Jäsenille

Rakennusliiton ammattiosastojen
TAPAHTUMAILMOITUKSET

Etkö tiedä omaa ammattiosastoasi?

Ammattiosastosi numero näkyy jäsenkortissa. Voit tiedustella ammattiosastojen yhteystietoja aluetoimistoista.

Tällä sivulla julkaistavat ilmoitukset toimitetaan osoitteeseen: ilmoitukset@rakennusliitto.fi

Ilmoitus julkaistaan vain netissä, ellei sitä erikseen ole pyydetty laittamaan painettavaan Rakentaja-lehteen.
Verkossa julkaistavat rivi-ilmoitukset ovat maksuttomia.
Rakentaja-lehdessä julkaistavan laatikko-ilmoituksen hinta on 2 €/palstamillimetri. Ilmoitukset ovat aina kahdella palstalla.

Lahden osastot: 066, 177, 405

Yhteinen kevätkokous to 19.3. klo 18, Ravintola Koti, Salpausselänkatu 7, Messuhallin 2. krs pääovesta vasemmalle, Lahti. Kokous alkaa ruokailulla klo 17.30. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat. Tilaisuudessa mukana varapuheenjohtaja Kimmo Palonen. Tervetuloa!
Hallitukset

Os. 006, Uudenmaan torninosturinkuljettajat ja -asentajat

Kevätkokous to 27.2. klo 17, osastojen Tiimitupa, Viides linja 3, Helsinki. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat. Tervetuloa!

Os. 007, Rakennusalojen ulkomaalaiset ammattilaiset

Kevätkokous ke 31.3. klo 17.30, Uudenmaan aluetoimiston tilat, Siltasaarenkatu 4, katutaso, Helsinki. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat. Kahvitarjoilu. Tervetuloa!
Virkistyspäivä Vesipuisto Serenassa. Mukaan pääsee 35 jäsentä perheineen. Lisätietoja perhelipusta ja ilmoittautumiset: Igor p.+358 415 437 733 arki-iltaisin klo 17–19.

Os. 010, Tampere

Kevätkokous to 26.3. klo 17, osaston tilat; Sorinkatu 4 A, Tampere. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat. Kahvitarjoilu. Tervetuloa!

Os. 015, Turun kirvesmiehet

Kevätkokous ke 25.3. klo 18, Turun aluetoimisto, Uudenmaankatu 6a, Turku. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat. Kahvitarjoilu. Tervetuloa!

Os. 027, Joensuu

Kevätkokous to 19.3. klo 19, kerhohuone, Torikatu 5, Joensuu. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat.
Joensuun osastojen yhteinen pilkkitapahtuma la 4.4. klo 9 Seitarannassa. Tarjolla kahvia, makkaraa ja muutakin purtavaa.

Os. 028, Varkaus

Kevätkokous to 19.3. klo 16, ravintola Amanda, Pirnankatu 4 (Forum), Varkaus. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat.

Os. 029, Kuusankoski

Kevätkokous ti 31.3. klo 18, Voikkaan Työväentalo, Voikkaantie 2. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat. Tervetuloa!
Kesäretki 16.–17.7. Tarttoon, Hotelli Dorpat. Matkalla mukana oma bussi. Omavastuu 300 €/hlö. Sitovat ilmoittautumiset viimeistään la 30.5., Seppo p. 040 055 6103.

Os. 039, Helsingin matto- ja parkettimiehet

Kevätkokous ti 24.3. klo 16, osastojen Tiimitupa, Viides linja 3, Helsinki. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat. Kahvitarjoilu.

Os. 043, Pori

Kevätkokous pe 27.3. klo 18, Hotelli Amado, Keskusaukio 2, Pori. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä kesäviettopaikan mahdollinen myynti. Lisäksi muut esille tulevat asiat. Ilmoittautumiset ruokailun vuoksi viimeistään ti 17.3. puheenjohtajalle p. 040 411 8305.

Os. 051, Jyväskylä

Kevätkokous ma 30.3. klo 18, Keski-Suomen aluetoimisto, Yrjönkatu 30, Jyväskylä. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat.
Kesäpäivät 12.–14.6, Helsinki. Kesäpäiville osallistuville jäsenilleen osasto tarjoaa 100 euron edun. Lisätietoja osaston nettisivulta https://osasto051.rakennusliitto.net/ ja taloudenhoitaja Veli Hiltuselta p. 040 823 3539.

