Päivitä tietosi 31.1. mennessä eAsioinnissa, niin osallistut kahden urheilukellon arvontaan. Katso arvonnan säännöt

Ammattiosastojen tapahtumat

Osastojen syyskokouksia pidetään 15.10.–15.12.2020 välisenä aikana. Tutustu syyskokouksiin liittyviin määräaikaisiin lakimuutoksiin. Kokouksia pidettäessä on noudatettava terveysviranomaisten antamia ohjeita.

Tällä sivulla julkaistavat ilmoitukset toimitetaan osoitteeseen: ilmoitukset@rakennusliitto.fi

Ilmoitus julkaistaan vain netissä, ellei sitä erikseen ole pyydetty laittamaan painettavaan Rakentaja-lehteen. Verkossa julkaistavat rivi-ilmoitukset ovat maksuttomia. Rakentaja-lehdessä julkaistavan laatikkoilmoituksen hinta on 2 €/palstamillimetri. Ilmoitukset ovat aina kahdella palstalla.

Etkö tiedä omaa ammatti­osastoasi?

Ammattiosastosi numero näkyy jäsenkortissa. Voit tiedustella ammattiosastojen yhteystietoja liiton palvelupisteistä.

Ammatti­osastojen kevätkokoukset

Viimeistään maaliskuun viimeisenä päivänä pidettävässä osaston kevätkokouksessa:
a) käsitellään hallituksen laatima toiminta- ja tilikertomus edelliseltä kalenterivuodelta;
b) käsitellään toiminnantarkastajan lausunto;
c) päätetään tilinpäätöksen vahvistamisesta ja vastuuvapauden myöntämisestä;
d) päätetään mahdollisista muista esille tulevista asioista.

Osastojen tapahtumat

Os. 022, Kerava

Kevätkokous ke 10.2. klo 18, Keravan kirjasto, Satusiipi, Paasikivenkatu 12, Kerava. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat.

Os. 041, Seinäjoki

Kuukausikokoukset keskiviikkoisin klo 19, osaston toimisto, Vapaudentie 32–34 B, Seinäjoki.
Seuraavasti: 10.2., 14.4., 12.5., 8.9., 13.10. Käsitellään esille tulevat asiat.
Kevätkokous pe 19.3. klo 19, Vapaudentie 32–34 B, Seinäjoki. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat.
Syyskokous pe 12.11. klo 19, Vapaudentie 32–34 B, Seinäjoki. Esillä sääntöjen määräämät asiat (toimihenkilövalinnat vuodelle 2022) sekä muut esille tulevat asiat.

Os. 349, Matinkylä

Kuukausikokoukset maanantaisin klo 18, Matinkylän Pirtti, Keskipäivänkuja 4, Espoo.
Seuraavasti: 22.3., 6.9., 8.11. Käsitellään esille tulevat asiat.
Kevätkokous ma 3.5. klo 18, Matinkylän Pirtti, Keskipäivänkuja 4, Espoo. Esillä sääntöjen määräämät asiat.
Syyskokous ma 4.10. klo 18, Matinkylän Pirtti, Keskipäivänkuja 4, Espoo. Esillä sääntöjen määräämät asiat (toimihenkilövalinnat vuodelle 2022) sekä muut esille tulevat asiat.

Os. 320, Laihia

Kevätkokous to 25.3. klo 18, Mannilan talo, Laihiantie 36, kokoustila, Laihia. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat. Kahvitarjoilu Tervetuloa!

Os. 392, Tampereen putkimiehet ja -eristäjät

Veteraanit eli Juntturi-kerhon kahvitilaisuudet alkavat ti 2.2. Kokoontumiset ovat joka kuukauden ensimmäinen tiistai klo 12, Sorinkatu 4, A-rappu, Tampere. Kesä- ja heinäkuussa tilaisuuksia ei ole. Toivotamme osastomme veteraanit kahvittelemaan, keskustelemaan, suunnittelemaan mielekästä toimintaa ja muistelemaan vanhoja aikoja. Toivottavasti koronatilanne sallii tilaisuudet!

Os. 404, Porin putkimiehet ja -eristäjät

Kevätkokous to 18.3. klo 18, Porin palvelupiste, Liisankatu 18, Pori. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat. Tervetuloa!

Os. 459, Vantaa

Kevätkokous pe 5.3. klo 18, Puistokulma, Talkootie 4, Vantaa. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat. Ruokatarjoilu.

Alueellisten rakentaja­veteraanien tapahtumat

Keski-Suomen rakentajaveteraanit

Kuntosali- ja kylpyläsopimus 2021 Scandic Laajavuoren kanssa. Olemme uusineet sopimuksen, johon kuuluu kuntosalin käyttö, sauna sekä uiminen. Sopimushinnat: arkisin klo 7–14/ 5,90 €/kerta muin aikoina 8,50 €/kerta. Edut saatte näyttämällä jäsenkorttia ja mainitsemalla rakentajaveteraanisopimus.

Turun rakennusveteraanit

Kevään 2021 kokoukset maanantaisin klo 10, Rakennusliiton Turun palvelupiste, yläkerran kokoustilat, Uudenmaankatu 6a, Turku. Pullakahvitarjoilu.
Seuraavasti: 8.2., 8.3., 12.4., 10.5.