Rakentaja on V.I.P.

Rakentaja-lehti 3.2.2023

Rakentaja saa monenlaisia etuja.

Isompien hotellialennusten, risteilyetujen ja vakuutusten lisäksi Rakennusliitto on neuvotellut jäsenilleen erilaisia arkea helpottavia etuja. Onhan se nyt mukavampaa saada parturi tai kauneushoito halvemmalla, turvata tietokoneensa edullisemmin hakkereilta ja pahanteolta ja tankata kohtuuhintaisempaa polttoainetta.

Cityshopparilla vaikka mitä

Kaikki Rakennusliiton jäsenet saavat käyttöönsä CityShoppari-sovelluksen. Sovelluksesta löytyy yli 1 000 etua ympäri Suomen: ravintoloita, kahviloita, vaatekauppoja, urheilupaikkoja, kulttuuria, kauneushoitoloita ja kampaamoita ja niin edelleen.

Cityshoppari toimii kaikkialla Suomessa ja edut ovat hyödynnettävissä heti oston/palvelun yhteydessä. Sovelluksesta löytyy etuja ja säästöjä joka päivälle ja uusia etuja ilmestyy viikoittain. Sovellus näyttää lähimmät etujen tarjoajat oman sijaintisi mukaan.

Helpointa on ottaa CityShoppari käyttöön Rakennusliiton mobiilijäsenkortin kautta. Sovellukseen johtava linkki on mobiilijäsenkortin jäsenetujen alla ja sitä kautta saa ladattua CityShopparin. Mobiilijäsenkortin linkki ohjaa suoraan CityShoppariin ja kirjaa/aktivoi etuja automaattisesti, kun olet vahvistanut puhelinnumerosi sovellukseen.

Autolla pidemmälle

Kaikki Rakennusliiton jäsenet saavat alennusta polttoaineista Nesteeltä. Alennuksen määrä on 2,1 senttiä litralta. Alennuksen saa muovisella jäsenkortilla tai Neste-äpillä. Alennusta ei saa Neste Express -automaattiasemilta.

Saat jäsenedun käyttöösi myös Neste-äppi-sovelluksella, kun lisäät jäsenkorttisi sovellukseen. Jos sinulla on sovellus jo ennestään käytössä, sen ohjelmistoversio tulee päivittää, jotta Rakennusliiton jäsenyys tulee valittavaksi listalle.

Neste-sovelluksella voit maksaa esimerkiksi tankkauksen tai autopesun jonottelematta. Sovellus myös näyttää Neste-asemien sijainnin sekä erilaisia vaihtuvia etuja, tarjouksia ja kilpailuja.

Kirjallisuus maistuu aina

Fiktiota, faktoja, kirjoja, jotka kiinnostavat; sähköisinä tai äänikirjoina. Rakennusliiton jäsen saa 45 päivän maksuttoman pääsyn Nextoryn yli 400 000 ääni- ja e-kirjan valikoimaan.

Etu on luonnollisesti voimassa vain Nextoryn uusille asiakkaille. Tilauksen voi perua milloin vain.

Edun saa lunastettua osoitteesta nextory.fi/rakennusliitto.

Turvaa kotielektroniikalle

F-Secure antaa kaikille Rakennusliiton ja muiden SAK:laisten liittojen jäsenille 20–40 euron suuruiset alennukset Safe-tuotteistaan, jotka suojaavat Windows- ja Mac-tietokoneet sekä älypuhelimet ja tabletit (Android ja iOS) haittaohjelmilta ja muilta internetin vaaroilta.

F-Securen Safe-tuotteet voi ostaa ja asentaa F-Securen kampanjasivun kautta. Kampanjakoodi löytyy liiton mobiilijäsenkortista.

Kyseessä on jatkuva etu. Kun jäsen on kertaalleen hankkinut tuotteen alennetulla hinnalla, etu on voimassa myös seuraavina vuosina.