Rakennusliitto keräsi Nenäpäivälle 1912 euroa

Rakennusliitto ja sen aktiivit panivat tänä vuonna oman pyöränsä pyörimään hyvän asian puolesta osallistumalla Nenäpäivä-keräykseen. Nenäpäivän kautta tuetaan muun muassa lapsityövoiman vastaista työtä ja ammattiliittojen toimintaa, sekä mahdollistetaan muun muassa terveydenhoito ja koulutus lapsille ympäri maailman.

Raksanuoret tekivät loistavan haastevideon, jolla luvattiin, että kahdelta liiton työntekijältä lähtee säärikarvat, mikäli 500 euroa suorina lahjoituksina täyttyy.

Se summa saatiin kasaan jo Rakennusliiton maakokouksessa Jyväskylässä. Moni kaivoi kuvettaan ja keräyslippaisiin ropisi 507,10 euroa.

Tampereen osasto lahjoitti 500 euroa ja Jyväskylän maalarit ja mattomiehet 100 euroa. Lisäksi kassaan kertyi yksittäisiä lahjoituksia sekä liiton punanenähankintoja.

Säärikarvat lähtevät ja video tapahtumasta julkistetaan lähiviikkoina.

Kiitos kaikille osallistuneille! Olette mahtavia! Kuvassa hiukan esimakua siitä, mitä Rakennusliiton työsuojelusihteeri Tapio ”Tapsa” Jääskeläiselle tapahtuu pian!

Kuva: Jukka Nissinen