Opi digiperustaitoja

Rakennusliiton jäsenet ovat toivoneet alkeistason digitaitojen koulutusta. Nyt Työväen Sivistysliitto järjestää perustaitokoulutuksen, jossa pääpaino on digitaitojen opiskelulla. Koulutus lähtee liikkeelle aivan alkeista ja etenee mm. etäkokoustaitoihin, Office-ohjelmiin ja tietoturva-asioihin. Lisäksi aiheina ovat viestintä- ja vuorovaikutustaidot, työnhakutaidot sekä oppimisen taidot. Kurssilla suoritetaan myös työhyvinvointikortti.

Opetusta on pääosin kahtena arki-iltana viikossa, klo 16–20, kuuden viikon ajan. Lisäksi on itsenäistä opiskelua. Suurin osa opetuksista pyritään pitämään lähiopetuksina, osa on etänä. Kurssille ovat tervetulleita kaikki työikäiset, joiden suomen kielen taito on riittävällä tasolla.

Kursseja alkaa Helsingissä, Turussa, Jyväskylässä, Tampereella ja Oulussa. Jokaiselle kurssille otetaan 15 henkeä, joten ilmoittauduthan pian. Tarkat päivämäärät ja ilmoittautumislinkin löydät täältä: https://tsl.fi/osaamisen-ohjaksissa.