Lomaedut Rakennusliiton jäsenille v. 2019

Loma- ja virkistystoimintaa Rakennusliiton jäsenille vuonna 2019.

• Rakennusliiton lomaedut ovat työelämän käytettävissä oleville (työssä oleville/työttömille) jäsenille.
  • Jäsenetuloma tulee tilata puhelimitse.

Yleiset lomaedut

Rakennusliitto tukee jäsenperheidensä vapaa-ajanviettoa ja lomailua tekemällä yhteistyösopimuksia eri palveluntuottajien kanssa. Liitolla on yhteistyösopimus vuodelle 2019 kahdenkymmenenyhdeksän (29) lomapalvelua tuottavan kohteen kanssa. Edut ovat käytettävissä vain yksityisessä lomailussa. Ne eivät siis ole käytössä ryhmävarauksissa.

Jäsenkohtaisen (jäsen + perheenjäsenet yhteenlaskettuna) tuen enimmäismäärä on 8 vrk / kalenterivuosi.

Luottamustehtäviä työyhteisöissä ja/tai liiton järjestöorganisaatiossa omaavilla jäsenillä on käytössään 4 lisävuorokautta, joten heillä tuen enimmäismäärä on 12 vrk / kalenterivuosi.

• Tuetun lomavuorokauden saaminen edellyttää  jäsenyyden kunnossa oloa (jäsenmaksut maksettu).
  • Lomavarausta tehdessä on ilmoitettava jäsennumero.  Jäsenkortti ja kuvallinen henkilötodistus on esitettävä lomapaikassa ilmoittautumisen yhteydessä.
  • Mikäli kohdekohtaisessa esittelyssä ei ole erillistä mainintaa, lapset iältään 6-16 vuotta saavat 50 %:n alennuksen, ja alle 6-vuotiaat lomailevat vanhempiensa matkassa ilmaiseksi.
  • Tee varauksesi kohteesta hyvissä ajoin, kuitenkin vähintään viikkoa ennen majoitustarvetta.

Yhteistyökumppaneitamme vuodelle 2019 ovat:
Anttolanhovi, Härmän Kylpylä, Hotelli Nuuksio, Matkailukeskus Pajarinhovi, Hotelli K5 Levi, Hotelli Levi Panorama, Kylpylähotelli Päiväkumpu, Kylpylähotelli Rauhalahti, Kylpylähotelli Summassaari, Scandic Eden, Scandic Ikaalisten Kylpylä, Scandic Imatran Valtionhotelli, Scandic Kallio, Scandic Oulu Station, Scandic Waskia, Break Sokos Hotel Bomba, Break Sokos Hotel Eden, Break Sokos Hotel Flamingo, Break Sokos Hotel Vuokatti, Original Sokos Hotel ilves, Original Sokos Hotel Lakeus, Original Sokos Hotel Presidentti, Original Sokos Hotel Royal, Original Sokos Hotel Viru, Holiday Club Caribia, Holiday Club Katinkulta, Holiday Club Kuusamon Tropiikki, Holiday Club Saariselkä sekä Holiday Club Saimaa.

Kohteiden esittelyt

1. Anttolanhovi

Hovintie 224, Anttola, puh. 044 4301 100

Anttolanhovi sijaitsee Etelä-Savossa Saimaan rannalla noin puolen tunnin ajomatkan päässä Mikkelin keskustasta. Anttolanhovi tarjoaa Rakennusliiton jäsenille myös mahdollisuutta erikoishinnoiteltuun korkeatasoiseen lomailuun Art & Desing Rinne ja Ranta -huviloissa. Sopimushinnoilla huviloita on varattavissa varaustilanteen salliessa. Tiedustele hintoja suoraan hotellilta.

Hinnasto: Puolihoitomajoitus 2hh/hlö/vrk 45 eur, 1hh/vrk 62 eur,
lapset 4-16 vuotta/hlö/vrk 20 eur

Hinta sisältää sauna- ja allasosaston sekä kuntosalin vapaan käytön. Hinnat ovat voimassa 1.1.-20.6.2019 ja 1.8.-21.12.2019.

