Rakennusliitto hakee työpaikka- ja koulutusneuvojaa Helsinkiin

Rakennusliitto on rakennusteollisuuden ammattilaisten ja alan ammattilaisiksi opiskelevien vahva SAK:lainen riippumaton ammattiliitto. Liitto on myös yhteiskunnallinen etujärjestö, joka vaikuttaa laillisen yritystoiminnan ja työn puolesta ympäri maata. Tulevaisuuden näkymät ovat hyvät. Jäseniä Rakennusliitossa on noin 75 000 ja liitolla on hieman yli 90 työntekijää, jotka työskentelevät keskustoimistossa Helsingissä ja aluetoimistoissa eri puolilla maata.

Haemme
TYÖPAIKKA- JA KOULUTUSNEUVOJAA
keskustoimistoomme Helsinkiin

Olemme aloittaneet liiton oman työnvälityspalvelun jäsenillemme. Laajennamme toimintaa työpaikkojen, nuorten jäsenten työssäoppimispaikkojen ja oppisopimuspaikkojen etsintään sekä jäsenten työnhaun helpottamiseen sekä välitämme jäsenillemme myös tietoa alan koulutusmahdollisuuksista.
Haemme vakituiseen työsuhteeseen työntekijää liiton jäsenpalveluun työpaikkojen, työssäoppimispaikkojen ja koulutuspaikkojen välitykseen.

Työntekijän tehtävin kuuluu

•  yhteistoiminta liiton työnvälityksessä liiton aluetyöntekijöiden, yritysten ja oppilaitosten sekä viranomaisten kanssa
    •  tiivis yhteistyö liiton oppilaitostiedottajien kanssa
    •  työ- ja koulutuspaikkoja sekä työssäoppimispaikkoja koskevan tiedon hallinta
    •  jäsenten neuvonta
    •  työnantajien neuvonta

Edellytämme

•  soveltuvaa koulutusta
    •  kokemusta asiakaspalvelusta
    •  hyviä vuorovaikutustaitoja
    •  suomen, ruotsin ja englannin kielten taitoa

Tarjoamme paljon mielenkiintoista ja tärkeää työtä nuorten ja vanhempien rakentajien työmarkkina-aseman parantamiseksi sekä yritys- ja oppilaitosyhteistyön kehittämiseksi.Tarjoamme niin ikään kilpailukykyiset palkka- ja työehdot.

Hakuaika: 17.9 – 30.9.2018. Hakemukset ja CV tulee lähettää sähköpostitse:
markus.ainasoja@rakennusliitto.fi

Lisätiedot: talouspäällikkö Mikko Grönqvist puh. 050 1592.
Soittoaikoja 17.9. klo 10.00-12.00 ja 19.9. klo 12.00-14.00.