Holiday Clubin loma-asunnot

Rakennusliitto on hankkinut työelämän käytettävissä olevien (työssäkäyvien ja työttömien) jäsenten käyttöön Holiday Clubin loma-asuntoja. Vuonna 2020 loma-asuntoja voi varata edulliseen hintaan viikoille 27–53, eli 27.6.2020–3.1.2021. Alkuvuoden 2021 lomaviikot arvotaan 21.9.–19.10.2020.

Varattavat kohteet:

• Holiday Club Katinkulta (Sotkamo)
  • Holiday Club Kuusamon Tropiikki
  • Holiday Club Saariselkä
  • Holiday Club Saimaa (Lappeenranta)
  • Holiday Club Salla
  • Holiday Club Turun Caribia
  • Holiday Club Vierumäki (varattavissa vain vuodelle 2020)

Löydät lomakohteiden kuvaukset ja hinnaston Holiday Clubin lomanvaraussivuilta: holidayclubresorts.com/fi/yrityspalvelu

Käyttäjätunnus: Rakennusliitto
Salasana: mukavaloma

Rekisteröidy käyttäjäksi

Lomien varaaminen edellyttää rekisteröitymistä käyttäjäksi. Saat luotua tunnukset, kun painat VAPAAT VIIKOT -sivun kirjautumisnäkymässä punaista linkkiä Rekisteröi uusi käyttäjä. Käyttäjätunnisteena toimii Rakennusliiton jäsennumero. Oman jäsennumerosi löydät jäsenkortista tai mobiilijäsenkortista nimesi alta. Tarvittava salasana saapuu sähköpostitse rekisteröitymisen jälkeen.

Kaikki lomakohteet siivotaan ammattimaisesti käyttäjien välissä. Epidemiatilanteen kehitys voi vaikuttaa varausten toteutumiseen.

Vuoden 2020 lomat

Lomaviikot varataan Holiday Clubin lomanvaraussivun ylävalikon kohdasta VAPAAT VIIKOT.

Vuoden 2021 lomat

Alkuvuoden 2021 (viikot 1–22) lomat arvotaan niitä hakeneiden kesken. Haku alkaa 21.9.2020 ja päättyy 19.10.2020.

Haku tapahtuu hakuaikana ylävalikon kohdasta ARVONTA. Hakuun voi osallistua yhdellä hakemuksella, johon voi valita 1–3 vaihtoehtoista toivetta. Arvonta hakuun osallistuneiden kesken suoritetaan
21.10.2020. Arvontapäivänä jokainen osallistuja saa tiedon, miten arvonnassa kävi.

Mahdollisesti vapaaksi jääneet loma-ajankohdat sekä peruutuspaikat tulevat vapaasti varattavaksi sivustolle ylävalikon painikkeen VAPAAT VIIKOT alle 28.10.2020 klo 10.00.

Äkkilähdöt

Holiday Clubin lomanvaraussivulta voi löytää myös äkkilähtöjä 50 % alennuksella. Äkkilähdöt julkaistaan perjantaiaamuisin klo 9 mennessä.

Lomaetu muissa Holiday Clubin loma-asunnoissa

Rakennusliiton jäsenet saavat Holiday Clubin loma-osakkeiden ja hotellivarausten päivän hinnoista 25 % alennuksen. Minimivaraus hotellissa 1 vrk, huoneistoissa 2 vrk. Hotelli- ja loma-asuntojen varaukset joko verkkokaupasta kampanjakoodilla Rakennusliitto25 tai puhelimitse Holiday Clubin asiakaspalvelusta puh. 0300 870 900 (ma–pe 8–18, la 10–15).

Holiday Club Villas-asunnoista 50 % alennus jäsenille päivän hinnoista, minimivaraus Villaksissa 2 vrk (etu voimassa 28.2.2021 asti). Villas-varaukset verkkokaupasta kampanjakoodilla Rakennusliitto50.

Lomaohjeet

Lomaetuun oikeutettuja ovat työelämän käytettävissä olevat Rakennusliiton jäsenet. Jäsenyyden tulee olla voimassa liiton lomia varattaessa ja käytettäessä. Huomioithan, että loman varanneen henkilön on varauduttava näyttämään jäsenkorttinsa (mobiilijäsenkortti tai muovikortti) kohteen vastaanotossa.

Löydät tarkemman ohjeistuksen lomista ja esimerkiksi peruutuksista Holiday Clubin lomanvaraussivuilta: holidayclubresorts.com/fi/yrityspalvelu