikunnat ja jaostot sekä tarvittaessa osaston luottamusmies ja hänen varamiehensä;
g) päätetään kokouksen koollekutsumistavasta;
h) asetetaan ehdokkaat aluejärjestön hallituksen jäseniksi;
i) käsitellään muut mahdolliset asiat.

Kokousten mallityöjärjestykset ja tietoa toimihenkilövalinnoista ja niistä ilmoittamisesta

Osastojen tapahtumat

Os. 001, Helsingin kirvesmiehet

Kevätkokous to 7.3. klo 17, osaston toimisto, Purpuripolku 7–9, Kannelmäki, Helsinki. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat. Alustajana Rakennusliiton vastaava lakimies Päivi Poutanen. Kahvitarjoilu. Tervetuloa
Hallitus
Kirveskerho 55 juttutuvan kokoontumiset joka toinen tiistai klo 11, osaston toimitilat, Purpuripolku 7–9, Kannelmäki, Helsinki. Jokaiseen kokoontumiseen pyrimme saamaan ulkopuolisen alustajan kertomaan eri aiheista. Seuraavasti: 12.3., 9.4., 14.5., 10.9., 8.10., 10.11., 10.12. joululounas (aika ja paikka ilmoitetaan myöhemmin).
Yhteyshenkilöt: puheenjohtaja Matti Piirainen p. 050 597 0911, sihteeri Ahti Siipilehto p. 040 585 5588 ja taloudenhoitaja Pentti Nurminen p. 040 542 5232.

Os. 002, Helsingin maalarit

Rakennusliitto 100 -kesäpäivät 8.–9.6., Tampere. Luvassa on paljon ohjelmaa perheen pienemmistä aikuisiin. Osasto tukee majoittujia kuittia vastaan: kahden hengen tai suurempi huone 100 €/jäsen tai yhden hengen huone 80 €/jäsen. Toimita kuitti ja tilinumero, johanna.elonen@rakennusliitto.fi. Kesäpäiville voit matkustaa vaivattomasti ja maksuttomasti yhteisjunakuljetuksella. Tästä päivittyy tarkempaa tietoa liiton kotisivulle.

Os. 011, Tampereen maalarit

Kevätkokous pe 22.3. klo 18, os.10:n kokoustilat, Sorinkatu 4, Tampere. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat. Tarjolla pientä purtavaa juomineen. Tervetuloa!

Os. 015, Turun kirvesmiehet

Kevätkokous ke 13.3. klo 18, Turun palvelupiste, Uudenmaankatu 6 A, Turku. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat. Kahvitarjoilu. Tervetuloa!

Os. 022, Kerava

Rakennusliitto 100 -kesäpäivät 8.–9.6., Tampere. Bussikuljetus Keravalta, majoitus Hotelli Ilves
2 hlö huoneissa. Omavastuu 30 €/jäsen. Ilmoittautumiset viimeistään 31.3. Jarmo Nieminen p. 050 375 8902.

Os. 025, Kemi–Tornion maa- ja vesirakentajat

Kevätkokous la 16.3. klo 16, Kemin Lumilinna, Lumilinnankatu 15, Kemi. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat.  Kokouksen jälkeen ruokailu. Sitovat ilmoittautumiset ja mahdolliset ruoka-aineallergiat viimeistään to 29.2., Elina p.040 099 1399.

Os. 028, Varkaus

Kevätkokous ke 27.3. klo 17, Ravintola Kaks Ruusua, Pannukabinetti, Ahlströminkatu 25, Varkaus. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat. Tilannekatsauksen pitää entinen kansanedustaja Matti Semi. Tarjolla voileipäkakkua. Tervetuloa!

Os. 033, Lappeenranta

Veteraanien ruokailu ke 13.3. klo 12. Lähdemme syömään Lemin särää Lemin kotiseutuyhdistykselle, Vainikkalantie 6, Lemi. Omavastuu 10 €. Saapuminen omilla tai kimppakyydeillä. Sitova ilmoittautuminen viimeistään pe 8.3. tekstiviestillä p. 050 348 4122. Tilaan mahtuu n. 50 henkilöä. Tervetuloa!
Veteraanityöryhmä

Os. 034, Imatra

Kevätkokous ma 25.3. klo 18, Ay-talon alakerran kokoushuone, Esterinkatu 11, Imatra. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat.

Os. 041, Seinäjoki

Kevätkokous pe 15.3. klo 18, osaston toimisto, Vapaudentie 32–34 B 20, Seinäjoki. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat.

Os. 042, Hyvinkää

Kevätkokous to 7.3. klo 17.30, Sky-kabinetti, Kauppatori 1, Hyvinkää. Käynti torin puolelta Tokmannin aulasta hissillä U-kerrokseen. Esillä sääntöjen määräämät sekä muut esille tulevat asiat. Kahvitarjoilu ja pientä purtavaa. Tervetuloa!
Hallitus
Rakennusliitto 100 -kesäpäivät 8.–9.6., Tampere. Majoitus Scandic Tampere Station -hotellissa. Hinta: jäsen 0 €, muut 20 €. Sitovat ilmoittautumiset su 5.5. mennessä, Matti Ihanus p. 040 510 5654. Paikkoja rajoitetusti. Kuljetus tarkentuu myöhemmin.

