Lähde vaikuttamaan!

Oletko rakennusliittolainen edunvalvoja ja haluaisit kehittää osaamistasi pidempikestoisessa koulutuksessa?
Hae Vaikuttaja-koulutukseen. Opinto-ohjelman tavoitteena on vahvistaa aktiivisten jäsentemme taitoja ja samalla parantaa liiton edunvalvonnallista otetta niin työmaa-, osasto- kuin muutenkin organisaatiotasolla.

Liiton Vaikuttaja-koulutus on vuoden kestoinen opinto-ohjelma, jossa on viisi kahden päivän lähijaksoa.  Niiden aikana pureudutaan vaikuttamiseen Rakennusliitossa, työelämän muutokseen ja ammattiliittojen haasteisiin, talouden käsitteisiin, kampanjointiin sekä tehokkaaseen viestintään.
Lähijaksot ovat viikonloppuisin mahdollistaen helpon osallistumisen koulutukseen. Sen lisäksi ohjelmaan kuuluu etätyöt ja yhteinen verkkopohjainen opiskelualusta.

Lähijaksot 2016:

• 16.-17.4    1. tapaaminen,
  • 10.-11.9.   2. tapaaminen ja
  • 19.-20.11. 3. tapaaminen.
  • Keväällä 2017 kaksi lähijaksoa.

Hakemukset koulutukseen: koulutus@rakennusliitto.fi

Lisätietoja:
Rakennusliiton koulutuspäällikkö Juhani Lohikoski, puh. 050 366 1171 tai juhani.lohikoski@rakennusliitto.fi

Katso myös: http://vaikuttaja.rakennusliitto.net/