Lomaedut Rakennusliiton jäsenille v. 2020

Loma- ja virkistystoimintaa Rakennusliiton jäsenille vuonna 2020.

• Rakennusliiton lomaedut ovat työelämän käytettävissä oleville (työssä oleville/työttömille) jäsenille.
  • Jäsenetuloma tulee tilata puhelimitse.

Yleiset lomaedut

Rakennusliitto tukee jäsenperheidensä vapaa-ajanviettoa ja lomailua tekemällä yhteistyösopimuksia eri palveluntuottajien kanssa. Liitolla on yhteistyösopimus vuodelle 2020 kolmenkymmenen (30) lomapalvelua tuottavan kohteen kanssa. Edut ovat käytettävissä vain yksityisessä lomailussa. Ne eivät siis ole käytössä ryhmävarauksissa.

Jäsenkohtaisen (jäsen + perheenjäsenet yhteenlaskettuna) tuen enimmäismäärä on 8 vrk / kalenterivuosi.

Luottamustehtäviä työyhteisöissä ja/tai liiton järjestöorganisaatiossa omaavilla jäsenillä on käytössään 4 lisävuorokautta, joten heillä tuen enimmäismäärä on 12 vrk / kalenterivuosi.

• Tuetun lomavuorokauden saaminen edellyttää  jäsenyyden kunnossa oloa (jäsenmaksut maksettu).
  • Lomavarausta tehdessä on ilmoitettava jäsennumero.  Jäsenkortti ja kuvallinen henkilötodistus on esitettävä lomapaikassa ilmoittautumisen yhteydessä.
  • Mikäli kohdekohtaisessa esittelyssä ei ole erillistä mainintaa, lapset iältään 6-16 vuotta saavat 50 %:n alennuksen, ja alle 6-vuotiaat lomailevat vanhempiensa matkassa ilmaiseksi.
  • Tee varauksesi kohteesta hyvissä ajoin, kuitenkin vähintään viikkoa ennen majoitustarvetta.

Yhteistyökumppaneitamme vuodelle 2020 ovat:
Anttolanhovi, Härmän Kylpylä, Hotelli Nuuksio, Matkailukeskus Pajarinhovi, Hotel Sorsanpesä, Hotelli K5 Levi, Hotelli Levi Panorama, Lohja Spa & Resort, Kylpylähotelli Rauhalahti, Kylpylähotelli Summassaari, Scandic Eden, Scandic Ikaalisten Kylpylä, Scandic Imatran Valtionhotelli, Scandic Kallio, Scandic Oulu Station, Scandic Waskia, Break Sokos Hotel Bomba, Break Sokos Hotel Eden, Break Sokos Hotel Flamingo, Break Sokos Hotel Vuokatti, Original Sokos Hotel Ilves, Original Sokos Hotel Presidentti, Original Sokos Hotel Royal Vaasa, Original Sokos Hotel Viru, Solo Sokos Hotel Paviljonki, Holiday Club Caribia, Holiday Club Katinkulta, Holiday Club Kuusamon Tropiikki, Holiday Club Saariselkä sekä Holiday Club Saimaa.

Kohteiden esittelyt

1. Anttolanhovi

Hovintie 224, Anttola, puh. 044 4301 100, http://www.anttolanhovi.fi

Anttolanhovi sijaitsee Etelä-Savossa Saimaan rannalla noin puolen tunnin ajomatkan päässä Mikkelin keskustasta. Anttolanhovi tarjoaa Rakennusliiton jäsenille myös mahdollisuutta erikoishinnoiteltuun korkeatasoiseen lomailuun Art & Desing Rinne ja Ranta -huviloissa. Sopimushinnoilla huviloita on varattavissa varaustilanteen salliessa. Tiedustele hintoja suoraan hotellilta.

Hinnasto
Puolihoitomajoitus 2hh/hlö/vrk 47 eur, 1hh/vrk 65 eur, lapset 4-12 vuotta/hlö/vrk 21 eur.
Hinta sisältää sauna- ja allasosaston sekä kuntosalin vapaan käytön. Hinnat ovat voimassa 16.1.-31.5. ja 16.9.-22.12.2020. Toisena alennuksena -20 % majoituksesta ja ruokailusta (ei koske juhlapyhiä).

