Rakennusliitto hakee neljää oppilaitostiedottajaa

Rakennusliitto on rakennusteollisuuden ammattilaisten ja alan ammattilaisiksi opiskelevien vahva SAK:lainen riippumaton ammattiliitto. Liitto on myös yhteiskunnallinen etujärjestö, joka vaikuttaa laillisen yritystoiminnan ja työn puolesta ympäri maata. Tulevaisuuden näkymät ovat hyvät. Jäseniä Rakennusliitossa on noin 85 000 ja liitolla on hieman yli 90 työntekijää, jotka työskentelevät keskustoimistossa Helsingissä ja aluetoimistoissa eri puolilla maata.

Haemme neljää

AMMATTIOPPILAITOSTIEDOTTAJAA

määräaikaiseen työsuhteeseen (1.1.2018 – 31.12.2019)

Rakennusliitto jakautuu neljään eri toiminta-alueeseen, jonne jokaiseen valitaan yksi oppilaitostiedottaja. Lisätietoja toiminta-alueista.

Oppilaitostiedottajan työtehtäviä toiminta-alueella ovat yhteyksien luominen rakennusalan oppilaitoksiin, oppilasjäsenhankinta, koulutustilaisuudet oppilaitoksissa sekä yhteydenpito alan opiskelijoihin.

Työssä tarvitaan esiintymistaitoja, viestintätaitoja sekä rakennusalan tuntemusta.

Hakijalle ovat eduksi rakennusteollisuuden työtehtävissä hankittu ammattikokemus sekä alan koulutus. Myös kielitaito ja ATK-taidot ovat eduksi valintaan. Lisäksi edellytämme hakijalta matkustusvalmiutta.

Rakennusliitolla on tarjottavanaan SAK:laisten ammattiliittojen tasoiset työsuhteen ehdot ja paljon palkitsevaa työtä alan ammattiliittotoiminnassa.

Hakemukset tulee toimittaa sähköisesti sunnuntaihin, 24.9.2017 mennessä osoitteeseen markus.ainasoja@rakennusliitto.fi

Tiedusteluihin Rakennusliitosta vastaa henkilöstöpäällikkö Markus Ainasoja, puh. 0500 459 729.