Syksyllä kouluttaudutaan sekä lähiopetuksena että verkossa

Syksyn lähikoulutukset järjestetään alkuperäisen suunnitelman mukaisesti. Luottamusmiesten ja työsuojeluvaltuutettujen peruskursseja on kaksi, Kuopiossa ja Tampereella, ja jatkokursseja niin ikään kaksi, Helsingissä ja Oulussa. Lisäksi lähiopetuksena tarjotaan luottamushenkilöille uutta Neuvottelutaidon koulutusta. Myös perinteinen Työoikeuden peruskurssi on kalenterissa.

Kevään korona-ajan olemme käyttäneet verkkokoulutusten laatimiseen. Jo keväällä julkaistut ammattiosaston puheenjohtajien sekä sihteerien verkkokurssit ovat edelleen suoritettavissa. Uusina kursseina julkaistaan yhteysmiehille oma peruskurssi verkkoon sekä taloustaitokoulutus. Muitakin verkkokursseja työstetään ja niistä uutisoidaan lähempänä julkaisuajankohtaa.

Syksyllä siis kouluttaudutaan taas kevään suvantovaiheen jälkeen. Kurssitarjontaan pääsee tutustumaan tapahtumakalenterissamme. Nähdään kursseilla – livenä kuin verkossakin!