Ammattiosastojen tapahtumat - Rakennusliitto

Ammattiosastojen tapahtumat

Kokoonnutaan terveysturvallisesti

Rakennusliitto kehottaa kaikkia jäsenyhdistyksiään noudattamaan viranomaisten koronaohjeistuksia kokousten suhteen. Rajoitukset ja kiellot vaihtelevat eri puolella Suomea koronatilanteen mukaisesti. Tarkista siis osastosi toimihenkilöiltä järjestetäänkö kokous, vaikka kokousilmoitus olisikin julkaistu!

Tällä sivulla julkaistavat ilmoitukset toimitetaan osoitteeseen: ilmoitukset@rakennusliitto.fi

Ilmoitus julkaistaan vain netissä, ellei sitä erikseen ole pyydetty laittamaan painettavaan Rakentaja-lehteen. Verkossa julkaistavat rivi-ilmoitukset ovat maksuttomia. Rakentaja-lehdessä julkaistavan laatikkoilmoituksen hinta on 2 €/palstamillimetri. Ilmoitukset ovat aina kahdella palstalla.

Etkö tiedä omaa ammatti­osastoasi?

Ammattiosastosi numero näkyy jäsenkortissa. Voit tiedustella ammattiosastojen yhteystietoja liiton palvelupisteistä.

Ammatti­osastojen kokoukset

Kevätkokoukset

Viimeistään maaliskuun viimeisenä päivänä pidettävässä osaston kevätkokouksessa:
a) käsitellään hallituksen laatima toiminta- ja tilikertomus edelliseltä kalenterivuodelta;
b) käsitellään toiminnantarkastajan lausunto;
c) päätetään tilinpäätöksen vahvistamisesta ja vastuuvapauden myöntämisestä;
d) päätetään mahdollisista muista esille tulevista asioista.

Syyskokoukset

Lokakuun 15. ja joulukuun 15. päivän välisenä aikana pidettävässä syyskokouksessa:
a) päätetään niistä perusteista, joiden mukaan osaston toimihenkilöiden kulut korvataan;
b) päätetään toimintasuunnitelmasta ja talousarviosta seuraavalle vuodelle;
c) valitaan toiminnantarkastaja ja hänelle varahenkilö;
d) valitaan puheenjohtaja ja hallituksen varsinaiset jäsenet henkilökohtaisine varajäsenineen;
e) valitaan edustajat henkilökohtaisine varaedustajineen aluejärjestön edustajakokoukseen;
f) valitaan tarpeelliset toimikunnat ja jaostot sekä tarvittaessa osaston luottamusmies ja hänen varamiehensä;
g) päätetään kokouksen koollekutsumistavasta;
h) asetetaan ehdokkaat aluejärjestön hallituksen jäseniksi;
i) käsitellään muut mahdolliset asiat.

Kokousten mallityöjärjestykset ja tietoa toimihenkilövalinnoista ja niistä ilmoittamisesta

Osastojen tapahtumat

Osastot 088, Vaasan seudun rakentajat ja 168, Vaasa ruotsinkieliset

Osastojen yhteinen karting kilpailu ja saunailta pe 17.6.
Karting kilpailu klo 17 Pitkämäen radalla, Rantamaantie 16, Vaasa. Tapahtumasta vastaa www.vaasakarting.fi. Lämmittely, aika-ajot, kilpailu. Saunailta klo 19, Pub O´Malleys, saunatilat, alakerta, Hovioikeudenpuistikko 18, Vaasa. Saunatiloihin ei saa viedä omia juomia, ikäraja 20 vuotta. Tiloissa kaksi saunaa ja uima-allas, Paikan päällä on pyyhkeitä. Ilmoittautumiset s-postilla: vaasanseudunrakentajat@gmail.com tai Toni p. 050 576 4308.
Hallitukset

Os. 003, Helsinki

Rakennusliiton kesäpäiväristeily 11.–12.6. Tallinnaan. Hyödynnä osaston tuki 50 €/hytti kesäpäiväristeilylle. Seuraa tiedottamista kesäpäivistä ja muista tulevista tapahtumista, kuten Valkeakosken Työväen musiikkijuhlista, osaston kotisivuilta http://osasto003.rakennusliitto.net sekä Facebookista.