Os. 043, Pori

Kevätkokous la 22.3. klo 18, ravintola Porin Miittinki, Pohjoispuisto 4, Pori. kokouksen jälkeen mahdollisuus saunaan. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat.

Os. 047, Lohja

Kevätkokous ma 26.2. klo 18, osaston toimitilat, Kauppakatu 8, Lohja. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat.

Os. 051, Jyväskylä

Kevätkokous la 24.2. klo 15 osaston saunalla, Vaasankatu 2, Jyväskylä, käynti sisäpihan puolelta, pyöreän tornin vasemmalta puolelta. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat. Kahvitarjoilu. Tervetuloa!
Pilkkikilpailut la 16.3. klo 10, Metsäranta, Metsärannantie 56, Kuohu. Osallistujille tarjotaan ruoka ja kahvit sekä tiedossa myös mukavia palkintoja.

Os. 052, Jyväskylän maalarit ja lattianpäällystäjät

Kevätkokous ke 6.3. klo 17, Aholaidantie 3, Jyväskylä. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat. Kahvitarjoilu. Tervetuloa!

Os. 055, Järvenpää

Kevätkokous 4.4. klo 18, Järvenpäätalo, Hallintokatu 4, Järvenpää. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat. Tervetuloa!

Os. 056, Salo

Kevätkokous ma 11.3. klo 18, osaston toimisto, Helsingintie 16, Salo. Esillä sääntöjen määräämät asiat ja muut esille tulevat asiat. Kokouksen jälkeen ruokailu. Tervetuloa!

Os. 068, Joensuun betonituote

Kevätkokous ke 28.2. klo 18 ABC Marjala Joensuu, Marjalantie 18, Joensuu.  Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat. Kahvitarjoilu. Tervetuloa!

Os. 079, Porvoo

Kevätkokous la 6.4. klo 11, osaston toimisto, Sibeliuksenbulevardi 36, Porvoo. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat. Tervetuloa!

Os. 082, Nokia

Kevätkokous ti 12.3. klo 18, osaston toimisto, Pirkkalaistie 8 C, Nokia. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat. Kahvitarjoilu. Tervetuloa!

Os. 083, Keuruu

Kevätkokous su 7.4. klo 15, ravintola Iltalenkki, Koulutie 7, Keuruu, linja-autoasema. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat. Tervetuloa!

Os. 086, Kokkola

Kevätkokous ma 25.3. klo 18, osaston toimisto, Ristirannankatu 7, Kokkola. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat. Kahvi- ja pullatarjoilu. Tervetuloa!

Os. 094, Turun betonituote

Kevätkokous pe 1.3. klo 18, Turun palvelupiste, Uudenmaankatu 6 A, Turku. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat.

Os. 131, Rovaniemi

Kevätkokous pe 22.3. klo 18, Sirkus Taika-Aika, kokous- ja saunatilat, Lampelankatu 23 C, Rovaniemi. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat. Kokouksen jälkeen saunailta. Tarjolla pizzaa ja muuta pientä purtavaa. Lisätietoja nettisivuilta: https://rovaniemi131.rakennusliitto.net/ tai facebookista Rakennusliiton os. 131 Rovaniemi. Tervetuloa!

Os. 159, Savonlinna

Kevätkokous to 14.3. klo 18, Sokos Hotel Seurahuone, Othello kokoustila, Kauppatori 4-6, Savonlinna. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat. Kokouksen alussa kahvitarjoilu kahvileivän kera. Tervetuloa osallistumaan jäsenet!

Os. 187, Lempäälä

Kevätkokous ti 26.3. klo 17, Neste Lempäälä Mantunkulma, Puistokatu 2, Lempäälä. Esillä sääntöjen määräämät asiat, kevätretkiasia sekä muut esille tulevat asiat. Kahvitarjoilu.

Os. 190, Lohjan kalkki ja sementti

Kevätkokous ke 27.3. klo 16, Anttiinintie 46, Lohja. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat. Kahvitarjoilu. Tervetuloa!

Os. 197, Pieksämäki

Pilkkikilpailut la 16.3. klo 9 osaston mökillä, Kantalantie 4, Naarajärvi. Jäsenet perheineen tervetulleita!
Kevätkokous la 16.3. klo 12 osaston mökillä, Kantalantie 4, Naarajärvi. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat. Tervetuloa!

Os. 206, Juva

Kevätkokous ti 26.3. klo 18, Työtuloksen kerhohuone, Peltotie 1-3, Juva. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat. Tervetuloa!

Os. 283, Viiala

Kevätkokous ke 27.3. klo 18, Viialan Sampola, Vakkistentie 5, Akaa. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat. Tervetuloa!