1. Härmän Kylpylä

Vaasantie 22, Ylihärmä, puh. 06 483 1111, http://harmankylpyla.fi

Kylpyläkokonaisuus on keidas, joka tarjoaa suomalaisen saunan lisäksi turkkilaisen saunan sekä uuden höyrysaunan. Kylpylässä on myös täysmittainen uima-allas, kuntoallas keidasallas ja perheen pienimmille kahluuallas. PowerPark-huvipuistoon on matkaa vajaat kymmenen kilometriä.

Hinnasto
2hh/hlö/2 vrk 96 eur, lapset 6-16 vuotta/hlö/2 vrk 65 eur.
Hinta sisältää kylpylän ja kuntosalin vapaan käytön sekä hotellin vapaa-ajanohjelman.

1. Hotelli Nuuksio

Naruportintie 68, Kirkkonummi, puh. 09 867971, https://www.hotellinuuksio.fi

Rakentajille edelleen tutummin Siikarantana tunnettu hotelli Nuuksio sijaitsee Kirkkonummen kunnassa läntisellä Uudellamaalla, josta Helsingin keskustaan on matkaa noin 35 km. Aivan Nuuksion erämaa-alueen kyljessä sijaitseva lomakohde on erityisesti kesällä suosittu kotimaisten ja ulkomaalaisten turistien keskuudessa.

Hinnasto
Puolihoitomajoitus 2hh/hlö/vrk 40 eur, 1hh/vrk 68 eur.
Juhlapyhinä voimassa korotetut hinnat.

1. Matkailukeskus Pajarinhovi
    Pajarinniementie 1, Puhos, puh. 020 7425 770,

Pajarinhovi sijaitsee kuutostien varrella 75 km Joensuusta etelään. Monipuolisessa kohteessa voit lomaillessa pistäytyä eläinpuistossa (50 eläinlajia karhuista jakkeihin), nauttia ison kylpylän riemuista, uiskennella kirkkaassa Karjalan Pyhäjärvessä (näkösyvyys 8 m). Pajarinhovin tanssi-illat upeassa paviljongissa (400 m2) maan huippuartistien tahdittamana ovat myös erittäin suosittuja, joihin tullaan pitempienkin matkojen päästä. Kohteessa mahdollisuus edulliseen mökki- ja hotellimajoitukseen perhe/tuttavaporukalla. Tiedustele Rakennusliiton jäsenhintoja suoraan kohteesta.

Hinnasto
Puolihoitomajoitus 2hh tai perhehuone/hlö/vrk 35 eur, lapset 6-16 vuotta perhehuoneessa/hlö/vrk 15 eur.
Hinta sisältää puolihoidon, kylpylän vapaankäytön ja kertakäynnin eläinpuistossa, lisäksi tanssi-iltoina tanssiliput

1. Hotel Sorsanpesä
    Törnäväntie 27, Seinäjoki, puh. 020 7418181,

Sorsanpesä sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien varrella, joten hotellille on helppo löytää. Hotellin pihassa on lisäksi isot, asiakkaille ilmaiset parkkitilat. Hotellielämyksen kruunaavat ainutlaatuinen tunnelma sekä aidosti asiakkaista kiinnostunut ammattitaitoinen henkilökunta.

Hinnasto
2hh/hlö/vrk 27 eur, 1hh/vrk 60, lapset 6-16 vuotta/hlö/vrk 10 eur lisävuoteella.
Hinnat eivät voimassa 1.-6.1., 25.-27.6., 9.-11.7. ja 30.7.-1.8.2020

GoLevi -kohteet

1. Hotel K5 Levi
    Kätkänrannantie 2, Levi, puh. 016 639 1100,

Aivan Levin keskustassa sijaitseva Hotel K5 Levi tuo matkaasi hivenen kaivattua luksusta. Hotellin miellyttävästi sisustetuista huoneista avautuu näkymä joko Levin rinteisiin tai hotellin omaan poroaitaan, joka valaistaan talvisin. Hotellin rakennukset muodostavat kylämäisen alueen, jonka keskellä on myös aito osin maan alle rakennettu turvekammio.