1. Härmän Kylpylä

Vaasantie 22, Ylihärmä, puh. 06 483 1111

Kylpyläkokonaisuus on keidas, joka tarjoaa suomalaisen saunan lisäksi turkkilaisen saunan sekä ainutlaatuisen Kuuman kiven saunan. Kylpylässä on myös täysmittainen uima-allas, kuntoallas ja perheen pienimmille kaksi lämmintä lastenallasta, joista toisessa pieni vesiliukumäki. PowerPark-huvipuistoon on matkaa vajaat kymmenen kilometriä.

Hinnasto: 2hh/hlö/2 vrk 96 eur, lapset 6-16 vuotta/hlö/2 vrk 65 eur

Hinta sisältää kylpylän ja kuntosalin vapaan käytön sekä hotellin vapaa-ajanohjelman.

1. Hotelli Nuuksio

Naruportintie 68, Kirkkonummi, puh. 09 867971

Rakentajille edelleen tutummin Siikarantana tunnettu hotelli Nuuksio sijaitsee Kirkkonummen kunnassa läntisellä Uudellamaalla, josta Helsingin keskustaan on matkaa noin 35 km. Aivan Nuuksion erämaa-alueen kyljessä sijaitseva lomakohde on erityisesti kesällä suosittu kotimaisten ja ulkomaalaisten turistien keskuudessa. Juhlapyhinä voimassa korotetut hinnat.

Hinnasto: Puolihoitomajoitus 2hh/hlö/vrk 37 eur, 1hh/vrk 62 eur

1. Matkailukeskus Pajarinhovi

Pajarinniementie 1, Puhos, puh. 020 7425 770

Pajarinhovi sijaitsee kutostien varrella vajaa sata kilometriä Joensuusta etelään. Monipuolisessa kohteessa voit lomaillessa pistäytyä eläinpuistossa, nauttia karjalaisesta järvimaisemasta tai pulikoida kylpylässä. Pajarinhovin tanssi-illat upealla paviljongilla ovat myös erittäin suosittuja, joihin tullaan pidempienkin matkojen päästä. Kohteessa mahdollisuus edulliseen mökki- ja huvilamajoitukseen perhe/tuttavaporukalla. Tiedustele Rakennusliiton jäsenhintoja suoraan kohteesta.

Hinnasto:  Puolihoitomajoitus 2hh tai perhehuone/hlö/
vrk 32,50 eur, lapset 6-16 vuotta perhehuoneessa/hlö/vrk 15 eur

Hinta sisältää puolihoidon, kylpylän vapaankäytön ja kertakäynnin eläinpuistossa, lisäksi tanssi-iltoina tanssiliput

GoLevi -kohteet

1. Hotel K5 Levi

Kätkänrannantie 2, Levi, puh. 016 6391100

Aivan Levin keskustassa sijaitseva Hotel K5 Levi tuo matkaasi hivenen kaivattua luksusta. Hotellin miellyttävästi sisustetuista huoneista avautuu näkymä joko Levin rinteisiin tai hotellin omaan poroaitaan, joka valaistaan talvisin. Hotellin rakennukset muodostavat kylämäisen alueen, jonka keskellä on myös aito osin maan alle rakennettu turvekammi.

Hinnasto: Puolihoitomajoitus 2hh/hlö/vrk 49 eur, 1hh/vrk 90 eur, lapset 6-16 vuotta/hlö/vrk 29 eur, kun huoneessa vähintään 1 aikuinen

Hinnat voimassa ajalla 1.1-22.4. ja 1.11-19.12.

