Vinkkaa luottamusmies ja voita lomamatka!

Hyvä Rakennusliiton jäsen, edunvalvoja yrityksissä ja työmailla!

Onko yrityksessäsi jo valittu luottamusmies? Entä yhteisellä työmaalla työskentelevässä naapuriyrityksessä? Kannattaa selvittää asia ja tarttua toimeen – siitä hyötyvät kaikki!

1. Jos luottamusmiestä ei ole, ota yhteyttä Rakennusliiton toimitsijaan alueellasi.
  1. Jos tiedät valmiiksi hyvän ja luottamusmieheksi halukkaan ehdokkaan, ”ilmianna” hänet liiton toimitsijalle, niin laitamme yhdessä valinnan käyntiin! Voit tehdä ilmiannon myös alla olevalla lomakkeella.
  1. Samalla osallistut kahden hengen 900 euron arvoisen lomamatkan arvontaan. Arvontaan pääset mukaan, jos vinkkisi on johtanut luottamusmiehen valintaan yrityksessä, jossa ei aiemmin ole valittu luottamusmiestä. Jokainen tulosta tuottanut vinkki tuottaa sinulle arpalipun arvontaan, joka suoritetaan 31.5.2023. Arvonta suoritetaan yhteistyössä vakuutusyhtiö Turvan kanssa.

Ilmianna uusi luottamusmies

Kerro nimi ja yhteystiedot. Voit ilmiantaa myös itsesi!

Yhteystietosi

Täytä yhteystietosi, jos haluat osallistua kahden hengen lomamatkan arvontaan. Arvontaan pääset mukaan, jos vinkkisi on johtanut luottamusmiehen valintaan yrityksessä, jossa ei aiemmin ole valittu luottamusmiestä. Jokainen tulosta tuottanut vinkki tuottaa sinulle arpalipun arvontaan, joka suoritetaan 31.5.2023.
Nimi