Holiday Clubin lomaviikot - Rakennusliitto

Holiday Clubin lomaviikot

Rakennusliitto on hankkinut työelämän käytettävissä olevien (työssäkäyvät ja työttömät) jäsenten käyttöön Holiday Clubin loma-asuntoja.

Varattavat kohteet:

• Holiday Club Katinkulta
  • Holiday Club Kuusamon Tropiikki
  • Holiday Club Saariselkä
  • Holiday Club Saimaa
  • Holiday Club Salla
  • Holiday Club Turun Caribia

Löydät lomakohteiden kuvaukset ja hinnaston Holiday Clubin lomanvaraussivuilta:
holidayclubresorts.com/fi/yrityspalvelu

Käyttäjätunnus: Rakennusliitto
Salasana: mukavaloma

Kaikki lomakohteet siivotaan ammattimaisesti käyttäjien välissä. Epidemiatilanteen kehitys voi vaikuttaa varausten toteutumiseen.

Näin varaat loman

Lomien varaaminen edellyttää rekisteröitymistä käyttäjäksi. Saat luotua tunnukset Holiday Clubin lomanvaraussivulla: Paina VAPAAT VIIKOT -sivun kirjautumisnäkymässä punaista linkkiä Rekisteröi uusi käyttäjä. Käyttäjätunnisteena toimii Rakennusliiton jäsennumero. Oman jäsennumerosi löydät jäsenkortista tai mobiilijäsenkortista nimesi alta. Tarvittava salasana saapuu sähköpostitse rekisteröitymisen jälkeen.

Alkuvuoden 2021 arvonnasta yli jääneitä lomaviikkoja pääset varaamaan Holiday Clubin lomanvaraussivun ylävalikon kohdasta VAPAAT VIIKOT.

Loma-arvonta

Lomaviikot jaetaan arvontaan osallistuneiden kesken aina puoli vuotta kerrallaan. Loppuvuoden 2021 (viikot 23–52) hakuaika on 18.3.–11.4.2021. Arvonta hakuun osallistuneiden kesken suoritetaan 13.4. Haku tapahtuu hakuaikana Holiday Clubin lomanvaraussivun ylävalikon kohdasta ARVONTA.

Arvonnassa mahdollisesti vapaaksi jääneet ajankohdat ja peruutuspaikat tulevat varattaviksi ylävalikon painikkeen VAPAAT VIIKOT alle 20.4. klo 10 alkaen.

Äkkilähdöt

Holiday Clubin lomanvaraussivulta voit löytää myös äkkilähtöjä 50 % alennuksella. Äkkilähdöt julkaistaan perjantaiaamuisin klo 9 mennessä.

Varausten peruutukset 2.–28.3.

Holiday Clubin loma-asuntokohteet ovat koronatilanteesta huolimatta avoinna ja Rakennusliiton jäsenten varaukset voimassa. Jos kuitenkin haluat peruuttaa varauksesi koronatilanteen vuoksi, palautamme 2.–28.3.2021 alkavista varauksista koko maksun. Seuraavat Holiday Clubin kylpylähotellit on suljettu 8.–28.3.2021 välisenä aikana:

• Holiday Club Caribia
  • Holiday Club Tampereen Kylpylä
  • Holiday Club Saimaa
  • Holiday Club Salla
  • Holiday Club Saariselkä

Yllämainittujen kohteiden osalta kylpylätoiminta, ravintolat ja aktiviteetit ovat suljettuna.