Haemme palkanlaskijaa vuorotteluvapaan sijaiseksi

Haemme palkanlaskijaa vuorotteluvapaan sijaiseksi 1.7.–27.12.2024 väliseksi ajaksi Helsingin palvelupisteellemme.

Työhön kuuluvat mm. Rakennusliiton jäsenten erimielisyysasioihin liittyvät palkantarkastukset, palkkasaatavien laskenta sekä muut vastaavat tehtävät.

Edellytämme hakijalta kokemusta palkanlaskennasta ja vuorotteluvapaan sijaisen ehtojen täyttämistä. Kielitaito ja soveltuva koulutus lasketaan eduksi.

Tarjoamme kilpailukykyiset työehdot, hyvän työporukan ja näköalapaikan järjestötyöhön.

Hakemus palkkatoiveineen ja CV tulee toimittaa sähköisesti maanantaihin 19.5.2024 mennessä osoitteeseen markus.ainasoja@rakennusliitto.fi

Tiedusteluihin Rakennusliitosta vastaa henkilöstöpäällikkö Markus Ainasoja, puh. 0500 459 729.