Osallistu Peli Poikki -tilaisuuteen

Rakennusliitto samoin kuin keskusjärjestö SAK tukevat lauantaina järjestettävää Peli poikki! – loppu hiljaisuudelle -mielenilmaisua ja toivovat, että mahdollisimman monet osallistuisivat siihen.

Ammattiyhdistysliike on perinteisesti vastustanut Suomessa toimintaa, joiden tarkoituksena on väkivaltaa käyttäen tuhota demokratiaan perustuva yhteiskuntajärjestelmä. Siksi ammattiyhdistysliikkeessä tuetaan lauantaina järjestettävää mielenilmaisua.

Peli poikki! – loppu hiljaisuudelle -tapahtuma järjestetään lauantaina 24. syyskuuta kello 12 alkaen Helsingissä Kansalaistorilla, josta kävellään Senaatintorille. Vastaavanlainen tapahtuma järjestetään myös ainakin Tampereella.

Tapahtuman järjestää puoluepoliittisesti sitoutumaton yhteenliittymä erilaisia toimijoita. Rakennusliitto kehottaa jäseniään osallistumaan tapahtumaan.