Rakennusliitto hakee toimitsijaa Tampereelle

Rakennusliitto on rakentamisen ammattilaisten ja alan opiskelijoiden vahva SAK:lainen ammattiliitto. Liitto vaikuttaa yhteiskunnallisesti paremman ja turvallisemman työelämän puolesta. Rakennusliitossa on lähes 70 000 jäsentä ja liitolla on yli 90 työntekijää, jotka työskentelevät Helsingissä ja eri puolilla maata.

Haemme
ALUETOIMITSIJAA
Tampereen palvelupisteelle

Aluetoimitsijan tehtäviä ovat mm. rakennusalan työpaikka- ja oppilaitoskäynnit, luottamushenkilöiden valintojen varmistaminen ja yhteistyö heidän kanssaan, jäsenhankinta, edunvalvonta-asioiden hoitaminen, liiton tarjoaminen palvelujen markkinointi sekä jäsentilaisuuksien järjestely.

Työssä tarvitaan neuvottelu- ja ihmissuhdetaitoja sekä kykyä ryhmätyöskentelyyn. Arvostamme hyvää kirjallisen ja suullisen ilmaisun kykyä sekä kielitaitoa.

Työ vaatii ajoittain liikkumista ja työskentelyä koko Rakennusliiton läntisellä palvelualueella. Työhön liittyy satunnaisesti ilta- ja viikonlopputyötä.

Hakemus ja ansioluettelo tulee toimittaa sähköisesti sunnuntaihin 12.9.2021 mennessä osoitteeseen markus.ainasoja@rakennusliitto.fi

Tiedusteluihin Rakennusliitosta vastaa henkilöstöpäällikkö Markus Ainasoja, puh. 0500 459 729.