Toimistonhoitajan paikka avoinna Kuopiossa

Rakennusliitto on rakennusteollisuuden ammattilaisten ja alan ammattilaisiksi oppivien vahva SAK:lainen ammattiliitto. Jäseniä Rakennusliitossa on noin 87 000 ja liitolla on hieman yli 90 työntekijää, jotka työskentelevät keskustoimistossa Helsingissä ja viidellä toiminta-alueella eri puolilla maata.

Haemme

TOIMISTONHOITAJAA

Itäiselle toiminta-alueellemme

KUOPION TOIMISTOON

Toimistonhoitajan tehtäviä ovat asiakaspalvelu, jäsenrekisterin hoito, järjestötyö, taloudenhoito ja monipuolinen toimistotyö.

Työssä tarvitaan ATK- osaamista, neuvottelu- ja ihmissuhdetaitoja sekä kykyä ryhmässä työskentelyyn. Toimistonhoitajan tulee osata ilmaista itseään kirjallisesti ja suullisesti, lisäksi hakijalle ovat eduksi työttömyysturvan tuntemus sekä kielitaito.

Rakennusliitolla on tarjottavanaan SAK:laisten ammattiliittojen tasoiset työsuhteen ehdot ja paljon palkitsevaa työtä alan ammattiliittotoiminnassa.

Vapaamuotoiset hakemukset ja CV tulee toimittaa sähköisesti perjantaihin, 22.1.2016 mennessä, osoitteeseen marko.niskanen@rakennusliitto.fi

Tiedusteluihin vastaa
toiminta-alueen päällikkö Marko Niskanen puh.0400 749 859 ja
toiminta-alueen toimistonhoitaja Salla Rosenqvist puh.020 774 3277.