Alkusyksyn kursseille kannattaa jo hakea

Rakennusliiton syksyn koulutukset ovat haettavissa. Koulutuksiin haluavien kannattaakin toimia pian. Luottamushenkilöiden perus- ja jatkokurssit ovat keväällä täyttyneet kovaa vauhtia ja samansuuntaista on odotettavissa syksyn koulutustenkin osalta.

Syyskauden käynnistävät luottamusmiesten ja työsuojeluvaltuutettujen peruskurssit. Koulutusten ensimmäinen jakso pidetään 11.-13.9., ja samassa yhteydessä järjestetään myös yhteysmieskoulutus 11.-12.9. Peruskurssien toinen jakso pidetään 2.-3.10. Koulutuspaikkana toimii Hotelli Haaga Helsingissä. Hakuaikaa on 18.8. saakka.

Syksyn ensimmäiset luottamusmiesten ja työsuojeluvaltuutettujen jatkokoulutukset pidetään niin ikään pääkaupunkiseudulla, Hotelli Vantaassa. Ensimmäinen jakso pidetään 18.-20.9. ja toinen jakso 23.-25.10. Kursseille voi hakea 25.8. mennessä. Jatkokursseja on Rakennusliiton itse järjestämänä pidetty vasta kerran, kuluvana keväänä. Koulutukset saivat hyvää palautetta:

”Paljon uutta asiaa, vinkkejä ja neuvoja ajankohtaisiin ongelmiin.”

”Hyvät vetäjät, aiheet hyviä, ajankohtaisia.”

”Opetustapa riittävän eläväinen, jaksaa seurata.”

”Teemat ovat hyviä ja saavat ajattelemaan!”

Myös järjestökoulutusta on tarjolla taas syksyllä. Kausi aloitetaan Toimiva ammattiosasto -koulutuksella Jyväskylässä 30.9.-1.10. Hakuaika päättyy 8.9.

Lue lisää luottamushenkilökoulutuksista: luottamusmiehille, työsuojeluvaltuutetuille ja yhteysmiehille sekä järjestökoulutuksista: osastojen toimihenkilöille.