Rakentajien asumisosuuskuntaa edistetään – Haluatko suunnitella kerrostaloa?

Kiinnostaako uusi asumismuoto ja kohtuuhintainen asunto pääkaupunkiseudulla? Asumisosuuskunta on uusi asumismuoto, jossa asukkaat eli osuuskunnan jäsenet ovat omia vuokranantajiaan. Jäsenet sijoittavat osuuskuntaan 15 prosentin omarahoitusosuuden. Vuokrataso osuuskunnan talossa tulee olemaan 10 – 15 % markkinahintaa alempi. Rakennusliitto turvaa alkuvaiheessa hankkeen talouden ja osuuskunta muodostetaan rakennusyhtiö Firan OSKU-konseptin mukaisesti.

Tässä vaiheessa haetaan talohankkeelle kehittäjiä. Haluatko tulla mukaan suunnittelemaan fiksua ja rakentamisen ammattilaisen kannalta järkevää kerrostaloa pääkaupunkiseudulle. Lähdemme liikkeelle tonttivalinnasta ja etenemme lopulta rakenneratkaisuihin. Kehittäjäksi olet tervetullut ilman sitoutumista osuuden ostamiseen tai asumiseen.

Rakentajien asumisosuuskunnan tiedotustilaisuus järjestetään
Rakennusliiton Uudenmaan aluetoimiston kokoustilassa, Siltasaarenkatu 4, TIISTAINA 18.6. KELLO 17.

Ilmoittautumiset tilaisuuteen ja tiedustelut sähköpostilla osku@rakennusliitto.fi.
Lisätietoa asumisosuuskunnista myös https://www.fira.fi/asumisosuuskunta/.

Lue myös: Rakennusliitto ja Fira kokoavat asumisosuuskuntaa – Rakentajien talo pääkaupunkiseudulle