Naisen euro 80 senttiä? vai 70…

Rakennusliitto järjestää naisjäsenilleen 23. – 24.3.2013 viikonloppukurssin, jonka teemana on Tasa-arvoinen palkka. Kurssi pidetään hotelli Siikarannassa, Kirkkonummella.

Aiheesta alustavat Rakennusliiton II puheenjohtaja Kyösti Suokas ja Palvelualojen ammattiliiton puheenjohtaja Ann Selin. Tilastotietoa keskustelujen pohjaksi tuo työehtotoimitsija Markus Ainasoja. Kansainvälisten asioiden sihteeri Nina Kreutzman ja sosiaalisihteeri Tiina Nurmi-Kokko ovat mukana tuomassa omien erikoisalojensa kautta tietoa aina niin ajankohtaiseen asiaan.

Viikonlopun aikana ehditään myös tutustua eri puolilla maata toimiviin rakentajanaisiin sekä vaihdetaan mielipiteitä ja kokemuksia rakennusalalla toimimisesta. Ohjelmaan sisältyy myös tanssija Susa Matsonin vetämä salsatunti ja ensiapukoulutusta.

Naisten kurssin ohjelma 23-24.3.2013

50 ensimmäiseksi ilmoittautunutta mahtuu mukaan!

Tapaaminen toteutetaan ay-opiston kurssina, joten se on osallistujille ilmainen. Matkakustannukset maksetaan matkustusohjesäännön mukaan.

Ilmoittaudu sähköpostilla koulutus@rakennusliitto.fi tai faksilla 020 774 3062 tai kirjeitse:

Rakennusliitto/ kurssisihteeri, PL 307, 00531 Helsinki.

Kun ilmoittaudut, kerro nimen ja osoitteen lisäksi ammattiosasto. Mikäli otat lapset mukaan ja tarvitset heille muksuparkin, kerro ilmoittautumisen yhteydessä myös muksujen ikä.

Tervetuloa mukaan!