Hinnasto
Puolihoitomajoitus 99 eur/vrk kun huoneessa majoittuu 1 henkilö ja 56,50 eur/vrk/hlö kun huoneessa majoittuu 2 henkilöä. Lapset 6-16 vuotta lisävuoteessa 29 eur/vrk/hlö.

Hinnat voimassa ajalla 6.1-26.4. ja 1.11-23.12.2020. Jäsenhinnat ovat hintoja standard-huoneissa, ja sisältävät buffet -aamiaisen sekä puolihoitopäivällisen. Joulunajan majoituksissa on korotetut hinnat. Muina aikoina huoneita saatavilla hotellin varaustilanteen mukaan.

1. Hotel Levi Panorama
    Tunturitie 205, Kittilä, puh. 016 336 3000,

Levin arktinen luonto ja vuodenajat ovat unohtumaton kokemus. Korkealaatuinen ja kansainvälisen vaatimustason täyttävä Hotel Levi Panorama sijaitsee Levitunturin laella. Hotellin ympäristö elää voimakkaasti mukana vuodenaikojen vaihtuessa ja maisemat jatkuvat aina Pallaksen, Aakenuksen sekä Ylläksen tuntureille asti.

Hinnasto
Puolihoitomajoitus 90 eur/vrk kun huoneessa majoittuu 1 henkilö, ja 55 eur/vrk/hlö kun huoneessa majoittuu 2 henkilöä. Hinnat voimassa ajalla 7.1.-30.4.2020 ja 8.11.-23.12.2020

Puolihoitomajoitus 68 eur/vrk kun huoneessa majoittuu 1 henkilö, ja 34 eur/vrk/hlö kun huoneessa majoittuu 2 henkilöä. Hinnat voimassa ajalla 1.5.-7.11.2020

Lapset 6-16 vuotta lisävuoteessa 29 eur/vrk/hlö ympäri vuoden.

Jäsenhinnat ovat hintoja standard-huoneissa, ja sisältävät buffet-aamiaisen sekä puolihoitopäivällisen.

Solaris kylpylöiden kohteet

1. Lohja Spa & Resort
    Ylhäntie 1, Karjalohja, puh. 030 608 40,

Lohja Spa & Resort on kylpylä Etelä-Suomessa Karjalohjalla, upean Lohjanjärven rannalla. Matkaa Helsingistä ja Turusta vain noin tunti. Majoitus standard-huoneessa, joko päätalossa tai pihapiirissä sijaitsevissa rinnetaloissa tai rantataloissa. Uudistettu elämyskylpylä ja upea ympäröivä luonto tarjoavat hyvät mahdollisuudet rentoutumiseen.

2hh/hlö/vrk 44 eur, 1hh/vrk 74 eur, lapset 6-16 vuotta/hlö/vrk 22 eur

Juhannuksena ja jouluna korotetut hinnat. Hinnat sisältävät majoituksen, aamiaisen, buffetpäivällisen, kylpylän ja kuntosalin käytön sekä ohjatun lomaohjelman.

1. Kylpylähotelli Rauhalahti
    Katiskaniementie 8, Kuopio, puh. 03 060830,

Rauhalahdessa voit viettää aktiivista aikaa koko päivän tai yksinkertaisesti antautua toisten hemmoteltavaksi. Valittavanasi on majoitus joko kylpylähotellista tai huoneistohotellista.

2hh tai huoneisto/hlö/vrk 48 eur, 1hh/vrk 78 eur

Jouluna korotettu hinta. Hinnat sisältävät majoituksen ja aamiaisen lisäksi päivällisen, kylpylän ja kuntosalin sekä lomaohjelman.

1. Kylpylähotelli Summassaari
    Summassaarentie 180, Saarijärvi, puh. 03 060850,

Kylpylähotelli sijaitsee Saarijärvellä, n. 8 km keskustasta Jyväskylän suuntaan. Hintaan sisältyy majoitus päähotellissa tai loma-asunnoissa.

Puolihoitomajoitus 2hh/hlö/vrk 35 eur, 1hh/vrk 65 eur

Erikoistapahtumien yhteydessä ravintolalla on oikeus veloittaa sisäänpääsymaksu. Jäsenetu ei ole voimassa pääsiäisenä, juhannuksena eikä jouluna. Saunallisen loma-asunnon lisäveloitus 10 eur/vrk.

