Sosiaalinen media haltuun

Rakennusliitto järjestää aktiiveilleen koulutuksen, jossa pureudutaan siihen miten sosiaalinen media taipuu luottamushenkilö- ja järjestötyön välineeksi. Tule selvittämään miten voit sosiaalisen median avulla vahvistaa edunvalvontaa työpaikallasi  ja ammattiosastossasi.

Kurssilla tutustutaan erilaisiin esimerkkitapauksiin. Harjoitellaan erilaisia sosiaalisen median välineitä. Selvitetään miten järjestetään verkkoneuvottelu tai -kokous.

20 ensimmäistä mahtuu

Kurssi on suunnattu ammattiosastojen hallituksen toimijoille, luottamusmiehille ja työsuojeluvaltuutetuille sekä Raksanuorten aktiiveille. Kurssille otetaan 20 ensimmäistä osallistujaa.

Kurssista ei aiheudu kuluja Rakennusliiton jäsenelle. Järjestökursseista liitto maksaa koulutettavien opetuksen, majoituksen (tarvittaessa), ruokailut ja matkakulut. Matakustannukset korvataan julkisen kulkuneuvon mukaan tai omalla autolla (alle 300 km/ suunta 0,25 €/km)

Sosiaalinen media järjestötoiminnassa

14.-15.5. Hotelli Nuuksio, Kirkkonummi

Ilmoittautumiset ja lisätiedot: koulutus@rakennusliitto.fi tai 050 366 1171 Juhani Lohikoski.