Alueelliset tietoiskut laajenevat koko maahan

Rakentajien alueelliset työehtoneuvotteluja koskevat tietoiskut laajenevat ennen ja jälkeen pääsiäisen koko maahan Lappia myöten.

Alueellisissa, osastojen järjestämissä tietoiskuissa käydään lävitse työehtoneuvottelujen viime hetken tilannetta ja tapahtumia.
Neuvottelut ovat jatkuneet jo reilun kuukauden ajan ilman tulosta. Rakennusaloilla on edelleen voimassa ylityökielto.  Neuvotteluja jatketaan edelleen pääsiäisen jälkeen.

Seuraavat tiedotustilaisuudet pidetään keskiviikkona 28.3. klo 11.30-16.00 Keski-Suomessa Laajavuoren Cumuluksessa. Siellä ovat koolla maa- ja vesirakennusalan, rakennustuoteteollisuusala ja talotekniikka-alan keskisuomalaiset työntekijät.

Keski-Suomessa toimivan MH-Betoni Oy Toivakan työntekijöille on oma tiedotustilaisuus Kahvilaravintola Leenassa, Toivakantie 42 klo 11.30-16.00
Torstaina Keski-Suomessa saavat tietoa lattianpäällystysalan, maalausalan, rakennusala ja vedeneristysalan työntekijät klo 11.30-16.00 Laajavuoren Cumuluksessa.

Tiedotustilaisuudet jatkuvat torstaina 29.3. klo 11 myös Helsingissä, jossa kokoontuvat kirvesmiehet Rakennusliiton Uudenmaan aluetoimistoon, Siltasaarenkatu 4.

Samana päivä ovat koolla myös Turun muurarit ja maalarit klo 12. 00 alkaen Rakennusliiton Turun aluetoimistossa, Uudenmaankatu 6a.
Katso pääsiäisen jälkeen pidettävät tietoiskut tästä: tietoiskut