Rakennusliitto hakee järjestö- ja koulutustyöntekijää keskustoimistolle

Rakennusliitto on rakentamisen ammattilaisten ja alan opiskelijoiden vahva SAK:lainen ammattiliitto. Liitto vaikuttaa yhteiskunnallisesti paremman ja turvallisemman työelämän puolesta. Rakennusliitossa on reilut 70 000 jäsentä ja liitolla on noin 90 työntekijää, jotka työskentelevät Helsingissä ja eri puolilla maata.

Haemme järjestö- ja koulutustyöntekijää
keskustoimistolle Helsinkiin

Vahvistamme järjestö- ja koulutustiimiä ja haemme työntekijää toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen.

Edellytämme hakijalta vankkaa ja monipuolista kokemusta perusjärjestötyöstä ja ay-kouluttamisesta, mukaan lukien verkkokoulutukset ja viestintä. Katsomme eduksi kielitaidon sekä kontaktit eri toimijoihin.

Työ sisältää ajoittain ilta- ja viikonlopputyötä.

Tarjoamme kilpailukykyiset työehdot, hyvän työporukan ja näköalapaikan rakentajien edunvalvontaan.

Hakemus palkkatoiveineen ja CV tulee toimittaa sähköisesti perjantaihin 24.11.2023 klo 18 mennessä osoitteeseen markus.ainasoja@rakennusliitto.fi

Tiedusteluihin Rakennusliitosta vastaa järjestöpäällikkö Tiina Nurmi-Kokko, puh. 050 2783.