Scandic-hotellien kohteet

Huoneita saatavilla rajoitettu määrä. Hinta ei ole voimassa erikoistapahtumien aikana. Scandic Friends –edut eivät ole voimassa majoittuessa etuhinnalla. Alle 13-vuotiaat lapset majoittuvat ilmaiseksi paitsi Ikaalisten Kylpylässä, jossa lisämaksu on 10 eur/lapsi/vrk.

1. Scandic Eden, Nokia
    Paratiisikatu 2, Nokia, puh. 0200 48130,

Kohde alkuvuoden ajan remontissa ja aukeaa keväällä. Viihtyisä kylpylä- ja kokoushotelli kaikilla mukavuuksilla on koko perheen suosikki. Trooppinen allasosasto saunoineen ja hyvät ravintolat tarjoavat tekemistä ja hemmottelua joka makuun Tampereen vieressä.

2hh/hlö/vrk 38 eur, 1hh/vrk 96 eur

1. Scandic Ikaalisten Kylpylä
    Huvilatie 2, Ikaalinen, puh. 03 41081629,

Viihtyisä kylpylä- ja kokoushotelli kaikilla mukavuuksilla kauniissa järvimaisemissa, hiekkarantojen äärellä. Hotelli tarjoaa hemmottelua, aktiviteetteja ja korkeatasoista viihdettä sekä monipuoliset ravintolapalvelut.

2hh/hlö/vrk 35 eur, 1hh/vrk 90 eur

Hinta sisältää aamiaisen, Vesitropiikin kaksituntisen käytön 2 krt/vrk, Wellness & Sport –ohjelmat ja kuntosalin vapaan käytön.

1. Scandic Imatran Valtionhotelli
    Torkkelinkatu 2, Imatra, puh. 05 7899300,

Ainutlaatuinen, linnamainen hotelli monipuolisilla palveluilla Imatran kansallismaisemissa kaupungin parhaalla paikalla aivan kosken partaalla, Imatran keskustassa. Ylellinen sauna- ja uima-allasosasto takaa hemmottelua ja elämyksiä rauhallisissa puitteissa.

2hh/hlö/vrk alkaen 29 eur, 1hh/vrk 78 eur

1. Scandic Kallio
    Läntinen Brahenkatu 2, Helsinki, puh. 09 68999036,

Kodikas hotelli sijaitsee keskellä Helsingin trendikästä Kallion kaupunginosaa. Täällä nukut hyvin ja nautit boheemista tunnelmasta. Hotelli on hyvien kulkuyhteyksien ympäröimä ja kaikki pääkaupungin palvelut ovat kätevästi saavutettavissa.

2hh/hlö/vrk 33 eur, 1hh/vrk 86 eur

1. Scandic Oulu Station
    Kajaaninkatu 17, Oulu, puh. 08 2374 8949,

Rauhallinen hotelli Oulun keskustassa, rautatieaseman lähellä. Ystävällinen palvelu, uudistetut huoneet, mukava ravintola ja saunaosasto uima-altaalla takaavat rennon vierailun. Hotellissa on myös moderni kokousosasto ja hyvät pysäköintimahdollisuudet.

2hh/hlö/vrk 29 eur, 1hh/vrk 78 eur

1. Scandic Waskia
    Lemmenpolku 3, 65170 Vaasa, puh. 06 24130018,

Rauhallinen hotelli upeissa merimaisemissa kätevän matkan päässä Vaasan keskustasta. Suuri maksuton pysäköintialue, monipuoliset palvelut, tilavat huoneet ja viereinen Tropiclandia-kylpylä takaavat viihtyisän vierailun.

2hh/hlö/vrk alkaen 29 eur, 1hh/vrk 78 eur

Sokos Hotels –kohteet

Sokos Hotelleissa jäseneduissa on 5 huoneen minimikiintiö (5 huonetta vähintään saatavilla ao. hinnoilla). Poikkeavat huonemäärät erikseen merkitty niiden hotellien kohdalle. Lapset 0-2 vuotta veloituksetta vanhempien huoneessa ilman lisävuodetta kaikissa kohteissa.

