Mobiilijäsenkortti puhelimeen

Liiton työelämässä olevat tai opiskelevat (Raksanuoret) jäsenet voivat tilata itselleen mobiilijäsenkortin älypuhelimeen. Kortti toimii muovisen jäsenkortin rinnalla eli se ei korvaa täysin muovikorttia.

Mobiilijäsenkortin merkittävin etu on, että pääset sen kautta kätevästi Rakennusliiton uuteen työnvälitykseen luomaan itsellesi profiilin ja hakemaan helposti töitä. Työnvälitys on tarjolla ainoastaan Rakennusliiton jäsenille. Kortilla voit todistaa myös jäsenyytesi liiton jäsenetukohteissa. Huomioithan kuitenkin, että tankkaamiseen (Teboil-huoltamot) tarvitaan yhä magneettinauhallista muovijäsenkorttia edun saamiseksi. Jatkossa mobiilikortille on tarkoitus tuoda yhä enemmän myös ylimääräisiä jäsenetuja.

Kuinka mobiilijäsenkortin saa?

Mobiilijäsenkortin voi tilata kirjautumalla eAsiointiin ja seuraamalla siellä olevia ohjeita. Mobiilijäsenkortin voi ladata ainoastaan älypuhelimiin. Jäsenen puhelinnumeron on oltava rekisterissä oikein tallennettuna ja voimassa. Kortin lataamisen jälkeen jäsentä ohjeistetaan tallentamaan jäsenkorttikuvake puhelimen alkunäyttöön.