Päivitä RaksAppin Android-versio, sisältää uudet tessit

Jäsenten paljon käyttämään RaksApp-sovellukseen on tehty kuluvan syksyn aikana suurta päivitystyötä taustajärjestelmien hallintaan. Nyt työ on kuitenkin niin valmis, että Android -puhelinten käyttäjät saavat ajantasaiset tiedot käyttöösi päivittämällä sovelluksen.

Applen iOS-päivitys sen sijaan on vielä Rakennusliitosta riippumattomista syistä tarkistuksissa. Se  päivittyy sovelluskauppaan tämän hetken arvion mukaan viikon, kahden kuluessa.

Uusi, päivitetty taustajärjestelmä mahdollistaa jatkossa aiempaa tehokkaamman ja nopeamman sisällön päivityksen. Käytännössä tämä tarkoittaa, että uusien työehtosopimuksien sekä lennäkkien muutokset voidaan tehdä sovellukseen reaaliajassa. Tämän kevään ”päivityskierrokselle” se valitettavasti tarkoitti, että muutoksien asettaminen kesti huomattavasti tavallista pidempään.

Näin päivität RaksAppin Android-puhelimella:

Puhelimesi saattaa päivittää sovelluksen automaattisesti, etenkin Wi-Fi-verkossa. Mikäli sovelluksessa näkyy edelleen vanhat palkat ja korvaukset, voit tehdä päivityksen manuaalisesti:

Avaa Play kauppa -sovellus > Napsauta valikkoa (kolme viivaa allekkain vasemmassa yläkulmassa) > Omat sovellukset ja pelit > Etsi listasta RaksApp ja napsauta ’päivitä’.

Nyt sinulla pitäisi olla uusin versio sovelluksesta puhelimessasi.

Toivomme edelleen palautetta sovellukseen liittyen sähköpostilla: palaute@raksapp.fi