Jäsenedut

Tärkein jäsenetusi on Rakennusliiton voima ja yli 90 vuoden kokemus hoitaa rakentajien asioita. Saat nopeasti apua ja neuvoja työehtoasioissa sekä pulma- ja riitatilanteissa. Liitto palvelee jäseniään aluetoimistoissa ympäri Suomen. Rakennusliitto panostaa osaavaan luottamushenkilöverkostoon. Sen ansiosta saat apua myös työpaikkatasolla.

Jäsenkortilla saat monenlaisia etuja

Kun asioit jäsenetuja tarjoavissa yrityksissä, näytä uusi jäsenkorttisi ja saat edut hyväksesi. Pidä jäsenkortti mukanasi. Rakennusliiton jäsenedut -esite postitetaan jäsenille kerran vuodessa jäsenkortin ja kalenterin mukana. Esite on helppo sujauttaa kalenterin mukana tulevaan muovikoteloon.

Rakennusliiton jäsenet saavat 12 kertaa vuodessa ilmestyvän Rakentaja-lehden kotiin kannettuna. Liiton nuorisojaosto julkaisee kaksi kertaa vuodessa Raksanuoret -lehden. Se postitetaan kaikille alle 30-vuotiaille liiton jäsenille.

RaksApp-mobiilisovellus

RaksApp 2.0 - uudistukset kevät 2016
Klikkaa kuvaa ja käy lataamassa älypuhelimeen arkea helpottava työkalu. Lähetä RaksApp'in kautta työaikakirjanpitosi säännöllisesti omaan sähköpostiisi talteen.