Haemme jäsenrekisterinhoitajaa / toimistotyöntekijää Helsinkiin ja Tampereelle

Rakennusliitto on rakennusteollisuuden ammattilaisten ja alan ammattilaisiksi oppivien vahva SAK:lainen ammattiliitto. Jäseniä Rakennusliitossa on yli 70 000 ja työntekijöitä on noin 90, jotka työskentelevät keskustoimistossa Helsingissä ja neljällä toiminta-alueella eri puolilla maata.

Haemme

jäsenrekisterinhoitajaa / toimistotyöntekijää

keskustoimistoon Helsinkiin sekä Tampereen aluetoimistoon

Jäsenrekisterinhoitajan/toimistotyöntekijän työtehtäviä ovat mm.

• jäsenhakemusten käsittely
  • jäsenrekisterin ylläpito
  • asiakaspalvelu
  • työnvälitys

Lisäksi Tampereen toimistolle palkattavan toimenkuvaan kuuluu myös toimiston toiminnallisuudesta huolehtiminen toimistonhoitajan apuna.

Työssä tarvitaan ATK- osaamista, neuvottelu- ja ihmissuhdetaitoja, kykyä ryhmässä työskentelyyn sekä kirjallista ja suullista viestintätaitoa. Hakijalta edellytetään sopivaa koulutusta ja vähintään muutaman vuoden työkokemusta. Lisäksi arvostamme kielitaitoa ja AY- liikkeen arvojen tuntemusta.

Rakennusliitolla on tarjottavanaan SAK:laisten ammattiliittojen tasoiset työsuhteen ehdot ja paljon palkitsevaa työtä alan ammattiliittotoiminnassa.

Vapaamuotoiset hakemukset ja CV tulee toimittaa sähköisesti 31.1.2019 mennessä osoitteeseen markus.ainasoja@rakennusliitto.fi

Tiedusteluihin vastaa jäsenpalvelupäällikkö Tuula Hyötynen puh. 050 591 1552