1. Break Sokos Hotel Bomba
    Tuulentie 10, Nurmes, puh. 010 7830450,

Huikaisevan kauniin Pielisen rannalla Pohjois-Karjalassa sijaitseva Bomba on ainutlaatuinen ja omaperäinen matkailukohde ympäri vuoden. Suljetut päivät 24.1., 9.-19.6., 16.-19.7., 24.-25.7., 20.-21.8. ja 23-25.12.2020

Hinnasto
High season pe-su ja päivittäin 1.7.-8.8. välisellä ajalla: 2hh/hlö/vrk 44 eur, 1hh/vrk 82 eur

Low season: 2hh/hlö/vrk 30 eur, 1hh/vrk 57 eur

Lapset 3-15 vuotta/hlö/vrk 20 eur lisävuoteella, ympäri vuoden

Hinta sisältää kylpylän ja kuntosalin käytön. Hinnat eivät käytössä joulun aikana. Hinnat eivät sisällä tanssilippuja.

Kiintiö 3 huonetta/päivä. Kiintiöt puretaan aina 7 vrk ennen tulopäivää.

1. Break Sokos Hotel Eden, Oulu
    Holstinsalmentie 29, Oulu, puh. 020 1234603,

Eden sijaitsee Oulussa, Nallikarin upean hiekkarannan kupeessa. Nauti meren rauhoittavasta näkymästä, hurmioidu auringonlaskusta. Kylpylässä iloitaan riehakkaasti tai otetaan iisisti. Suljetut päivät 5.–7.5., 9.-12.7. ja 24.-25.7.2020

Hinnasto
2hh/hlö/vrk 38,50 eur, 1hh/vrk 90 eur, lapset 3-15 vuotta/hlö/vrk 24 eur lisävuoteella, ympäri vuoden

1. Break Sokos Hotel Flamingo
    Kauppakeskus Jumbo, Tasetie 8, Vantaa, puh. 020 1234605,

Vain hotelli, kylpylä ei kuulu jäsenetuhintaan. Pohjoismaiden suurimmassa viihdekeskus Flamingossa sijaitseva elämyshotelli, jossa kaikki elämän ilot ja ihanuudet ovat tarjolla yhdellä yöpymisellä. Viihdekeskus Flamingo ja kauppakeskus Jumbo tarjoavat hotellivieraille huiman määrän tekemistä. Helsinki–Vantaan kentälle pääset kätevästi bussilla tai taksilla.

Hinnasto
2hh/hlö/vrk 49 eur, 1hh/vrk 85 eur, lapset 3-15 vuotta/hlö/vrk 20 eur lisävuoteella

1. Break Sokos Hotel Vuokatti
    Kidekuja 2, Vuokatti, puh. 010 7831000,

Vuokatti on Suomen suosituin ympärivuotinen matkailukeskus, jonka neljä selkeää vuodenaikaa antavat aisteille tilaa tuntea. Upea kainuulainen luonto yhdessä Vuokatin alueen monipuolisten palvelujen kanssa on kokonaisuus, joka sellaisenaan sopisi sanakirjan kohtaan ”täydellinen”. Suljetut päivät 1.-10.1.2020

Hinnasto
2hh/hlö/vrk 38 eur, 1hh/vrk 61 eur, lapset 3-15 vuotta/hlö/vrk 15 eur lisävuoteella

1. Original Sokos Hotel Ilves
    Koskikeskus, Hatanpään valtatie 1, Tampere, puh. 020 1234631,

Original Sokos Hotel Ilves on valovoimainen maamerkki kaupungin keskipisteessä. Ilves tarjoaa vierailleen modernia ja ylellistä mukavuutta sekä aitoja tamperelaisia kokemuksia höystettynä lämminhenkisellä ja sydämellisellä palvelulla. Suljetut päivät 14.–16. 1., 3.–4.2., 17.–19.3., 14.–15.8., 21.-22.8., 4.-6.9., 8.-10.9., 22.-24.9., 20.-21.10. ja 5.12.2020

Hinnasto
2hh/hlö/vrk 42 eur, 1hh/vrk 68 eur, lapset 3-15 vuotta 20 eur/lapsi/yö lisävuoteessa, lapset yli 3 vuotta 20 eur/yö vanhempien välissä (sisältää aamiaisen), lapset 3-15 vuotta, 15 eur/lapsi/yö lisävuoteessa, sisältäen aamiaisen.

