Majoitus- ja aamiaisetukohteet Rakennusliiton jäsenille

Loma- ja virkistystoimintaa Rakennusliiton jäsenille
(majoitus + aamiainen) 2018

Rakennusliiton lomaedut työelämän käytettävissä oleville (työssä olevat/työttömät) jäsenille. Jäsenetuloma tulee tilata puhelimitse ja lomavarausta tehdessä on ilmoitettava jäsennumero. Edun saamiseksi on lomakohteeseen saavuettaessa esitettävä jäsenkortti sekä kuvallinen henkilötodistus.

Sopimuksenalaiset kohteet, hinnoitteluperiaate ja ohjeita varaamiseen

Rakennusliitolla on yhteistyösopimus kahdenkymmenenkolmen lomapalvelua tuottavan kohteen kanssa (12 puolihoitokohdetta ja 11 majoitus- ja aamiaisetukohdetta ks. alla). Rakennusliitto myöntää em. lomakohteissa lomaileville työssä oleville ja työttömille jäsenilleen lomatukea.
Lomatuki on huomioitu hotellien hinnoittelussa.

• Jäsenkohtaisen (jäsen +puoliso ja alle 17-vuotiaat perheenjäsenet yhteenlaskettuna) tuen enimmäismäärä on 8 vrk/kalenterivuosi. Luottamustehtävissä olevilla jäsenillä tuen enimmäismäärä on 12 vrk/kalenterivuosi. Mikäli etuvuorokaudet ylittävät 8/12 vuorokausien määrän, ylimenevä osuus laskutetaan kokonaisuudessaan jäseneltä. Etkö tiedä jäsenlajiasi tai etupäiviesi määrää? Kirjaudu eAsiointiin. Sieltä löydät etsimäsi tiedon. Voit myös tiedustella asiaa jäsenyysasioiden palvelunumerosta 020 690 231.
  • Lomavarausta tehdessä on ilmoitettava jäsennumero.
  • Jäsenkortti ja kuvallinen henkilötodistus on esitettävä lomapaikassa ilmoittautumisen yhteydessä.
  • Mikäli kohdekohtaisessa esittelyssä ei ole erillistä mainintaa, lapset 6–16 vuotta saavat 50 %:n alennuksen, alle 6-vuotiaat ilmaiseksi.
  • Tee varauksesi kohteesta hyvissä ajoin ennen, kuitenkin vähintään viikkoa ennen majoitustarvetta.

Majoitus- ja aamiaisetukohteet

13. Cumulus City Oulu, 14. Scandic Hakaniemi, 15. Break Sokos Hotel Bomba, 16. Break Sokos Hotel Eden Oulu, 17. Original Sokos Hotel Presidentti, 18. Break Sokos Hotel Vuokatti, 19. Original Sokos Hotel Ilves, 20. Holiday Club Caribia, 21. Cumulus Resort  Eden,
22. Cumulus Resort  Tropiclandia, 23. Break Sokos Hotel Viru (uutuus).
Hintoihin sisältyy majoitus ja aamiainen. Katso tarkemmat tiedot alla olevasta luettelosta.

13. Cumulus City Oulu (15.5. alkaen Scandic Oulu Station)
Kajaaninkatu 17, 90100 Oulu, puh. 020 055 055
www.cumulus.fi

Hotelli sijaitsee lyhyen kävelymatkan päässä Oulun keskeisimmistä nähtävyyksistä ja se tunnetaan ystävällisestä palvelustaan. Hinta 25 €/hlö/2 hh tai 57 €/hlö/1 hh ja lisävuode 6–16-vuotiaille 15 €.

14. Cumulus City Hakaniemi (20.3. alkaen Scandic Hakaniemi)
Siltasaarenkatu 14, Helsinki, puh. 020 055 055

Varaukset suoraan hotellin vastaanotosta:
sähköpostitse hakaniemi@scandichotels.com tai puhelimitse +358 968999034
Soitettaessa hotelliin,  kuulet äänivalikon. Valitse sieltä kohta 3 (yhdistä suoraan hotellin vastaanottoon).

