Laivamatkat - Rakennusliitto

Laivamatkat

Rakennusliiton jäsenet saavat etuja Tallink Siljan ja Eckerö Linen laivamatkoista.

Tallink Silja ja Club One

Tallink Silja ja Club One tarjoavat Rakennusliiton jäsenille mahdollisuuden liittyä Club One -jäseneksi veloituksetta suoraan kanta-asiakasohjelman keskimmäiselle eli Silver-tasolle. Silver-tason etuihin kuuluu mm. perusalennus tietyistä normaalihintaisista Tallink Siljan tuotteista.

Lisätiedot ohjelmasta ja kaikista kanta-asiakkuuden eduista löydät Tallink Siljan verkkosivuilta. Liity Club One -asiakkaaksi Tallink Siljan lomakkeella (sopimusetunumeron löydät jäsenille postitetusta jäsenetuvihkosesta tai voit kysyä jäsenpalvelustamme).

Mikäli olet jo Club One -jäsen, nykyinen kanta-asiakasnumerosi pysyy voimassa. Jos olet Bronze-tason asiakas, Tallink Silja siirtää sinut Silver-tasolle. Ilmoita Club One -kanta-asiakasnumerosi, maininta jäsenyydestäsi ja sopimusetunumero sähköpostitse osoitteeseen erikoisliittymiset@tallinksilja.com. Huomioithan, että etu on henkilökohtainen ja kertaluonteinen.

Eckerö Line

Eckerö Line myöntää Rakennusliitto ry jäsenille 20 % alennuksen henkilölippujen risteily- ja reittimatkojen päivittäisestä verkkokauppahinnasta.

Lopullinen hinta määräytyy lähtöpäivän, -ajan ja varausajankohdan mukaan. Alennuksen suuruus näkyy varausvaiheessa.

Etuhinnat koskevat

• Rakennusliiton jäsenyhdistyksiä (ammattiosastot)
  • ammattiosastojen henkilöjäseniä
  • samalla varauksella mukana olevia muita matkustajia (enintään 9 henkilöä).

Alennuksia ei voida myöntää jälkikäteen, eikä niitä voi yhdistää muihin alennuksiin.

Lue lisää liittoedusta ja käytä etukoodia

Mobiilijäsenkortissa on pysyvä linkki Eckerö Linen matkaetuihin, joita Rakennusliiton jäsenet voivat hyödyntää.

Alennuksen edellytyksenä on voimassa oleva jäsenkortti, joka on varauduttava esittämään pyydettäessä lippujen lunastuksen yhteydessä. Eckerö Line pidättää oikeuden aikataulu- ja hintamuutoksiin.