Ammattiosastojen tapahtumat - Rakennusliitto

Ammattiosastojen tapahtumat

Hyvä Rakennusliiton aktiivi!

Rakennusliitto kehottaa kaikkia jäsenyhdistyksiään noudattamaan viranomaisten koronaohjeistuksia kokousten suhteen. Rajoitukset ja kiellot vaihtelevat eri puolella Suomea koronatilanteen mukaisesti. Tarkista siis osastosi toimihenkilöiltä järjestetäänkö kokous, vaikka kokousilmoitus olisikin julkaistu!

Tällä sivulla julkaistavat ilmoitukset toimitetaan osoitteeseen: ilmoitukset@rakennusliitto.fi

Ilmoitus julkaistaan vain netissä, ellei sitä erikseen ole pyydetty laittamaan painettavaan Rakentaja-lehteen. Verkossa julkaistavat rivi-ilmoitukset ovat maksuttomia. Rakentaja-lehdessä julkaistavan laatikkoilmoituksen hinta on 2 €/palstamillimetri. Ilmoitukset ovat aina kahdella palstalla.

Etkö tiedä omaa ammatti­osastoasi?

Ammattiosastosi numero näkyy jäsenkortissa. Voit tiedustella ammattiosastojen yhteystietoja liiton palvelupisteistä.

Ammatti­osastojen kokoukset

Kevätkokoukset

Viimeistään maaliskuun viimeisenä päivänä pidettävässä osaston kevätkokouksessa:
a) käsitellään hallituksen laatima toiminta- ja tilikertomus edelliseltä kalenterivuodelta;
b) käsitellään toiminnantarkastajan lausunto;
c) päätetään tilinpäätöksen vahvistamisesta ja vastuuvapauden myöntämisestä;
d) päätetään mahdollisista muista esille tulevista asioista.

Syyskokoukset

Lokakuun 15. ja joulukuun 15. päivän välisenä aikana pidettävässä syyskokouksessa:
a) päätetään niistä perusteista, joiden mukaan osaston toimihenkilöiden kulut korvataan;
b) päätetään toimintasuunnitelmasta ja talousarviosta seuraavalle vuodelle;
c) valitaan toiminnantarkastaja ja hänelle varahenkilö;
d) valitaan puheenjohtaja ja hallituksen varsinaiset jäsenet henkilökohtaisine varajäsenineen;
e) valitaan edustajat henkilökohtaisine varaedustajineen aluejärjestön edustajakokoukseen;
f) valitaan tarpeelliset toimikunnat ja jaostot sekä tarvittaessa osaston luottamusmies ja hänen varamiehensä;
g) päätetään kokouksen koollekutsumistavasta;
h) asetetaan ehdokkaat aluejärjestön hallituksen jäseniksi;
i) käsitellään muut mahdolliset asiat.

Kokousten mallityöjärjestykset ja tietoa toimihenkilövalinnoista ja niistä ilmoittamisesta

Osastojen tapahtumat

Os. 041, Seinäjoki

Kuukausikokoukset keskiviikkoisin klo 19, osaston toimisto, Vapaudentie 32–34 B, Seinäjoki. Käsitellään esille tulevat asiat.
Kevään kokoukset PERUTTU koronatilanteen vuoksi.
Syksyn kokoukset seuraavasti: 8.9., 13.10.
Syyskokous pe 12.11. klo 19, Vapaudentie 32–34 B, Seinäjoki. Esillä sääntöjen määräämät asiat (toimihenkilövalinnat vuodelle 2022) sekä muut esille tulevat asiat.

Os. 068, Joensuun betonituote

Kevätkokous su 25.4. PERUTTU, koronatilanteen vuoksi.

Os. 079, Porvoo

Kevätkokous la 8.5. klo 12, osaston toimisto, Sibeliuksenbulevardi 36, Porvoo. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat.

Os. 091, Kuopio

Kevätkokous la 8.5. klo 10, Original Sokos Hotel Puijonsarvi, Minna Canthin katu 16, Kuopio. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat. Kokouksen jälkeen lounas.

Os. 123, Rauma

Syyskokous 2020 ja kevätkokous 2021 ke 5.5. klo 18, Lapin Työväentalo, Hinnerjoentie 15, Lappi. Kevätkokous pidetään välittömästi syyskokouksen jälkeen. Kummassakin kokouksessa esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat. Kokoukset aloitetaan ruokailulla klo 17.30. Tervetuloa!

Os. 286, Nivala

Kevätkokous to 6.5. klo 18, Haapajärven jäähallin kokoushuone, Ståhlberginkatu 10, Haapajärvi. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat. Kahvitarjoilu. Tervetuloa!

Os. 311, Siilinjärvi

Kevätkokous la 8.5. klo 13, Ravintola KlubiTarina, Tarinagolfintie 19, Siilinjärvi. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat. Kokouksen jälkeen ruokailu. Tervetuloa.

Os. 349, Matinkylä

Kuukausikokoukset maanantaisin klo 18, Matinkylän Pirtti, Keskipäivänkuja 4, Espoo.
Seuraavasti: 6.9., 8.11. Käsitellään esille tulevat asiat.
Kevätkokous ma 3.5. klo 18, Matinkylän Pirtti, Keskipäivänkuja 4, Espoo. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat.
Syyskokous ma 4.10. klo 18, Matinkylän Pirtti, Keskipäivänkuja 4, Espoo. Esillä sääntöjen määräämät asiat (toimihenkilövalinnat vuodelle 2022) sekä muut esille tulevat asiat.

Os. 399, Mikkelin putkimiehet

Kevätkokous ke 28.4. klo 16, Kiiskinmäen kahvila, Otavankatu 14, Mikkeli. Esillä sääntöjen määräämät asiat, sekä muut esille tulevat asiat. Kahvitarjoilu. Tervetuloa!

Alueellisten rakentaja­veteraanien tapahtumat

Hämeenlinnan rakentajaveteraanit

Veteraanien kokoukset 2021 koronatilanteen mukaan keskiviikkoisin klo 13–15, Birger Jaarlin katu 12, Hämeenlinna.
Seuraavasti: maaliskuun kokous peruttu, 21.4., 19.5., 15.9., 20.10., 17.11.
Kahvitarjoilut. Tervetuloa!

Keski-Suomen rakentajaveteraanit

Kuntosali- ja kylpyläsopimus 2021 Scandic Laajavuoren kanssa. Olemme uusineet sopimuksen, johon kuuluu kuntosalin käyttö, sauna sekä uiminen. Sopimushinnat: arkisin klo 7–14/5,90 €/kerta muin aikoina 8,50 €/kerta. Edut saatte näyttämällä jäsenkorttia ja mainitsemalla rakentajaveteraanisopimus.

Turun rakentajaveteraanit

Kevään 2021 kokoukset maanantaisin klo 10, Rakennusliiton Turun palvelupiste, yläkerran kokoustilat, Uudenmaankatu 6a, Turku. Pullakahvitarjoilu.
Seuraavasti: 10.5. tilaisuuteen tulossa puhumaan kunnallisvaaliehdokas Markku Rintala. Tervetuloa!