Hotelli sijaitsee kävelymatkan päässä Helsingin keskustasta ja kahden kilometrin päässä Linnanmäestä. Hotellin oven edestä kulkevat raitiovaunut, bussit ja metrot, joilla pääset kätevästi minne päin Helsinkiä tahansa. Hinta viikonloppuisin (pe–ma) on 27 €/hlö/2 hh tai 57 €/hlö/1 hh, lisävuode 6–16-vuotiaalle lapselle 15 euroa. Hinnat ovat voimassa viikonloppuisin ja lomakausina.

15. Break Sokos Hotel Bomba
Tuulentie 10, 75500 Nurmes 010 7830 450
www.sokoshotels.fi

Bomba ja Bomban karjalaiskylä on Ylä-Karjalan tunnetuin matkailukohde. Bomban alueen matkailukaupunki sijaitsee upean Pielisen rannalla 3 km päässä Nurmeksen keskustasta.

Hinta on 29 €/hlö/yö 2hh (1-hengen huoneen hinta on 55 €/yö). Lapset 6-16 vuotta lisävuoteessa 20 €/lapsi/yö. Alle 6 vuotiaat lapset veloituksetta ilman lisävuodetta vanhempien huoneessa. Hinta sisältää kylpylän ja kuntosalin käytön ja tanssilipun.

16. Break Sokos Hotel Eden Oulu
Holstinsalmentie 29, 90510 Oulu, puh. 020 1234 603
www.sokoshotels.fi

Meren rannalla, upeissa ulkoilumaastoissa sijaitsevan kylpylähotellin jäsenhinta 34,50 €/ hlö/ 2 hh (1-hengen huoneen hinta 79 €). Lapset 6 – 16 vuotta lisävuoteessa 20 €/lapsi/yö. Alle 6-vuotiaat veloituksetta ilman lisävuodetta.

17. Original Sokos Hotel Presidentti
Eteläinen Rautatiekatu 4, Helsinki, puh. 020 1234 608
www.sokoshotels.fi

Helsingin ydinkeskustassa sijaitseva hotellin jäsenhinta 45 €/ hlö/ 2 hh (1-hengen huoneen hinta 80 €). Lapset 6 – 16 vuotta lisävuoteessa 20 €/lapsi/yö. Alle 6-vuotiaat veloituksetta ilman lisävuodetta.

18. Break Sokos Hotel Vuokatti
Kidekuja 2, Snowpolis, 88610 Vuokatti, puh. 020 123 4688
www.sokoshotels.fi

Sotkamossa Vuokatin urheilullisessa ympäristössä sijaitsevan tasokaan Hotellin jäsenhinta 35 €/hlö/2 hh (1-hengen huoneen hinta 58 €). Lapset 6 – 16 vuotta lisävuoteessa 15 €/lapsi/yö. Alle 6-vuo-
tiaat veloituksetta ilman lisävuodetta.

Huom! hotelli täynnä 8. – 9.6.2018

19. Original Sokos Hotel Ilves, Tampere
Hatanpään valtatie 1, 33100 Tampere, puh. 020 123 4631
www.sokoshotels.fi

Aivan Tampereen keskustassa sijaitseva perinteikäs kaupunkihotelli. Hotellin jäsenhinta 39 €/hlö/2hh (1-hengen huoneen hinta 64 €). Lapset 6 – 16 vuotta lisävuoteessa 15 €/lapsi/yö. Alle 6 vuotiaat veloituksetta ilman lisävuodetta. Sopimushintaisia huoneita saatavilla min 5 huonetta/vrk vuoden 2018 aikana.

Huom! hotelli täynnä 6. – 15.7.2018 ja 17. – 18.8.2018.

