Uusia lomaetuja: Holiday Clubin loma-asunnot

Rakennusliitto on hankkinut jäsenten käyttöön Holiday Clubin loma-asuntoja. Tänä vuonna loma-asuntoja voi varata edulliseen hintaan viikoille 27–53, eli 27.6.2020–3.1.2021.

Lomaviikkojen haku aukeaa maanantaina 1.6. klo 10.00, ja vapaat ajankohdat varataan suoraan varausjärjestyksessä.

Varattavat kohteet:

• Holiday Club Katinkulta
  • Holiday Club Kuusamon Tropiikki
  • Holiday Club Saariselkä
  • Holiday Club Saimaa
  • Holiday Club Salla
  • Holiday Club Turun Caribia
  • Holiday Club Vierumäki (haettavissa vain vuonna 2020)

Löydät lomakohteiden kuvaukset ja hinnaston Holiday Clubin lomanvaraussivuilta: holidayclubresorts.com/fi/yrityspalvelu

Käyttäjätunnus: Rakennusliitto
Salasana: mukavaloma

Kaikki lomakohteet siivotaan ammattimaisesti käyttäjien välissä. Epidemiatilanteen kehitys voi vaikuttaa varausten toteutumiseen.

Näin varaat loman vuodelle 2020

Lomaviikot aukeavat 1.6.2020 klo 10.00 Holiday Clubin lomanvaraussivuille ylävalikon kohtaan VAPAAT VIIKOT.

Lomien varaaminen edellyttää rekisteröitymistä käyttäjäksi. Saat luotua tunnukset, kun painat VAPAAT VIIKOT -sivun kirjautumisnäkymässä punaista linkkiä Rekisteröi uusi käyttäjä. Käyttäjätunnisteena toimii Rakennusliiton jäsennumero. Oman jäsennumerosi löydät jäsenkortista tai mobiilijäsenkortista nimesi alta. Tarvittava salasana saapuu sähköpostitse rekisteröitymisen jälkeen.

Vuoden 2021 lomat

Alkuvuoden 2021 (viikot 1–22) lomat arvotaan niitä hakeneiden kesken. Haku alkaa 21.9.2020 ja päättyy 19.10.2020. Tiedotamme hausta tarkemmin syksyllä.