CityShoppari-puhelinsovellus ostosetuineen maksutta liiton jäsenille

Rakennusliitto tarjoaa uutena etuna jäsenilleen CityShoppari-sovelluksen. CityShopparilla jäsen saa käyttöönsä yli 1 000 ostosetua ympäri Suomen, jopa 2 000 toimipaikassa.

Etuja tarjoavien joukosta löydät mm. ravintoloita, kahviloita, vaatekauppoja, liikuntapaikkoja, kulttuuria, kauneushoitoloita ja kampaamoja. Lisäksi tarjolla on autoiluun, terveyteen, vapaa-aikaan ja matkailuun liittyviä etuja. Erityisesti lapsiperheiden kannattaa katsoa erilaiset seikkailu-, eläin- ja huvipuistopuistoedut.

Sovellus näyttää lähimmät etujen tarjoajat oman sijaintisi mukaan. Voit etsiä eri yrityksiä myös nimellä tai tarkentaa hakua juuri sen hetkisten tarpeittesi mukaan.

CityShoppari on täysin kotimainen, Suomessa kehitetty sovellus. Uusia etuja ilmestyy viikoittain ja sitä on helppo käyttää. Edut ovat hyödynnettävissä heti oston/palvelun yhteydessä.

Helpoiten käytät CityShopparia Rakennusliiton mobiilijäsenkortin kautta. Etu on lisätty mobiilijäsenkorttiin muiden jäsenetujen yhteyteen. Mobiilijäsenkortin linkki ohjaa suoraan CityShoppariin ja kirjaa/aktivoi etuja automaattisesti.

Ne, joilla ei ole käytössään mobiilijäsenkorttia, voivat ladata CityShoppari-sovelluksen oman älypuhelimen sovelluskaupasta ja kirjautua jäsennumeron avulla palveluun erillisin ohjein (ks. linkki alla). Palvelu tunnistaa voimassa olevan jäsenyyden.