Rakentaja on V.I.P.

Rakentaja-lehti 30.9.2022

Rakennusliiton jäsen risteilee kohtuuhintaan.

Kun veri vetää vesille, on asialle tehtävä jotain. Rakennusliiton jäsenet saavat alennuksia Eckerö Linen, Tallink Siljan ja Viking Linen risteilyistä.

Mobiilijäsenkortilla merille

Eckerö Line myöntää Rakennusliiton jäsenille 20 prosentin alennuksen henkilölippujen risteily- ja reittimatkojen päivittäisestä verkkokauppahinnasta. Rakennusliiton mobiilijäsenkortissa on pysyvä linkki Eckerö Linen matkaetuihin, joita Rakennusliiton jäsenet voivat hyödyntää.

Etuhinnat koskevat Rakennusliiton jäsenyhdistyksiä (ammattiosastot), ammattiosastojen henkilöjäseniä ja samalla varauksella mukana olevia muita matkustajia (enintään 9 henkilöä).

Eckerö Line operoi ainoastaan Helsinki–Tallinna-reitillä.

Matkaa M/S Finlandialla tahdittavat syksyllä muun muassa Katri Ylander, Dingo, Laura Voutilainen ja Teflon Brothers.

Lisätietoja: eckeroline.fi/liittotarjoukset

Silver-etuja jäsenille

Tallink Silja ja Club One tarjoavat Rakennusliiton jäsenille mahdollisuuden liittyä Club One -jäseneksi veloituksetta suoraan kanta-asiakasohjelman keskimmäiselle eli hopea-tasolle. Hopea-tason etuihin kuuluu muun muassa perusalennus tietyistä normaalihintaisista Tallink Siljan tuotteista. Lisätiedot ohjelmasta ja kaikista kanta-asiakkuuden eduista löytyvät Tallink Siljan verkkosivuilta.

Mikäli rakentaja on jo Club One -jäsen, nykyinen kanta-asiakasnumero pysyy voimassa, mutta pronssitason asiakas siirretään hopeatasolle.

Tallink Siljan laivat seilaavat sekä Turusta että Helsingistä. Kohteista valittavina ovat Tukholma, Tallinna ja Ahvenanmaa.

Viihdetarjonnasta löytyvät loppusyksyn aikana muun muassa Eini, Antti Tuiskun Bailantai-jatkot, Sanni sekä Haloo Helsinki!

Lisätiedot ohjelmasta ja kaikista kanta-asiakkuuden eduista: tallink.com/fi

Erikoisristeilyjä ja vanhoja tuttuja

Viking Line tarjoaa SAK:laisten liittojen jäsenille alennuksia muun muassa risteilypaketeista. Lisäksi Viking Line tarjoaa ammattiosastoille ja yhdistyksille kokousmatkoja koskevia etuja.

Laivayhtiöllä on lähtöjä sekä Helsingistä että Turusta ja matkat suuntautuvat Tukholmaan, Tallinnaan ja erikoisristeilyjen merkeissä myös Maarianhaminaan.

Viking Linella on tänä syksynä tarjolla monenlaista viihderisteilyä; Syyskuun lopulla Beatles-risteily, marraskuussa Radio Nova ja Ysäri, Retroristeily M/S Gabriellalla ja joulukuussa Tallinnan ja Ahvenanmaan joulutunnelmia sekä Eurovisiotunnelmia tarjoava Eurovision Cruise -miniristeily.

Lisätietoja: vikingline.fi/sak