Päivitä jäsentietosi ja osallistu urheilukellojen arvontaan!

Rakennusliiton jäsenenä saat enemmän yhteistyökumppaneidemme etuja ulottuvillesi, kun annat markkinointiluvan.

Päivitä jäsentietosi ja anna markkinointilupa Rakennusliiton eAsioinnissa tai soittamalla
jäsenpalveluun 020 690 231. Näin pääset hyödyntämään kaikki rahanarvoiset jäsenedut.

Osallistut myös kahden Polar Grit X Pro Black DLC -urheilukellon arvontaan.
Arvonnan palkinnot tarjoaa liiton vakuutuskumppani Turva.

Artikkelia päivitetty 3.1.2023:

Turvan lahjoittamat urheilukellot on arvottu

Kiitos kaikille, jotka päivittivät tietonsa ja antoivat liitolle markkinointiluvan eAsioinnissa kampanjan aikana. Turvan lahjoittamat urheilukellot arvottiin kaikkien tietonsa päivittäneiden kesken 2.1.2023. Onnettaren suosikkeja olivat tällä kertaa Petro Virtanen ja Niko-Aleksis Botsch.
Onnea voittajille ja hyvää alkanutta vuotta kaikille osallistuneille.

Arvonnan säännöt

Arvonta suoritetaan Helsingissä 2.1.2023. Yhden palkinnon arvo on noin 499 euroa. Rakennusliitto maksaa palkinnosta arpajaisveron.

Miten voi osallistua

Arvontaan osallistuvat kaikki aikavälillä 3.10.–31.12.2022 jäsentietonsa ja markkinointilupansa päivittävät jäsenet.

Rakennusliiton henkilökunta perheineen ei voi osallistua arvontaan.

Voitosta ilmoittaminen

Arvonta suoritetaan 2.1.2023. Voitosta ilmoitetaan voittajille henkilökohtaisesti.

Henkilötietojen käsittely

Osallistumisen yhteydessä annettuja henkilötietoja käsitellään tietosuojasäännösten, muun lainsäädännön ja Rakennusliiton tietosuojaselosteen mukaisesti. Arvontamateriaalia säilytetään Rakennusliitossa kolmen kuukauden verran arvontapäivästä.