20. Holiday Club Caribia
Kongressikuja 1, Turku, puh. 030 6874 000
sähköposti: hotelsales.caribia@holidayclub.fi
www.holidayclubresorts.com/fi/

Upea ja monipuolinen kokonaisuus lähellä Turun keskustaa. Jäsenhinta 30 €/ hlö/2 hh. (1-hengen huoneen hinta 55 €). Lapset 6–16 vuotta lisävuoteessa 10 €/lapsi/yö. Yksi lisävuode per huone mahdollinen. Alle 6-vuotiaat veloituksetta ilman lisävuodetta. Isommalle perheelle tarjolla erikoishinnoiteltuja väliovellisia perhehuoneita. Hinta sisältää kuntosalin ja kylpylän käytön.

21. Cumulus Resort Eden (19.6. alkaen Scandic Eden Nokia)
Paratiisinkatu 2, 37120 Nokia, varaukset 020 055 055
www.cumulus.fi

Rantasipi Eden on suosittu viihdekylpylä lähellä Tamperetta. Majoitus kahden hengen huoneessa aamiaisella 32 €/hlö/vrk. Yhden hengen huoneessa 57 €/hlö/vrk. Lapset 6-16 vuotiaat 15 €/hlö/vrk. Etu ei voimassa alihankintamessujen aikaan.

22. Cumulus Resort Tropiclandia (12.6. alkaen Scandic Waskia)
Lemmenpolku 3, 65170 Vaasa, varaukset 020 055 055
www.cumulus.fi

Rantasipi Tropiclandia sijaitsee Vaasan merellisessä maisemassa. Majoitus kahden hengen huoneessa alk. 27 €/vrk ja yhden hengen huoneessa 52 €/vrk. 6-16 -vuotiaat lapset 25 €/hlö. Hinnat sisältävät kylpylälipun.

23. Original Sokos Hotel Viru, Tallinna
Viru väljak 4, 10111 Tallinn, Viro, puh. +372 680 9300
www.sokoshotels.fi

Ainutlaatuinen ja aito hotelli Viru sijaitsee keskellä Tallinnaa. Hotellissa on mm. ravintoloita, viihde- ja virkistyspalveluita, ostoskeskus ja KGB-museo – kaikki saman katon alla.

Hinnat Rakennusliiton jäsenille v. 2018:

Matala sesonki (8.1-31.3)

17,50 €/hlö/yö 2hh ja 50 €/hlö/yö 1hh

21 €/hlö/yö 2hh ja 57 €/hlö/yö 1hh

Välisesonki (1.4-31.5 ja 1.9-30.12)

22 €/ hlö/yö 2hh ja 59 €/ hlö/yö 1hh

31,50 €/ hlö/yö 2hh ja 78 €/ hlö/yö 1hh

Korkea sesonki (1.6-31.8)

35 €/ hlö/yö 2hh  ja 85 €/ hlö/yö 1hh

39 €/ hlö/yö 2hh ja 93 €/ hlö/yö 1hh

Hinnat sisältävät aamiaisen

Sopimushintaisia huoneita saatavilla min. 5 huonetta/vrk vuoden 2018 aikana. Lapsi 6-16 v., 15 €/lapsi/yö lisävuoteessa, sisältää aamiaisen. Lapset 0-6 vuotta veloituksetta vanhempien huoneessa ilman lisävuodetta.

Puolihoidolliset  lomakohteet

1. Härmän kylpylä, 2. Cumulus Resort Ikaalisten Kylpylä, 3. Hotel Levi Panorama, 4. Hotel K5 Levi, 5. Kylpylähotelli Päiväkumpu,
6. Kylpylähotelli Rauhalahti, 7. Cumulus Resort  Rukahovi, 8. Kylpylähotelli Summassaari, 9. Anttolanhovi, 10. Cumulus Resort Imatran Valtionhotelli, 11. Hotelli Nuuksio (uutuus), 12. Matkailukeskus Pajarinhovi.

Katso Rakennusliiton jäsenille neuvoteltujen puolihoitokohteiden (1-12) kuvaukset ja hinnat >>

Cumulus-jäsenetuhotelleista tulee Scandic-ketjun alaisia