Tietoiskut jatkuvat – liiton hallitus koolla

Rakentajien tietoiskut jatkuvat huomenna perjantaina vilkkaana pääkaupunkiseudulla. Niihin osallistuvat pääkaupunkiseudulla työskentelevät kirvesmiehet, torninosturinkuljettajat ja asentajat sekä maanrakentajat.

Tänään on koolla myös Rakennusliiton hallitus käsittelemässä neuvottelutilannetta ja sen vaatimia toimia.
Neuvottelut uusista työehtosopimuksista ovat jatkuneet tämän viikon ajan ilman lopputulosta. Todennäköisesti ratkaisut venyvät pääsiäisen jälkeiseen aikaan.

Perjantain tiedotustilaisuudet pidetään klo 11.00 alkaen Rakennusliiton Uudenmaan aluetoimistolla, Siltasaarenkatu 4.
Seuraavaksi tiedotustilaisuudet leviävät keskemmälle Suomea, sillä keskiviikkona 28.3. klo 11.30-16.00 ovat koolla Laajavuoren Cumuluksessa Keski-Suomen maa- ja vesirakennusalan, rakennusteollisuuden ja talotekniikka-alan työntekijät.

Keskiviikkona 28.3. ovat koolla myös MH-Betonin Toivakan työntekijät kahvilaravintola Leenassa, Toivakantie 42.
Keskisuomalaiset jatkavat tiedottamista myös torstaina 29.3. klo 11.30-16.00, jolloin asioista ovat kuulemassa ja keskustelemassa lattianpäällystysalan, maalausalan, rakennusalan ja vedenerityksen työntekijät. Paikka edelleen Cumulus Laajavuori.

Torstaina ovat tiedotustilaisuudessa myös Turun maalarit ja Turun muurarit klo 12.00 alkaen Rakennusliiton aluetoimistolla, Uudenmaankatu 6a.