Haemme viestintäassistenttia lyhyeen projektiin

Rakennusliitto on rakentamisen ammattilaisten ja alan opiskelijoiden vahva SAK:lainen ammattiliitto. Liitto vaikuttaa yhteiskunnallisesti paremman ja turvallisemman työelämän puolesta. Rakennusliitossa on lähes 70 000 jäsentä ja liitolla on yli 90 työntekijää, jotka työskentelevät Helsingissä ja eri puolilla maata.

Haemme viestintäassistenttia lyhyeen 2–3 kk projektiin.

Aloitus sopimuksen mukaan, viimeistään 8.3.

Palkkaus valittavan henkilön kokemuksen mukaisesti.

Viestintäassistentti työskentelee Rakennusliiton viestintäprojektissa, päävastuuna sosiaalisen median kampanjan moderointi ja sosiaalisen median uutisnostot. Viestintäassistentti avustaa myös liiton viestinnän muissa tehtävissä, esimerkiksi verkkosivujen päivittämisessä (WordPress), ja pääsee tutustumaan monipuolisesti liiton viestinnän eri osa-alueisiin. Etätyö on tässä tehtävässä mahdollista, joitakin lähityöpäiviä kuitenkin tulee. Toimipaikka sijaitsee Helsingissä, Hakaniemessä.

Edellytämme tehtävään sopivaa koulutusta ja arvostamme ammattiliittotoiminnan tuntemusta. Tehtävä sopii hyvin myös alan opiskelijalle.

Lähetä hakemuksesi (hakemus + CV, ei työnäytteitä tms.) 9.2. mennessä osoitteella janne.makinen@rakennusliitto.fi.