Os. 041, Seinäjoki

Rakennusliiton kesäpäiväristeily 11.–12.6. Tallinnaan. Yhteiskuljetusta ei järjestetä. Osasto korvaa jäsenten juna-/bussikulut. Puolisot maksaa matkansa itse. Jokainen hoitaa itse ilmoittautumisen kesäpäiville. https://kesapaivat.rakennusliitto.net/varausohje-ja-hinnat/

Os. 051, Jyväskylä

Rakennusliiton kesäpäiväristeily 11.–12.6. Tallinnaan. Osasto tukee kesäpäiville osallistuvia jäseniään 100 €/jäsen tositteita vastaan. Yhteiskuljetukseen ilmoittautuminen viimeistään ti 31.5., Vesa Tenhunen p.  040 516 9435.
Syysmatka 15.–19.9. Wieniin. Hinta 350 €/hlö. Paikkoja rajoitettu määrä. Tarkemmat tiedot: www.osasto051.rakennusliitto.net. Ilmoittautumiset viimeistään pe 8.7., Juha Väkimies p. 050 375 9794. Hyvää kesää kaikille!

Os. 077, Mikkeli

KymiRing MotoGP 8.–10 7. Osasto tukee itseostetusta lipusta 50 €/jäsen. Lähetä kopio ostamastasi lipusta sekä tilinumerosi osoitteeseen: Pekka Nummelin, Vehkasillantie 16, 50600 Mikkeli tai skannattuna pekka.nummelin@gmail.com.

Os. 086, Kokkola

Ruskaretki 16.–18.9. Kuusamoon. Lähtö pe 16.9. klo 8 Heinolankaaren ABC:ltä Pohjolan matkan bussilla. Majoittautuminen Scandic Rukahovissa. Matkan hinta: jäsen 50 €/hlö ja avec 250 €/hlö, johon sisältyy: aamupalat sekä päivälliset pe ja la. Lähdemme käymään la 17.9. Juumaan Oulangan kansallispuistossa. Ilmoittautumiset viimeistään su 14.8. maksamalla osaston tilille FI37 5162 0020 2679 21. Viesti osioon lähtijöiden nimi/nimet. Paikkoja varattu 40 hengelle. Lisätietoja p. 040 080 2083.

Os. 088, Vaasan seudun rakentajat

Rakennusliiton kesäpäiväristeily 11.–12.6. Tallinnaan. Pohjanmaalta ei ole yhteiskuljetusta. Jokainen jäsen varaa matkansa itse tasoisen risteilypaketin, kun haluaa: https://kesapaivat.rakennusliitto.net/varausohje-ja-hinnat/ Osasto tukee jäseniään 140 €/hlö, jonka saa risteilyn jälkeen toimitettavia kuitteja tai kuvia kuiteista omien tietojen kera s-postilla: vaasanseudunrakentajat@gmail.com tai viemällä kuitit Vaasan palvelupisteeseen aukioloaikana, Pitkäkatu 43, Vaasa. Lähde kesäpäiväristeilylle, vaikka yksin, puolison kanssa tai vaikka työporukalla.

Os. 378, Orimattila

Kesän aloittajaiset la 11.6. klo 15 Humisevassa, Karkkulantie 52, Orimattila. Ohjelmassa mm. osaston mölkkymestaruus. Tervetuloa!

Alueellisten rakentaja­veteraanien tapahtumat

Hämeenlinnan rakentajaveteraanit

Veteraanien kokoukset 2022 koronatilanteen mukaan keskiviikkoisin klo 13–15, Birger Jaarlin katu 12, Hämeenlinna.
Seuraavasti: 21.9., 19.10., 16.11.
Kahvitarjoilut. Tervetuloa!

Keski-Suomen rakentajaveteraanit

Kuntosali-, kylpylä- ja keilailusopimus 2022 Scandic Laajavuoren kanssa. Olemme uusineet sopimuksen, johon kuuluu kuntosalin käyttö, sauna sekä uiminen. Hinnat: arkisin klo 8–14 6,40 €/kerta (mukaan voi ottaa kolme seuralaista), muulloin 8,80 €/kerta. Keilauksesta saa alennusta -20 % normaalihinnoista. Edut saatte näyttämällä jäsenkorttia ja mainitsemalla, että on rakentajaveteraanisopimus.
Kokoontumiset joka kuukauden ensimmäinen tiistai klo 14, Jyväskylän palvelupiste, Yrjönkatu 30, Jyväskylä. Tervetuloa keskustelemaan ja kahvittelemaan!
Kesätapaaminen ti 14.6. klo 10, Hirvasmäentie 113, Vehniä. Aluksi juodaan tervetulokahvit ja sen jälkeen kilpailuja, saunomista, makkaranpaistoa sekä mukavaa yhdessäoloa. Avecit myös mukaan. Ilmoittautumiset tarjoilujen vuoksi viimeistään ke 8.6., Kaarlo Valkonen p. 050 542 7290. Tervetuloa joukolla mukaan!