Laivamatkat

Kaikki Rakennusliiton jäsenet saavat etuja Tallink Siljan, Eckerö Linen ja Viking Linen laivamatkoista.

Tallink Silja

• 22 tunnin risteily Helsingistä -25 % sunnuntai–torstai-lähdöillä 2.1.–19.6. ja 18.8.–19.12.2024
  • 22 tunnin risteily Turusta -25 % sunnuntai–torstai-lähdöillä 2.1.–19.6. ja 18.8.–19.12.2024
  • Päivä Tukholmassa -risteily Helsingistä -25 % sunnuntai–keskiviikko-lähdöillä 7.1.–22.5. ja 18.8.–18.12.2024

Varaa matka tuotetunnuksella, jonka löydät mobiilijäsenkortistasi.

Club one

Tallink Silja ja Club One tarjoavat Rakennusliiton jäsenille mahdollisuuden liittyä Club One -jäseneksi veloituksetta suoraan kanta-asiakasohjelman keskimmäiselle eli Silver-tasolle. Silver-tason etuihin kuuluu mm. perusalennus tietyistä normaalihintaisista Tallink Siljan tuotteista.

Lisätiedot ohjelmasta ja kaikista kanta-asiakkuuden eduista löydät Tallink Siljan verkkosivuilta. Liity Club One -asiakkaaksi Tallink Siljan lomakkeella (sopimusetunumeron löydät mobiilijäsenkortista tai voit kysyä jäsenpalvelustamme).

Mikäli olet jo Club One -jäsen, nykyinen kanta-asiakasnumerosi pysyy voimassa. Jos olet Bronze-tason asiakas, Tallink Silja siirtää sinut Silver-tasolle. Ilmoita Club One -kanta-asiakasnumerosi, maininta jäsenyydestäsi ja sopimusetunumero sähköpostitse osoitteeseen erikoisliittymiset@tallinksilja.com. Huomioithan, että etu on henkilökohtainen ja kertaluonteinen.

Eckerö Line

Eckerö Line myöntää Rakennusliiton jäsenille jopa 20 % alennuksen henkilölippujen risteily- ja reittimatkojen päivittäisestä verkkokauppahinnasta (ajalla 10.6.-11.8.2024 alennus on -10 %).

Alennukset vain verkkokaupasta käyttämällä tuotekoodia SAK24 varausvaiheessa. Lopullinen hinta määräytyy lähtöpäivän, -ajan ja varausajankohdan mukaan. Alennuksen suuruus näkyy varausvaiheessa.

Alennuksen edellytyksenä on voimassa oleva jäsen-/henkilökortti, joka on varauduttava esittämään pyydettäessä lippujen lunastuksen yhteydessä. Eckerö Line pidättää oikeuden aikataulu- ja hintamuutoksiin.

Etuhinnat koskevat

• Rakennusliiton jäsenyhdistyksiä (ammattiosastot)
  • ammattiosastojen henkilöjäseniä
  • samalla varauksella mukana olevia muita matkustajia (enintään 9 henkilöä).

Alennuksia ei voida myöntää jälkikäteen, eikä niitä voi yhdistää muihin alennuksiin.

Lue lisää liittoedusta ja käytä etukoodia

Mobiilijäsenkortissa on pysyvä linkki Eckerö Linen matkaetuihin, joita Rakennusliiton jäsenet voivat hyödyntää.

Viking Line

Viking Line tarjoaa SAK:laisten liittojen jäsenille alennuksia mm. risteilypaketeista. Lisäksi Viking Line tarjoaa ammattiosastoille ja yhdistyksille kokousmatkoja koskevia etuja.

Lisätietoa (valitse ylävalikosta Extranet -> Kokousmatkat/Vapaa-ajan matkat)