1. Original Sokos Hotel Presidentti
    Eteläinen Rautatiekatu 4, Helsinki, puh. 020 1234608,

Hotelli sijaitsee Helsingin ydinkeskustassa Kampin kauppakeskuksen vierellä ja Eduskuntatalon tuntumassa. Suljetut päivät 3.-7.6. ja 8.-15.9.2020

Hinnasto

Sopimushintaisia huoneita saatavilla arkisin (ma-to) min 2 huonetta/ vrk ja viikonloppuisin (pe-su) min 5 huonetta/vrk vuoden 2020 aikana. Varaukset min 10 vrk ennen saapumista.

1. Original Sokos Hotel Royal Vaasa
    Hovioikeudenpuistikko 18, Vaasa, puh. 020 1234619,

Original Sokos Hotel Royal Vaasa sijaitsee keskellä kaupunkia, kauniin puistikon varrella. Vaasa on kätevän kompakti kaupunki, jossa kaikki tärkeä löytyy lyhyen kävelymatkan päästä.

Hinnasto
2hh/hlö/vrk 40 eur, 1hh/vrk 80 eur, lapset 3-15 vuotta/hlö/vrk 20 eur lisävuoteella

1. Original Sokos Hotel Viru, Tallinna
    Viru väljak 4, Tallinn, Viro, puh. +372 680 9300,

Viru on kautta aikojen ollut se Tallinnan elämää sykkivä cityhotelli, jossa historia ja nykypäivä elävät kohtaavat. Aika on muotoillut Virusta ainutlaatuisen ja aidon. Keskellä kaikkea ja kaikkia. Laaja valikoima erityyppisiä huoneita, ravintoloita, viihde- ja virkistyspalveluita, kokous- ja bankettikeskus, ostoskeskus ja mielenkiintoinen KGB-museo – kaikki saman katon alla. Suljetut päivät 13.-18.2., 4.-7.3., 10.-11.4., 22.-23.5., 21.7. ja 31.12.2020

Hinnasto
Low season 8.1.-31.3.: pe-la 2hh/hlö/vrk 25 eur, 1hh/vrk 61 eur, su-to 2hh/hlö/vrk 21,50 eur, 1hh/vrk 54 eur, lapset 3-15 vuotta/hlö/vrk 15 eur lisävuoteella

Mid season 1.4.-31.5. ja 1.9.-30.12.: pe-la 2hh/hlö/vrk 35,50 eur, 1hh/vrk 82 eur, su-to 2hh/hlö/vrk 26 eur, 1hh/vrk 63 eur, lapset 3-15 vuotta/hlö/vrk 15 eur lisävuoteella

High season 1.6.-31.8.: pe-la 2hh/hlö/vrk 43 eur, 1hh/vrk 97 eur, su-to 2hh/hlö/vrk 39 eur, 1hh/vrk 89 eur, lapset 3-15 vuotta/hlö/vrk 15 eur lisävuoteella

1. Solo Sokos Hotel Paviljonki
    Lutakonaukio 10, Jyväskylä, puh. 020 1234645,

Paviljonki ei ole tavallinen hotelli, se on uniikki yhdistelmä yksilöllistä palvelua, kauniita yksityiskohtia ja keskisuomalaista järvimaisemaa keskellä kaupunkia. Rentouttavan yöpymisen lisäksi voit nauttia italialaisen keittiön herkuista Trattoria Aukiossa ja helliä hyvinvointiasi järven yllä kattokerroksen kuntosalilla ja saunaosastolla.

Paviljonki on uniikki yhdistelmä yksilöllistä palvelua, kauniita yksityiskohtia ja keskisuomalaista järvimaisemaa keskellä kaupunkia. Rentouttavan yöpymisen lisäksi voit nauttia italialaisen keittiön herkuista Trattoria Aukiossa ja helliä hyvinvointiasi järven yllä kattokerroksen kuntosalilla ja saunaosastolla.