1. Hotel Levi Panorama

Tunturitie 205, Kittilä, puh. 016 336 300

Levin arktinen luonto ja vuodenajat ovat unohtumaton kokemus. Korkealaatuinen ja kansainvälisen vaatimustason täyttävä Hotel Levi Panorama sijaitsee Levitunturin laella. Hotellin ympäristö elää voimakkaasti mukana vuodenaikojen vaihtuessa ja maisemat jatkuvat aina Pallaksen, Aakenuksen sekä Ylläksen tuntureille asti.

Hinnasto: Puolihoitomajoitus 2hh/hlö/vrk 45 eur, 1hh/vrk 79 eur, hinnat voimassa ajalla 3.1.-30.4. ja 1.11.-25.12.

Puolihoitomajoitus 2hh/hlö/vrk 32 eur, 1hh/vrk 66 eur, hinnat voimassa ajalla 2.5.-31.10.
Lapset 6-16 vuotta/hlö/vrk 29 eur lisävuoteella, ympäri vuoden, kun huoneessa vähintään 1 aikuinen.
Hinnat eivät ole voimassa 26.12.-3.1. Muina aikoina huoneita saatavilla hotellin varaustilanteen mukaan.

Solaris kylpylöiden kohteet

1. Kylpylähotelli Päiväkumpu

Ylhäntie 1, Karjalohja, puh. 030 608 40

Päiväkumpu on kylpylä Etelä-Suomessa Karjalohjalla, upean Lohjanjärven rannalla. Matkaa Helsingistä ja Turusta vain noin tunti.
Majoitus starndard-huoneessa, joko päätalossa tai pihapiirissä sijaitsevissa rinnetaloissa tai rantataloissa.
Uudistettu elämyskylpylä ja upea ympäröivä luonto tarjoavat hyvät mahdollisuudet rentoutumiseen.

Hinnasto: 2hh/hlö/vrk 40 eur, 1hh/vrk 70 eur, lapset 6-16v -50%

Pääsiäisenä, juhannuksena ja jouluna korotetut hinnat ja minimissään kolmen vuorokauden majoitus. Hinnat sisältävät majoituksen, aamiaisen, buffetpäivällisen, kylpylän ja kuntosalin käytön sekä ohjatun lomaohjelman.

1. Kylpylähotelli Rauhalahti

Katiskaniementie 8, Kuopio, puh. 03 060830

Rauhalahdessa voit viettää aktiivista aikaa koko päivän tai yksin­kertaisesti antautua toisten hemmoteltavaksi. Valittavanasi on ­majoitus joko kylpylähotellista tai huoneistohotellista.

Hinnasto: 2hh/hlö/vrk 47 eur, 1hh/vrk 77 eur
Pääsiäisenä ja jouluna korotetut hinnat. Hinnat sisältävät majoituksen ja aamiaisen lisäksi päivällisen, kylpylän ja kuntosalin sekä lomaohjelman.

1. Kylpylähotelli Summassaari

Summassaarentie 180, Saarijärvi, puh. 03 060850

Kylpylähotelli sijaitsee Saarijärvellä, n. 8 km keskustasta Jyväskylän suuntaan. Hintaan sisältyy majoitus päähotellissa tai loma-asunnoissa.

Hinnasto: Puolihoitomajoitus 2hh/hlö/vrk 35 eur, 1hh/vrk 65 eur
Erikoistapahtumien yhteydessä ravintolalla on oikeus veloittaa sisäänpääsymaksu. Jäsenetu ei ole voimassa pääsiäisenä, juhannuksena eikä jouluna.

Scandic-hotellien kohteet

Scandic Friends – edut eivät ole voimassa majoittuessa etuhinnalla.

1. Scandic Eden, Nokia

HUOM!
Scandic Nokia Edenissä on aloitettu elokuussa 2019 iso peruskorjaustyö ja kylpylä on kokonaan suljettuna loppuvuoden ajan. Kohde avataan uudelleen viimeistään keväällä 2020.

