Liitto kartoittaa sähköisellä kyselyllä jäsenten palkkoja ja työehtoja

Rakennusliitosta on eilen lähetetty sähköinen jäsenkysely yli 20 000:lle A-jäsenmaksuluokkaan kuuluvalle rakentajalle. Kyselyssä kartoitetaan mm. jäsenistön palkkatietoja sekä työelämässä mahdollisesti esiintyviä ongelmia. Kaikki vastaukset käsitellään ehdottoman luottamuksellisesti.

Kyselyyn vastaaminen kestää vain muutaman minuutin, joten toivomme, että vastaat siihen heti sen saatuasi. Mitä enemmän saamme vastauksia, sitä paremmin voimme tarttua mahdollisiin rakentajia koskeviin työelämän epäkohtiin. Luonnollisesti on mukava kuulla myös mitkä asiat koetaan olevan hyvin rakentajien työyhteisöissä.

Sähköpostiosoitteiden osoitelähteenä on käytetty liiton jäsenrekisteriä. Kysely kohdennetaan vastaanottajille työehtosopimusalojen mukaisesti. Mikäli et ole saanut kyselyä tai olet saanut väärän sopimusalan kyselyn, on mahdollista, että tiedot rekisterissämme ovat puutteelliset tai virheelliset.

Rakennusliitto ry
Edunvalvontaosasto

Kuinka täydennät sähköpostiosoitteesi liiton rekisteriin

Liiton jäsenenä pääset itse täydentämään sähköpostiosoitteesi liiton rekisteriin. Se tapahtuu sähköisen eAsioinnin kautta, jonne kirjaudutaan henkilökohtaisilla pankkitunnuksilla.

Onko sopimusalasi merkitty rekisteriin väärin?

Mikäli huomaat, että sopimusalasi on rekisterissä väärin, pyydämme ilmoittamaan asiasta jäsenyysasioiden palvelunumeroon 020 690 231 tai vaihtoehtoisesti asioimaan lähimmällä liiton aluetoimistolla.