Veteraanilomat - Rakennusliitto

Veteraanilomat

Järjestämme vuosittain veteraanien lomaviikkoja. Voit päästä veteraanilomalle, jos

• olet vapaajäsen, olet eläkkeellä ja olet ollut Rakennusliiton jäsen yli 30 vuotta
  • et ole aiemmin ollut veteraanilomalla.

Rakennusliitto järjestää vuoden 2021 aikana 4 viikon mittaista veteraanien lomaviikkoa 50 hengen suuruiselle ryhmälle.

Lomat sisältävät täysihoidon ja ovat osallistujille maksuttomia. Halutessaan jäsen voi omakustanteisesti ottaa puolison/seuralaisen/saattajan mukaan lomalle. Härmän Kylpylässä omakustanteinen hinta puolisolta on 355 euroa, Lohja Spa & Resortissa 474 euroa ja Kylpylähotelli Rauhalahdessa 450 euroa.

Rakennusliiton veteraanilomat vuonna 2021

5.-11.4.2021 > PERUTTU KORONAPANDEMIAN VUOKSI
Härmän kylpylä, Kauhava

Veteraanille lomaviikko on maksuton. Mukaan tuleva puoliso, ystävä tai avustaja maksaa lomasta 355 €. Matkakuluista vastaa jokainen lomalainen itse. Hakuaika päättyy 19.2.2021.

12.-18.4.2021 > PERUTTU KORONAPANDEMIAN VUOKSI
Lohja Spa & Resort, Karjalohja

Veteraanille lomaviikko on maksuton. Mukaan tuleva puoliso, ystävä tai avustaja maksaa lomasta 474 €. Matkakuluista vastaa jokainen lomalainen itse. Hakuaika päättyy 26.2.2021.

13.-19.9.2021
Härmän Kylpylä, Kauhava

Veteraanille lomaviikko on maksuton. Mukaan tuleva puoliso, ystävä tai avustaja maksaa lomasta 355 €. Matkakuluista vastaa jokainen lomalainen itse. Hakuaika päättyy 2.8.2021.

18.-24.9.2021
Kylpylähotelli Rauhalahti

Veteraanille lomaviikko on maksuton. Mukaan tuleva puoliso, ystävä tai avustaja maksaa lomasta 450 €. Matkakuluista vastaa jokainen lomalainen itse. Hakuaika päättyy 9.8.2021.

Hakeminen veteraanilomalle

Kun lomaviikkojen tiedot on julkaistu, voit hakea lomaa soittamalla arkisin/toimistoaikana lomavastaavalle tai lähettämällä hänelle vapaamuotoisen hakemuksen postitse tai sähköpostitse. Hyväksytyille lomalaisille lähetetään kutsukirje noin kuukautta ennen lomaa.

Rakennusliitto / lomavastaava

Valtakunnallinen Rakentajaveteraanitapaaminen

• 23.–25.8.2021 Kylpylähotelli Rauhalahti, Kuopio

Kylpylähotelli Rauhalahti toimii tapahtumapaikkana myös valtakunnalliselle rakentajaveteraanitapaamiselle elokuun lopulla. Tähän tilaisuuteen paikat on kiintiöity aluejärjestöittäin. Alueelliset veteraanityöryhmät kokoavat ryhmänsä saamansa kiintiön mukaisesti. Kaiken kaikkiaan tapaamiseen voidaan ottaa 150 aktiivista rakentajaveteraania eri puolilta maata. Tapaamiseen organisoidaan myös yhteiskuljetuksia eri puolelta Suomea.