Paratiisikatu 2, Nokia, puh. +358 3410 81627

1. Scandic Ikaalisten Kylpylä

Huvilatie 2, Ikaalinen, puh. 03 41081629

Viihtyisä kylpylä- ja kokoushotelli kaikilla mukavuuksilla kauniissa järvimaisemissa, hiekkarantojen äärellä. Hotelli tarjoaa hemmottelua, aktiviteetteja ja korkeatasoista viihdettä sekä monipuoliset ravintolapalvelut.

Hinnasto: Puolihoitomajoitus 2hh/hlö/2 vrk 84 eur, 1hh/2 vrk 99 eur, alle 13-vuotiaat lisävuoteella 15 eur/hlö

Hinta sisältää aamiaisen ja päivällisen, Vesitropiikin kaksituntisen käytön 2 krt/ vrk, Wellness & Sport -ohjelmat, kuntosalin vapaan käytön ja ohjelmamaksun tanssiravintolaan. Etu ei ole voimassa Iskelmäparatiisi-viikonloppuna eikä 21.-23.6.2019, 24.-31.12.2019.

1. Scandic Imatran Valtionhotelli

Torkkelinkatu 2, Imatra, puh. 05 7899300

Ainutlaatuinen, linnamainen hotelli monipuolisilla palveluilla Imatran kansallismaisemissa kaupungin parhaalla paikalla aivan kosken partaalla, Imatran keskustassa. Ylellinen sauna- ja uima-allasosasto takaa hemmottelua ja elämyksiä rauhallisissa puitteissa.

Hinnasto: Puolihoitomajoitus 2hh/hlö/2 vrk alkaen 86 eur, 1hh/
2 vrk 101 eur, alle 13-vuotiaat lisävuoteella 15 eur (max. 1 lisävuode/huone). Ei voimassa Imatran ajo –viikonloppuna eikä 24.-31.12.2019.

1. Scandic Kallio

Läntinen Brahenkatu 2, Helsinki, puh. 09 68999036

Kodikas hotelli sijaitsee keskellä Helsingin trendikästä Kallion kaupunginosaa. Täällä nukut hyvin ja nautit boheemista tunnelmasta. Hotelli on hyvien kulkuyhteyksien ympäröimä ja kaikki pääkaupungin palvelut ovat kätevästi saavutettavissa.

Hinnasto: 2hh/hlö/vrk 28 eur, 1hh/vrk 86 eur, alle 13-vuotiaat ilmaiseksi. Etu ei voimassa 23.-27.9.2019, SLUSH 2019 (päivämäärä avoin)

1. Scandic Oulu Station

Kajaaninkatu 17, Oulu, puh. 08 2374 8949

Rauhallinen hotelli Oulun keskustassa, rautatieaseman lähellä. Ystävällinen palvelu, uudistetut huoneet, mukava ravintola ja saunaosasto uima-altaalla takaavat rennon vierailun. Hotellissa on myös moderni kokousosasto ja hyvät pysäköintimahdollisuudet.

Hinnasto: 2hh/hlö/vrk 27 eur, 1hh/vrk 84 eur, alle 13-vuotiaat ilmaiseksi. Etu ei voimassa 12.-14.7.2019, 26.-28.7.2019

1. Scandic Waskia

Lemmenpolku 3, 65170 Vaasa, puh. 06 24130018

Rauhallinen hotelli upeissa merimaisemissa kätevän matkan päässä Vaasan keskustasta. Suuri maksuton pysäköintialue, monipuoliset palvelut, tilavat huoneet ja viereinen Tropiclandia-kylpylä takaavat viihtyisän vierailun.

Hinnasto: 2hh/hlö/vrk alkaen 29 eur, 1hh/vrk 88 eur

Sokos Hotels –kohteet

Sokos Hotelleissa jäseneduissa on 5 huoneen minimikiintiö
(5 huonetta vähintään saatavilla ao. hinnoilla).

