Holiday Clubin lomaviikot - Rakennusliitto

Holiday Clubin lomaviikot

Rakennusliitto on hankkinut työelämän käytettävissä olevien (työssäkäyvät ja työttömät) jäsenten (ei eläkeläisille ja opiskelijoille) käyttöön Holiday Clubin loma-asuntoja. Sivun lopusta löydät tietoa eduista, jotka koskevat kaikkia jäseniä.

Varattavat kohteet:

• Holiday Club Katinkulta
  • Holiday Club Kuusamon Tropiikki
  • Holiday Club Saariselkä
  • Holiday Club Saimaa
  • Holiday Club Salla
  • Holiday Club Turun Caribia
  • Holiday Club Naantalin Kylpyläranta
  • Holiday Club Vierumäki
  • Holiday Club Tampere (8.6.2022 alkaen)

Löydät lomakohteiden kuvaukset ja hinnaston Holiday Clubin lomanvaraussivuilta:
holidayclubresorts.com/fi/yrityspalvelu

Käyttäjätunnus: Rakennusliitto
Salasana: mukavaloma

Kaikki lomakohteet siivotaan ammattimaisesti käyttäjien välissä. Epidemiatilanteen kehitys voi vaikuttaa varausten toteutumiseen. Kohteissa voi olla koronaviruksesta johtuvia rajoituksia, niistä on lisätietoa Holiday Clubin verkkosivuilla.

Näin varaat loman

Voit varata loman, jos olet Rakennusliiton työssäkäyvä tai työtön jäsen. Lomien varaaminen edellyttää rekisteröitymistä käyttäjäksi. Saat luotua tunnukset Holiday Clubin lomanvaraussivulla: Paina vapaat viikot -sivun kirjautumisnäkymässä punaista linkkiä Rekisteröi uusi käyttäjä. Käyttäjätunnisteena toimii Rakennusliiton jäsennumero. Oman jäsennumerosi löydät jäsenkortista tai mobiilijäsenkortista nimesi alta. Tarvittava salasana saapuu sähköpostitse rekisteröitymisen jälkeen.

Loma-arvonta

Lomaviikot jaetaan arvontaan osallistuneiden kesken aina puoli vuotta kerrallaan.

Viikkojen 1–22/2023 hakuaika on käynnissä ja päättyy 20.10.2022. Osallistu arvontaan Holiday Clubin lomanvaraussivun ylävalikon arvonta-painikkeesta. Arvonta suoritetaan 24.10. ja arvonnassa vapaaksi jääneet ajankohdat ja peruutuspaikat tulevat varattaviksi 31.10.2022 klo 10.

Viikkojen 23–52/2022 arvonnassa vapaaksi jääneet ajankohdat ja peruutuspaikat ovat varattavissa ylävalikon painikkeen vapaat viikot alla.

Äkkilähdöt

Holiday Clubin lomanvaraussivulta voit löytää myös äkkilähtöjä 50 % alennuksella. Äkkilähdöt julkaistaan perjantaiaamuisin klo 9 mennessä.

Muut Holiday Club -edut

Rakennusliiton kaikki jäsenet saavat 31.12.2022 asti Holiday Clubin loma-osakkeiden ja hotellivarausten päivän hinnoista 25 % alennuksen. Minimivaraus hotellissa 1 vrk, huoneistoissa 2 vrk. Hotelli- ja loma-asuntojen varaukset joko Holiday Clubin verkkokaupasta kampanjakoodilla Rakennusliitto25 (alennuskoodi syötetään Holiday Clubin verkkokaupassa kohtaan ”Onko sinulla kampanjakoodi?”) tai puhelimitse Holiday Clubin asiakaspalvelusta puh. 0300 870 900 (ma–pe 8–18, la 10–15).