Haemme talous- ja hallintoassistenttia Helsinkiin

Rakennusliitto on rakentamisen ammattilaisten ja alan opiskelijoiden vahva SAK:lainen ammattiliitto. Liitto vaikuttaa yhteiskunnallisesti paremman ja turvallisemman työelämän puolesta. Rakennusliitossa on reilu 70 000 jäsentä ja liitolla on noin 90 työntekijää, jotka työskentelevät Helsingissä ja eri puolilla maata.

Haemme talous- ja hallintoassistenttia Helsinkiin

Työ jakaantuu kahteen osaan

Rakennusliiton aluejärjestöjen hallintoon liittyvät työtehtävät

• läsnäololistojen tarkistus ja kokouspalkkioiden siirtäminen maksatukseen
  • matkalaskujen ja kululaskujen tarkistus ja käsittely
  • tilien hoitoon liittyvät asiat
  • hallinnollisten kulujen tarkistus ja käsittely
  • auttaminen/neuvonta kokouskutsuissa ym. järjestelyissä
  • matkalippujen hankinta
  • hotellivaraukset

Rakentaja-lehteen liittyvät työt

• osasto- ja alueilmoituksien tekeminen sekä muokkaus lehteen ja verkkosivuille
  • lehden ilmoitusten ja mainosten laskutus
  • viestintätiimin laskujen tiliöinti

Työssä tarvitaan ihmissuhdetaitoja sekä kykyä tiimityöskentelyyn. Arvostamme hyvää kirjallisen ja suullisen ilmaisun kykyä, IT-taitoja sekä soveltuvaa koulutusta tai työkokemusta. Kokemus järjestötyöstä katsotaan eduksi.

Tarjoamme kilpailukykyiset työehdot ja mahtavan työporukan. Yhdessä teemme yhteiskunnallisesti merkityksellistä työtä ja parannamme rakentajien työmarkkina-asemaa.

Hakemus, ansioluettelo ja mahdolliset tiedustelut tulee toimittaa sähköisesti 11.8.2024 mennessä osoitteeseen markus.ainasoja@rakennusliitto.fi