Hinnasto
2hh/hlö/vrk 40 eur, 1hh/vrk 70 eur, lapset 3-15 vuotta/hlö/vrk 20 eur lisävuoteella

Sopimushintaisia huoneita saatavilla min 5 huonetta/vrk ajalle 18.6.-30.8. sekä loma-ajat viikoilla 9 ja 42. Muina ajankohtina 5 huonetta aina viikonloppuisin (pe-su) vuoden 2020 aikana (kts. kiintiö).

Holiday Club -kohteet

1. Holiday Club Caribia
    Kongressikuja 1, Turku, puh. 0300 870929,

Upea ja monipuolinen kokonaisuus lähellä Turun keskustaa. Kylpylähotelli Caribiassa vietetään hyviä hetkiä etelänmerien rennossa hengessä.

Hinnasto
2hh/hlö/vrk 35 eur, 1hh/vrk 65 eur, lapset 6-16 vuotta/hlö/vrk 10 eur lisävuoteella

Yksi lisävuode per huone mahdollinen. Alle 6-vuotiaat veloituksetta ilman lisävuodetta. Isommalle perheelle tarjolla erikoishinnoiteltuja väliovellisia perhehuoneita. Hinta sisältää kuntosalin ja kylpylän käytön.

1. Holiday Club Katinkulta
    Katinkullantie 15, Vuokatti, puh. 0300 870979,

Holiday Club Katinkulta on Pohjoismaiden monipuolisin lomakeskus Vuokatissa. Nauti ympärivuotisista aktiviteeteista Nuasjärven upeissa maisemissa ja hemmottele koko perhettä kylpylähotellin monipuolisilla palveluilla.

Hinnasto
2hh/hlö/vrk 30 eur, 1hh/vrk 55 eur, lapset 6-16 vuotta/hlö/vrk 10 eur (superior)

Puolihoitomajoitus 2hh/hlö/2 vrk 200 eur, 1hh/2 vrk 150 eur, lapset 6-16 vuotta/hlö/2 vrk 40 eur (superior)

1. Holiday Club Kuusamon Tropiikki
    Kylpyläntie 5, Kuusamo, puh. 0300 870961,

Holiday Club Kuusamon Tropiikki on monipuolinen kylpylähotelli ja loma-asuntokohde Rukan ja Kuusamon välimaastossa. Holiday Club Kuusamon Tropiikki tarjoaa ympärivuotisia vapaa-ajanpalveluita niin lapsiperheille, pariskunnille kuin kaveriporukoillekin. Kylpylähotellin tuntumassa sijaitsee Ruka, yksi Suomen suosituimmista hiihtokeskuksista lukuisine harrastemahdollisuuksineen.

Hinnasto
2hh/hlö/vrk 30 eur, 1hh/vrk 55 eur, lapset 6-16 vuotta/hlö/vrk 10 eur lisävuoteella

1. Holiday Club Saariselkä
    Saariseläntie 7, Saariselkä, puh. 0300 870969,

Holiday Club Saariselkä on Euroopan, ellei jopa koko maailman pohjoisin kylpylähotelli- ja loma-asuntokohde. Holiday Club Saariselkä sijaitsee Inarin kunnassa Urho Kekkosen kansallispuiston vieressä, Pohjois-Lapin tunturimaisemien ympäröimänä.

Hinnasto
Low season: 6.1.-13.2. ja 20.4.-27.8. ja 20.9.-19.11.: 2hh/hlö/vrk 30 eur, 1hh/vrk 55 eur, lapset 6-16 vuotta/hlö/vrk 10 eur

High season: 1.-5.1. ja 14.2.-19.4. ja 28.8.-19.9. ja 20.11.-31.12.: 2hh/hlö/vrk 40 eur, 1hh/vrk 75 eur, lapset 6-16 vuotta/hlö/vrk 10 eur

1. Holiday Club Saimaa
    Rauhanrinne 1, Lappeenranta, puh. 0300 870950,

Koe kylpylähotelli ja loma-asunnot Saimaan rannalla. Lähde uuteen lomakeskukseen viettämään ikimuistoista lomaa kylpylän ja monipuolisten aktiviteettien parissa.

Hinnasto

Puolihoitomajoitus 2hh/hlö/2 vrk 100 eur, 1hh/2 vrk 150 eur, lapset 6-16 vuotta/hlö/2 vrk 40 eur