Holiday Clubin lomaviikot - Rakennusliitto

Holiday Clubin lomaviikot

Rakennusliitto on hankkinut työelämän käytettävissä olevien (työssäkäyvät ja työttömät) jäsenten (ei eläkeläisille ja opiskelijoille) käyttöön Holiday Clubin loma-asuntoja.

Varattavat kohteet:

• Holiday Club Katinkulta
  • Holiday Club Kuusamon Tropiikki
  • Holiday Club Saariselkä
  • Holiday Club Saimaa
  • Holiday Club Salla
  • Holiday Club Turun Caribia
  • Holiday Club Naantalin Kylpyläranta (aukeaa varattavaksi 20.4. klo 10)
  • Holiday Club Vierumäki (aukeaa varattavaksi 20.4. klo 10)

Löydät lomakohteiden kuvaukset ja hinnaston Holiday Clubin lomanvaraussivuilta:
holidayclubresorts.com/fi/yrityspalvelu

Käyttäjätunnus: Rakennusliitto
Salasana: mukavaloma

Kaikki lomakohteet siivotaan ammattimaisesti käyttäjien välissä. Epidemiatilanteen kehitys voi vaikuttaa varausten toteutumiseen.

Näin varaat loman

Lomien varaaminen edellyttää rekisteröitymistä käyttäjäksi. Saat luotua tunnukset Holiday Clubin lomanvaraussivulla: Paina VAPAAT VIIKOT -sivun kirjautumisnäkymässä punaista linkkiä Rekisteröi uusi käyttäjä. Käyttäjätunnisteena toimii Rakennusliiton jäsennumero. Oman jäsennumerosi löydät jäsenkortista tai mobiilijäsenkortista nimesi alta. Tarvittava salasana saapuu sähköpostitse rekisteröitymisen jälkeen.

Loma-arvonta

Lomaviikot jaetaan arvontaan osallistuneiden kesken aina puoli vuotta kerrallaan.

Loppuvuoden 2021 arvonnassa vapaaksi jääneet ajankohdat ja peruutuspaikat tulevat varattaviksi ylävalikon painikkeen VAPAAT VIIKOT alle 20.4. klo 10 alkaen. Samalla varattavaksi aukeaa uusia viikkoja Naantalissa ja Vierumäellä.

Äkkilähdöt

Holiday Clubin lomanvaraussivulta voit löytää myös äkkilähtöjä 50 % alennuksella. Äkkilähdöt julkaistaan perjantaiaamuisin klo 9 mennessä.

Muutoksia kylpylöiden aukiolossa 2.5.2021 saakka

Holiday Clubin loma-asuntokohteet ovat koronatilanteesta huolimatta avoinna ja Rakennusliiton jäsenten varaukset voimassa. Osa kylpylöistä on kuitenkin suljettu tai avoinna rajoitetusti. Kylpylöiden ajantasaiset tiedot löydät Holiday Clubin verkkosivuilta.