Ammattiosastotoimintaan potkua koulutuksella

Toimiva ammattiosasto -koulutuksessa kartoitamme mitkä ovat puheenjohtajan, sihteerin, taloudenhoitajan ja laajemmin hallituksen tehtävät. Mietimme osaston tilaa ja miten sitä voisi kehittää. Pohdimme mikä olisi järkevä ammattiosaston työnjako, miten parannetaan viestintää, kartoitetaan osaston toimintaympäristöä ja osallistetaan jäseniä laajemmin mukaan toimintaan.

Ota kaveri mukaan

Kurssi on suunnattu ammattiosastojen hallituksen toimihenkilöille. Olisi toivottavaa (muttei pakollista), että hallituksesta tulisi useampi aktiivi yhdessä.

Kurssista ei aiheudu kuluja Rakennusliiton jäsenelle. Järjestökursseista liitto maksaa koulutettavien opetuksen, majoituksen (tarvittaessa), ruokailut ja matkakulut. Matakustannukset korvataan julkisen kulkuneuvon mukaan tai omalla autolla (alle 300 km/ suunta 0,25 €/km)

Toimiva ammattiosasto -koulutus

1.- 2.10. Jyväskylä

Ilmoittautumiset ja lisätiedot: koulutus@rakennusliitto.fi tai 050 366 1171 Juhani Lohikoski.