Harjuniemi jatkaa Rakennusliiton johdossa

Matti Harjuniemi, 56, jatkaa seuraavat neljä vuotta SAK:n neljänneksi suurimman liiton Rakennusliiton puheenjohtajana. Harjuniemi valittiin tehtäväänsä lauantaina pidetyssä Rakennusliiton liittokokouksessa. Harjuniemi voitti äänestyksessä vastaehdokkaana olleen pääluottamusmies Jari Jääskeläisen selvin numeroin 189-25.      .

Harjuniemi on kirvesmies ja Tampereen yliopistosta valmistunut maisteri. Hän on johtanut Rakennusliittoa vuodesta 2005  lähtien.

Rakennusliiton varapuheenjohtajaksi valittiin vuodesta 2003 liiton II puheenjohtajana toiminut Kyösti Suokas,56.

Rakennusliitto ohensi hieman johtoaan ja uusien sääntöjen mukaan liittosihteerin tehtävä lakkautettiin kokonaan. Samoin lakkautettiin valtuuston II varapuheenjohtajan tehtävä.

Hallituksen ja valtuuston jäsenet tulevalle nelivuotiskaudelle

Pj. Matti Harjuniemi ja II pj. Kyösti Suokas