Liiton tarjoama tapaturmavakuus on täydentynyt ensikäynnin suorakorvausedulla

Rakennusliitto on vakuuttanut työelämän käytettävissä olevat jäsenet (työssäkäyvät, työttömät) vapaa-ajan tapaturman varalle vakuutusyhtiö Turvassa. Nyt tähän merkittävään jäsenetuun on kytketty vielä lisäetu.

Jatkossa tapaturmaan liittyvä ensimmäinen hoitolaitoskäynti Pihlajalinnassa sujuu omaa rahaa käyttämättä aina 250 euroon asti ilman omavastuuta, jos kuulut liiton vapaa-ajan tapaturmavakuutuksen piiriin. Näytät vain Rakennusliiton suorakorvauskorttia, joka löytyy TaskuTurva -sovelluksesta. Mahdollisia isompia jatkotutkimuksia varten sinun on mahdollista saada maksusitoumus.

TaskuTurva sujuvoittaa asiointiasi

Puhelimeen ladattavan TaskuTurva-sovelluksen suorakorvauskortti sujuvoittaa asiointia tapaturman sattuessa. Rakennusliiton jäsenenä sinun on helppo tarkistaa liittosi tarjoaman vapaa-ajan tapaturmavakuutuksen sisältö TaskuTurva-sovelluksesta. TaskuTurvan voit ladata puhelimesi sovelluskaupan kautta. Henkilötietosi on suojattu, joten TaskuTurvan käyttöönottamiseen tarvitset pankkitunnukset.

Vakuutusyhtiö Turvan yhteistyökumppanina toimii Pihlajalinna, joka on 95 prosenttisesti suomalaisomisteinen yhtiö. TaskuTurvan kautta löydät kätevästi lähimmän Pihlajalinnan hoitolaitoksen.

Jos et ole ladannut TaskuTurvaa tai asioit jossain muualla kuin Pihlajalinnassa, hoituu korvausasia kuten aiemminkin eli maksat maksun ensin itse ja haet korvausta Turvasta verkkopalvelussa tai puhelimitse.

Toimintaohjeet tapaturman sattuessa:

1. Avaa TaskuTurva