Rakennusliitto hakee viestintäassistenttia

Rakennusliitto on rakentamisen ammattilaisten ja alan opiskelijoiden vahva SAK:lainen ammattiliitto. Liitto vaikuttaa yhteiskunnallisesti paremman ja turvallisemman työelämän puolesta. Rakennusliitossa on noin 68 000 jäsentä ja liitolla noin 90 työntekijää, jotka työskentelevät Helsingissä ja eri puolilla maata.

Viestintäassistentti
Helsingin keskustoimistoon

Haemme viestintäassistenttia toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen. Työhön kuuluvat mm. jäsenlehti Rakentajan ilmoitustrafiikin ja -laskutuksen hoitaminen, jäseniltä ja ammattiosastoilta tulevien ilmoitusten vastaanottaminen ja muokkaaminen, Rakennusliiton verkkosivujen ja sosiaalisen median kanavien päivittäminen sekä viestintätiimin muut avustavat tehtävät.

Viestintäassistentti tulee osaksi kuuden hengen viestintätiimiä, johon kuuluu myös Rakentaja-lehden toimitus. Edellytämme hakijalta kokemusta vastaavanlaisesta työstä. Office 365 -ohjelmistojen sekä WordPress – tai vastaavan julkaisujärjestelmän osaaminen on toivottavaa, Adoben ohjelmistojen hallitseminen on plussaa.

Tarjoamme kilpailukykyiset työehdot, hyvän työporukan ja näköalapaikan järjestötyöhön. Työ alkaa 1.2.2024 tai sopimuksen mukaan.

Hakemus palkkatoiveineen ja CV tulee toimittaa sähköisesti perjantaihin 22.12.2023 mennessä osoitteeseen janne.makinen@rakennusliitto.fi.

Tiedusteluihin vastaa viestintäpäällikkö Janne Mäkinen, janne.makinen@rakennusliitto.fi
tai puh. 040 352 1161.