1. Break Sokos Hotel Bomba

Tuulentie 10, Nurmes, puh. 010 7830450

Huikaisevan kauniin Pielisen rannalla Pohjois-Karjalassa sijaitseva Bomba on ainutlaatuinen ja omaperäinen matkailukohde ympäri vuoden. Break Sokos Hotel Bomban tiloja ja palveluita on uudistettu vuosina 2016-2017 laajasti. Suljetut päivät 23.-25.12.2019.

Hinnasto:

High season pe-su ja päivittäin 30.6.-3.8. välisellä ajalla: 2hh/hlö/vrk 42 eur, 1hh/vrk 81 eur
Low season: 2hh/hlö/vrk 30 eur, 1hh/vrk 57 eur
Lapset 3-16 vuotta/hlö/vrk 20 eur lisävuoteella, ympäri vuoden.
Hinta sisältää kylpylän ja kuntosalin käytön. Hinnat eivät käytössä joulun aikana.

1. Break Sokos Hotel Eden, Oulu

Holstinsalmentie 29, Oulu, puh. 020 1234603

Eden sijaitsee Oulussa, Nallikarin upean hiekkarannan kupeessa. Nauti meren rauhoittavasta näkymästä, hurmioidu auringonlaskusta. Kylpylässä iloitaan riehakkaasti tai otetaan iisisti. Suljetut päivät 27.-30.6.2019, 26.-27.7.2019, Kylpylä suljettu 2.-31.1.2019 vuosihuollon takia.

Hinnasto: 2hh/hlö/vrk 36 eur, 1hh/vrk 81 eur, lapset 3-16 vuotta/hlö/vrk 22 eur lisävuoteella, ympäri vuoden

1. Break Sokos Hotel Flamingo

Kauppakeskus Jumbo, Tasetie 8, Vantaa, puh. 020 1234605

Vain hotelli, kylpylä ei kuulu jäsenetuhintaan. Pohjoismaiden suurimmassa viihdekeskus Flamingossa sijaitseva elämyshotelli, jossa kaikki elämän ilot ja ihanuudet ovat tarjolla yhdellä yöpymisellä. Viihdekeskus Flamingo ja kauppakeskus Jumbo tarjoavat hotellivieraille huiman määrän tekemistä. Helsinki–Vantaan kentälle pääset kätevästi bussilla tai taksilla. Suljetut päivät 12-14.9.2019.

Hinnasto: 2hh/hlö/vrk 47 eur, 1hh/vrk 82 eur, lapset 3-16 vuotta/hlö/vrk 20 eur

1. Break Sokos Hotel Vuokatti

Kidekuja 2, Vuokatti, puh. 010 7831000

Vuokatti on Suomen suosituin ympärivuotinen matkailukeskus, jonka neljä selkeää vuodenaikaa antavat aisteille tilaa tuntea. Upea kainuulainen luonto yhdessä Vuokatin alueen monipuolisten palvelujen kanssa on kokonaisuus, joka sellaisenaan sopisi sanakirjan kohtaan ”täydellinen”. Suljetut päivät 1.-10.1.2019, 15.-17.3.2019, 22.-24.3.2019.

Hinnasto: 2hh/hlö/vrk 37 eur, 1hh/vrk 60 eur, lapset 3-16 vuotta/hlö/vrk 15 eur lisävuoteella

1. Original Sokos Hotel Ilves

Koskikeskus, Hatanpään valtatie 1, Tampere, puh. 020 1234631

Original Sokos Hotel Ilves on valovoimainen maamerkki kaupungin keskipisteessä. Ilves tarjoaa vierailleen modernia ja ylellistä mukavuutta sekä aitoja tamperelaisia kokemuksia höystettynä lämminhenkisellä ja sydämellisellä palvelulla. Suljetut päivät 22.-23.01. Verkostomessut, 16.-17.8. Blockfest, 24.-25.9. Alihankintamessut, 13.-16.11. Uinnin SM-kisat/Kädentaitomessut.

