Mielenilmauksia keskiviikkona ja torstaina

Järjestämme yhdessä Palvelualojen ammattiliitto PAMin ja Julkisten ja hyvinvointialojen liiton JHL:n kanssa mielenilmauksia hallituksen suunnittelemia heikennyksiä vastaan. Tapahtumat ovat osa SAK:n #PainavaSyy-kampanjaa.

Keskiviikko: Turku ja Pori

Rakennusliitto ja PAM kokoontuvat Turun kauppatorille ja Porin torille keskiviikkona 27.9. klo 13–17. Tapahtumassa jaetaan tietoa leikkausten ja lakimuutosten todellisista vaikutuksista työntekijöille. Osallistujat voivat kirjoittaa palautetta hallitusohjelmasta graffitiseinille. Tarjolla munkkia, makkaraa ja mehua.

Torstai: Kuopio, Joensuu ja Mikkeli

Rakennusliitto, PAM ja JHL kokoontuvat Kuopion, Joensuun ja Mikkelin toreille torstaina 28.9. klo 12–17. Tapahtumassa jaetaan tietoa leikkausten ja lakimuutosten todellisista vaikutuksista työntekijöille. Osallistujat voivat kirjoittaa palautetta hallitusohjelmasta vaneriseinille. Paikalla on soppatykki ja #PainavaSyy-arvontapyörä.