Venytellen vetreäksi koneen ohjaamossa

Rakennusliitto on tehnyt työmaille nosturin- ja koneenkuljettajille oman jumppajulisteen.

Julisteella halutaan kannustaa pitkiä päiviä koneen ohjaamoissa istuvia säännölliseen, päivittäiseen taukojumppaan. Jumppaliikkeet tuovat virkeyttä keholle ja mielelle sekä parempaa vointia pienellä panostuksella.

Kuvahaaste kuljettajille

Haastamme torninosturin- ja koneenkuljettajat kuvakisaan!
Kuvaa itse tai kaverin avustuksella itsesi tekemässä taukojumppaa ja jaa se omalla Facebook- tai Instagram-tililläsi hästägillä #liikkuvakuljettaja #rakennusliitto Huomioithan, että julkaisuasetuksen pitää olla ’julkinen’, jotta kisaan voi osallistua.

Kuvakisa on käynnissä 6.4.2018 saakka. Kilpailun päätyttyä palkitaan kolme parasta. Palkintoina on 3 kpl hyviä bluetooth-kaiuttimia. Puolueeton raati toimii tuomareina torninosturipäivillä Helsingissä 14.4.2018. Kuva tai video ei saa sisältää vaarallisia liikkeitä, eikä se saa ilmentää työnantajaa tai työmaata loukkaavalla tavalla.

Kuskit, nyt jumppaamaan!

Kuvia ja videoita odotellen

Tapio Jääskeläinen
työsuojelusihteeri