Hinnasto: 2hh/hlö/vrk 41 eur, 1hh/vrk 66 eur, lapset 3-16 vuotta/hlö/vrk 15 eur lisävuoteella.
Hinnat voimassa viikonloppuisin pe-su, sekä joka päivä seuraavina viikkoina 8-10, 14-15 ja 51-52.

1. Original Sokos Hotel Lakeus

Torikatu 2, Seinäjoki, puh. 010 7648000

Hotellissa on runsaasti huoneita, joissa voi nauttia oman saunan löylyistä juuri itselle sopivana aikana. Pubissa seurataan screeniltä vauhdikkaimmat sporttitapahtumat ja kesäpäivästä nauttii parhaiten suurella terassillamme, jonne aurinko paistaa iltamyöhään saakka. Suljetut päivät 26.1.2019, 20.-21.3.2019, 27.-29.6.2019,
11.-13.7.2019, 20.–31.12.2019.

Hinnasto: 2hh/hlö/vrk 35 eur, 1hh/vrk 65 eur, lapset 3-16 vuotta/hlö/vrk 10 eur

1. Original Sokos Hotel Presidentti

Eteläinen Rautatiekatu 4, Helsinki, puh. 020 1234608

Hotelli sijaitsee Helsingin ydinkeskustassa Kampin kauppakeskuksen vierellä ja Eduskuntatalon tuntumassa. Suljetut päivät 9.-13.4.2019 ja 23.-28.9.2019.

Hinnasto: 2hh/hlö/vrk 47 eur, 1hh/vrk 82 eur, lapset 3-16 vuotta/hlö/vrk 20 eur lisävuoteella

1. Original Sokos Hotel Royal Vaasa

Hovioikeudenpuistikko 18, Vaasa, puh. 020 1234619

Original Sokos Hotel Royal Vaasa sijaitsee keskellä kaupunkia, kauniin puistikon varrella. Vaasa on kätevän kompakti kaupunki, jossa kaikki tärkeä löytyy lyhyen kävelymatkan päästä.

Hinnasto: 2hh/hlö/vrk 40 eur, 1hh/vrk 80 eur, lapset 3-16 vuotta/hlö/vrk 20 eur

1. Original Sokos Hotel Viru, Tallinna

Viru väljak 4, Tallinn, Viro, puh. +372 680 9300

Viru on kautta aikojen ollut se Tallinnan elämää sykkivä cityhotelli, jossa historia ja nykypäivä elävät kohtaavat. Aika on muotoillut Virusta ainutlaatuisen ja aidon. Keskellä kaikkea ja kaikkia. Laaja valikoima erityyppisiä huoneita, ravintoloita, viihde- ja virkistyspalveluita, kokous- ja bankettikeskus, ostoskeskus ja mielenkiintoinen KGB-museo – kaikki saman katon alla.

Hinnasto:
Low season 8.1.-31.3.: pe-la 2hh/hlö/vrk 23 eur, 1hh/vrk 59 eur, su-to 2hh/hlö/vrk 19,50 eur, 1hh/vrk 52 eur, lapset 6-16 vuotta/hlö/vrk 15 eur lisävuoteella
Mid season 1.4.-31.5. ja 1.9.-30.12.: pe-la 2hh/hlö/vrk 33,50 eur, 1hh/vrk 80 eur, su-to 2hh/hlö/vrk 24 eur, 1hh/vrk 61 eur, lapset 6-16 vuotta/hlö/vrk 15 eur lisävuoteella
High season 1.6.-31.8.: pe-la 2hh/hlö/vrk 41 eur, 1hh/vrk 95 eur, su-to 2hh/hlö/vrk 37 eur, 1hh/vrk 87 eur, lapset 6-16 vuotta/hlö/vrk 15 eur lisävuoteella

Holiday Club -kohteet

1. Holiday Club Caribia

Kongressikuja 1, Turku, puh. 0300 870929

Upea ja monipuolinen kokonaisuus lähellä Turun keskustaa. Kylpylähotelli Caribiassa vietetään hyviä hetkiä etelänmerien rennossa hengessä.

