Ammattiosastojen tapahtumat - Rakennusliitto

Ammattiosastojen tapahtumat

Kokoonnutaan terveysturvallisesti

Rakennusliitto kehottaa kaikkia jäsenyhdistyksiään noudattamaan viranomaisten koronaohjeistuksia kokousten suhteen. Rajoitukset ja kiellot vaihtelevat eri puolella Suomea koronatilanteen mukaisesti. Tarkista siis osastosi toimihenkilöiltä järjestetäänkö kokous, vaikka kokousilmoitus olisikin julkaistu!

Tällä sivulla julkaistavat ilmoitukset toimitetaan osoitteeseen: ilmoitukset@rakennusliitto.fi

Ilmoitus julkaistaan vain netissä, ellei sitä erikseen ole pyydetty laittamaan painettavaan Rakentaja-lehteen. Verkossa julkaistavat rivi-ilmoitukset ovat maksuttomia. Rakentaja-lehdessä julkaistavan laatikkoilmoituksen hinta on 2 €/palstamillimetri. Ilmoitukset ovat aina kahdella palstalla.

Etkö tiedä omaa ammatti­osastoasi?

Ammattiosastosi numero näkyy jäsenkortissa. Voit tiedustella ammattiosastojen yhteystietoja liiton palvelupisteistä.

Ammatti­osastojen kokoukset

Kevätkokoukset

Viimeistään maaliskuun viimeisenä päivänä pidettävässä osaston kevätkokouksessa:
a) käsitellään hallituksen laatima toiminta- ja tilikertomus edelliseltä kalenterivuodelta;
b) käsitellään toiminnantarkastajan lausunto;
c) päätetään tilinpäätöksen vahvistamisesta ja vastuuvapauden myöntämisestä;
d) päätetään mahdollisista muista esille tulevista asioista.

Syyskokoukset

Lokakuun 15. ja joulukuun 15. päivän välisenä aikana pidettävässä syyskokouksessa:
a) päätetään niistä perusteista, joiden mukaan osaston toimihenkilöiden kulut korvataan;
b) päätetään toimintasuunnitelmasta ja talousarviosta seuraavalle vuodelle;
c) valitaan toiminnantarkastaja ja hänelle varahenkilö;
d) valitaan puheenjohtaja ja hallituksen varsinaiset jäsenet henkilökohtaisine varajäsenineen;
e) valitaan edustajat henkilökohtaisine varaedustajineen aluejärjestön edustajakokoukseen;
f) valitaan tarpeelliset toimikunnat ja jaostot sekä tarvittaessa osaston luottamusmies ja hänen varamiehensä;
g) päätetään kokouksen koollekutsumistavasta;
h) asetetaan ehdokkaat aluejärjestön hallituksen jäseniksi;
i) käsitellään muut mahdolliset asiat.

Kokousten mallityöjärjestykset ja tietoa toimihenkilövalinnoista ja niistä ilmoittamisesta

Osastojen tapahtumat

Os. 033, Lappeenranta

Yleinen kokous ti 23.8. klo 18, Lappeenrannan Työväentalo, Suonionkatu 12, Lappeenranta. Hallitus esittää viimevuotisen yleisen kokouksen päätöksen purkua ja kesäpaikan myyntiä huonon kunnon ja vähäisen käytön vuoksi.
Mato-ongintakilpailut 30.8. klo 17–19 Saimaan kanavalla Urho Kekkosen puiston kohdalla, Itäinen kanavatie 2, Lappeenranta. Ilmoittautuminen alkaa klo 16.30. Tervetuloa!

051, Jyväskylä

Yleinen kokous ke 24.8. klo 18, Jyväskylän palvelupiste, Yrjönkatu 30, Jyväskylä. Esillä: 1) Päätetään osaston sääntöjen 9 § kohdan 1 muuttamisesta niin, että taloudenhoitajan ei tarvitse olla osaston hallituksen jäsen tai varajäsen. 2) Päätetään osaston hallitukselle myönnettävästä mandaatista hankkia osastolle toimitila.

Os. 086, Kokkola

Ruskaretki 16.–18.9. Kuusamoon. Lähtö pe 16.9. klo 8 Heinolankaaren ABC:ltä Pohjolan matkan bussilla. Majoittautuminen Scandic Rukahovissa. Matkan hinta: jäsen 50 €/hlö ja avec 250 €/hlö, johon sisältyy: aamupalat sekä päivälliset pe ja la. Lähdemme käymään la 17.9. Juumaan Oulangan kansallispuistossa. Ilmoittautumiset viimeistään su 14.8. maksamalla osaston tilille FI37 5162 0020 2679 21. Viesti osioon lähtijöiden nimi/nimet. Paikkoja varattu 40 hengelle. Lisätietoja p. 040 080 2083.

Os. 154, Loviisa

Matka 2.–4.9. Riikaan. Tarkemmat tiedot ja pikainen yhteydenotto, Kaj Vilja p. 040 581 7509. Paikkoja rajoitetusti!

Os.190, Lohjan kalkki ja sementti

Kesäkisat la 20.8. klo 15 Hiidensalmessa reservinaliupseerien saunalla. Ohjelmassa: kilpailuja, saunomista ja makkaran paistoa! Tilaisuus on avoin jäsenille perheineen. Tervetuloa!

Os. 342, Jyväskylän kirvesmiehet

Syyskauden avajaiset to 25.8. klo 18, Ladunmaja Ronsuntaipaleentie 279. Tule heittämään tikkakisassa ja saunomaan. Tervetuloa!
Syysretki 30.9.–2.10. Tallinnaan. Paikkoja varattu 30 hengelle. Omavastuu 100 €/hlö. Ilmoittautumiset Kalle Vankka p. 050 408 2540.

Os. 390, Helsingin putkimiehet ja -eristäjät

Nuuskakerhon syyskauden kokoukset torstaisin klo 11, osaston toimitilat, Viides linja 3, Helsinki. Seuraavasti: 22.9. (syyskauden avajaiset) 6.10., 20.10., 3.11., 17.11., 1.12., 15.12. Tervetuloa uudet ja vanhat osastomme eläkeläisjäsenet veteraanitoimintaan.

Hämeenlinnan rakentajaveteraanit

Veteraanien kokoukset koronatilanteen mukaan keskiviikkoisin klo 13–15, Birger Jaarlin katu 12, Hämeenlinna. Seuraavasti: 21.9., 19.10., 16.11. Kahvitarjoilut. Tervetuloa!

Turun rakentajaveteraanit

Veteraanien kokoukset kuun toisena maanantaina Turun palvelupisteen tilat, Uudenmaankatu 6a, Turku. Seuraavasti: 12.9., 10.10., 14.11., 12.12. Tilaisuudessa kahvi- ja pullatarjoilu.