Haemme viestinnän asiantuntijaa Rakennusliittoon

Meillä pääset suunnittelemaan ja tekemään yhtä lailla somea kuin printtiä, sisältöjä ja visua. Syksyn aikana rakennamme meille uuden verkkosivuston ja käynnistämme verkkolehden uutisoinnin. Jos tunnet myös digimarkkinointia, niin aina parempi!

Olet koulutettu viestinnän ammattilainen ja sinulla on vähintään muutaman vuoden työkokemus. Sinulla on kokemusta verkkosivujen päivittämisestä ja mielellään myös visuaalisen materiaalin suunnittelusta Adoben ohjelmilla. Haluat kantaa vastuuta työssäsi. Työmarkkinoiden tuntemus ja kiinnostus yhteiskunnallisiin asioihin on eduksi.

Viestintäasiantuntija on osa viisihenkistä viestintätiimiä ja työskentelee liiton keskustoimistolla Helsingin Hakaniemessä.

Tarjoamme kilpailukykyiset työehdot ja mahtavan työporukan. Yhdessä teemme yhteiskunnallisesti merkityksellistä työtä viestinnän näköalapaikalla.

Hakemus, ansioluettelo ja mahdolliset tiedustelut tulee toimittaa sähköisesti 18.8.2024 mennessä osoitteeseen janne.makinen@rakennusliitto.fi

Rakennusliitto on rakentamisen ammattilaisten ja alan opiskelijoiden vahva SAK:lainen ammattiliitto. Liitto vaikuttaa yhteiskunnallisesti paremman ja turvallisemman työelämän puolesta. Rakennusliitossa on yli 70 000 jäsentä ja liitolla on noin 90 työntekijää, jotka työskentelevät Helsingissä ja eri puolilla maata.