Hinnasto: 2hh/hlö/vrk 35 eur, 1hh/vrk 65 eur, lapset 6-16 vuotta/hlö/vrk 10 eur lisävuoteella

Yksi lisävuode per huone mahdollinen. Alle 6-vuotiaat veloituksetta ilman lisävuodetta. Isommalle perheelle tarjolla erikoishinnoiteltuja väliovellisia perhehuoneita. Hinta sisältää kuntosalin ja kylpylän käytön.

1. Holiday Club Katinkulta

Katinkullantie 15, Vuokatti, puh. 0300 870979

Holiday Club Katinkulta on Pohjoismaiden monipuolisin lomakeskus Vuokatissa. Nauti ympärivuotisista aktiviteeteista Nuasjärven upeissa maisemissa ja hemmottele koko perhettä kylpylähotellin monipuolisilla palveluilla.

Hinnasto: Bed & breakfast 2hh/hlö/vrk 30 eur, 1hh/vrk 55 eur, lapset 6-16 vuotta/hlö/vrk 10 eur (superior)

Puolihoitomajoitus 2hh/hlö/2 vrk 100 eur, 1hh/2 vrk 150 eur, lapset 6-16 vuotta/hlö/2vrk 40 eur (superior)

1. Holiday Club Kuusamon Tropiikki

Kylpyläntie 5, Kuusamo, puh. 0300 870961

Holiday Club Kuusamon Tropiikki on monipuolinen kylpylähotelli ja loma-asuntokohde Rukan ja Kuusamon välimaastossa. Holiday Club Kuusamon Tropiikki tarjoaa ympärivuotisia vapaa-ajanpalveluita niin lapsiperheille, pariskunnille kuin kaveriporukoillekin. Kylpylähotellin tuntumassa sijaitsee Ruka, yksi Suomen suosituimmista hiihtokeskuksista lukuisine harrastemahdollisuuksineen.

Hinnasto: 2hh/hlö/vrk 30 eur, 1hh/ vrk 55 eur, lapset 6-16 vuotta/hlö/
vrk 10 eur lisävuoteella

1. Holiday Club Saariselkä

Saariseläntie 7, Saariselkä, puh. 0300 870969

Holiday Club Saariselkä on Euroopan, ellei jopa koko maailman pohjoisin kylpylähotelli- ja loma-asuntokohde. Holiday Club Saariselkä sijaitsee Inarin kunnassa Urho Kekkosen kansallispuiston vieressä, Pohjois-Lapin tunturimaisemien ympäröimänä.

Hinnasto:
Low season: 6.1.-15.2. ja 22.4.-31.8. ja 22.9.-27.11.:
2hh/hlö/vrk 30 eur, 1hh/vrk 55 eur, lapset 6-16 vuotta/hlö/vrk 10 eur

High season: 1.-5.1. ja 16.2.-21.4. ja 1.-21.9. ja 28.11.-31.12.:
2hh/hlö/vrk 40 eur, 1hh/vrk 75 eur, lapset 6-16 vuotta/hlö/vrk 10 eur

1. Holiday Club Saimaa

Rauhanrinne 1, Lappeenranta, puh. 0300 870950

Koe kylpylähotelli ja loma-asunnot Saimaan rannalla. Lähde uuteen lomakeskukseen viettämään ikimuistoista lomaa kylpylän ja monipuolisten aktiviteettien parissa.

Hinnasto:
Bed & breakfast 2hh/hlö/vrk 30 eur, 1hh/vrk 55 eur, lapset 6-16 vuotta/hlö/vrk 10 eur.
Puolihoitomajoitus 2hh/hlö/2 vrk 100 eur, 1hh/2 vrk 150 eur, lapset 6-16 vuotta/hlö/2 vrk 40 eur.