Os. 342, Jyväskylän kirvesmiehet

Kevätkokous ma 18.3. klo 18, Hotelli Alba, Ahlmaninkatu 4, Jyväskylä. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat. Tervetuloa!

Os. 378, Orimattila

Kevätkokous to 28.3. klo 18, Järjestötupa, Rantatie 2, Orimattila. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat. Tervetuloa!

Os. 392, Tampereen putkimiehet ja -eristäjät

Kevätkokous ti 26.3. klo 17, os. 10:n kokoustilat, Sorinkatu 4 A, Tampere. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat. Tilannekatsauksen pitää aluetoimitsija Laura Ahola. Kahvitarjoilu.
Hallitus
Osastomme eläkeläiset, Juntturit kokoontuvat joka kuukauden ensimmäinen tiistaina klo 12 os. 10:n tiloissa, Sorinkatu 4 A, Tampere, paitsi heinä- ja elokuussa. Tule kahvittelemaan, vaihtamaan kuulumisia ja suunnittelemaan mielekästä veteraanitoimintaa.
Juntturien vetäjänä jatkaa Rauno Viljanen p. 050 594 4168.

OS. 395, Jyväskylän putkimiehet ja -eristäjät

Rakennusliitto 100 -kesäpäivät 8.–9.6., Tampere. Osasto tarjoaa kuljetuksen ja majoituksen Scandic Hotel Villassa 2 hlö huoneissa, omavastuu 50 €/hlö. Lisätietoa Rakennusliiton verkkosivuilla, jonka kautta voitte tilata Särkänniemen ja eläinpuiston rannekkeet etuhintaan. Kuljetuksesta tiedotetaan lähtijöille erikseen. Ilmoittautuminen viimeistään 3.5., hamalainen.jarno@gmail.com tai 045 670 8955.

Os. 437, Huittinen

Kevätkokous pe 22.3. klo 18, Ay-toimisto, Sahakatu 4, Huittinen. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat.

Os. 456, Petäjävesi

Kevätkokous su 10.3. klo 17, ST1 Kyläseppä liikenneasema, Karikontie 1, Petäjävesi. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat. Tervetuloa!

Os. 459, Vantaa

Kevätkokous pe 15.3. klo 18, Puistokulma, Talkootie 4, Vantaa. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat. Ruokatarjoilu. Tervetuloa!

Os. 475, Nilsiä

Kevätkokous la 30.3. klo 13, Mantun talo, Vesitornitie 1, Nilsiä. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat.

Os. 495, Uurainen

Kevätkokous su 25.2. klo 12, Parman ruokala, Uuraistentie 529, Kangashäkki. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat. Kokouksen jälkeen ruokatarjoilu.

Os. 547, Lahti

Kevätkokous pe 12.4. klo 18, osaston toimisto, Hämeenkatu 32 A, Lahti. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat. Kokouksen jälkeen ruokailu. Tervetuloa!

Veteraanitoiminta

Hämeenlinnan rakentajaveteraanit

Vuoden 2024 kokoukset kerran kuukaudessa klo 13, Birger Jaarlin katu 12, Hämeenlinna. Seuraavasti: 20.3., 17.4., 18.9., 16.10., 20.11. Tervetuloa!

Keski-Suomen rakentajaveteraanit

Risteily 20.–21.5. Tallinnaan. Linja-autokuljetus lähtee ma 20.5. klo 12.15 Harjukadun tilausajolaiturilta, Harjukatu 6, Jyväskylä. Matkareitti Vaajakoski–Joutsa. Paikkoja varattu 45 henkilölle. Hinta veteraaneille ja aveceille 65 €/hlö, muut 85 €/hlö B2-luokan hytissä. Tallinnassa teemme kiertoajelun. Paluu ti 21.5. noin klo 24. Ilmoittautumiset viimeistään ti 16.4., Kaarlo p. 050 542 7290 tai Raimo p. 040 768 8811.
Vapaa-ajan kylpyläsopimus 2024 Scandic Laajavuoren kanssa. Olemme uusineet sopimuksen. Hinnat: ma–to klo 8–14 hintaan 7,60 €/kerta. Muina aikoina 12,40 €/kerta. Edut saatte näyttämällä voimassa olevaa jäsenkorttia kassalla. Tervemenoa virkistäytymään!
Kokoontumiset 2024 joka kuukauden ensimmäinen tiistai klo 14, Jyväskylän palvelupiste, Aholaidantie 3, Jyväskylä. Starkia vastapäätä, Keskisuomalaisen talo. Tervetuloa keskustelemaan ja kahvittelemaan!

Kymen rakentajaveteraanit

Pilkkikilpailut ke 6.3. klo 9–11.30, Imatran kylpylän rannassa. Ilmoittautuminen Imatran laivalaiturilla, ravintola Nuotan edessä, Satamalaiturintie 13, Imatra. Kilpailun jälkeen lounas osallistujille. Tervetuloa!
Kymen veteraanityöryhmä