Os. 055, Järvenpää

Kevätkokous to 19.3. klo 18, Järvenpää-talo, Hallintokatu 4, Järvenpää. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat. Kahvitarjoilu.

Os. 056, Salo

Matka jääkiekko-otteluun la 14.3. TPS–Jukurit. Lähtö klo 15.30 Salon torilta ja paluu samaan paikkaan noin klo 21. Matkan hinta 20 €/hlö.
Maksu osaston tilille FI49 5410 6440 0115 00. Paikkoja varattu 25 kpl. Ilmoittautumiset viimeistään ti 25.2., Ari p. 041 444 2077.

Os. 059, Oulu

Kevätkokous ke 25.3. klo 18, Oulun aluetoimiston kokoustila, Rautatienkatu 40, Oulu. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat. Kahvitarjoilu.

Os. 060, Kouvola

Toimihenkilöt 2020. Puheenjohtaja Mika Nikkanen p. 040 849 9499, sihteeri Raimo Markkanen p. 040 741 9051, taloudenhoitaja Matti Ravantti p. 040 537 5579, rantapaikan hoitaja Sami Holopainen p. 040 773 5390.
Veteraanikerho kokoontuu joka kuukauden ensimmäinen torstai osaston toimistolla klo 10. Kokoontumisia ei ole kesä–elokuussa. Osaston veteraanit tervetuloa toimintaan mukaan!
Osaston kotisivuilla lisätietoa tapahtumista ym.: www.rakennusliittoosasto60.fi

Os. 064, Alavus

Kevätkokous la 7.3. klo 16.30, Nordea-pankin kokous ja saunatilat, Kuulantie 1, Alavus. Kulku takapihan kautta. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat. Kokouksen jälkeen tarjolla ruokaa, juomaa ja sauna.

Os. 077, Mikkeli

Kevätkokous pe 28.2. klo 18, hotelli Scandic Mikkeli, Mikonkatu 9, Mikkeli. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat. Kokouksen jälkeen ruokailu.
Pilkkikisat la 29.2. klo 10–13. Kokoontuminen Visulahden rantasaunalla klo.9.30. Osallistujat palkitaan. Tarjolla pientä evästä.

Os. 082, Nokia

Kevätkokous ti 17.3. klo 17, osaston toimisto, Pirkkalaistori 8 C, Nokia. Esillä sääntöjen määräämät sekä muut esille tulevat asiat. Kahvitarjoilu.

Os. 083, Keuruu

Kevätkokous la 28.3. klo 13, Pappilan Taverna, Kangasmannilantie 4, Keuruu. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat. Lounastarjoilu. Tervetuloa!

Os. 088, Vaasan seudun rakentajat

Kevätkokous pe 27.3. klo 18, Kotirannan Työväentalo, Kustaalantie 82, Vaasa. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat. Paikalla puhumassa myös järjestöpäällikkö Jukka Asikainen. Kokouksen yhteydessä myös catering-ruokailu. Kaikki jäsenet erittäin tervetulleita!

Os. 091, Kuopio

Kevätkokous la 29.2. klo 10, Original Sokos Hotel Puijonsarvi, kokoustilat, Minna Canthin katu 16, Kuopio. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat. Kokouksen jälkeen lounas. Tervetuloa!
Rakentajaveteraanien pilkkikilpailut ke 18.3. Lintulahdessa, Kanavanranta 28, Kuopio. Kokoontuminen klo 9. Lisätietoja: Juhani Partanen p. 050 091 3001.
Osastojen 091 ja 394 pilkkikilpailut la 21.3. klo 10–13, Os.091:n majalla Lintulahdessa, Kanavanranta 28, Kuopio. Ilmoittautumiset klo 9 alkaen. Jäävaraus! Lisätietoja: os. 091 Markku Tirronen p. 044 330 6763 ja os. 394 Timo Räsänen p. 050 390 0655. Osastojen jäsenet perheineen tervetuloa!
Kevätretki 24.–26.4. Tallinnaan. Yksi yö Silja Europa laivalla ja yksi yö Sokos Hotel Virussa. Lähtö pe 24.4. klo 9.30 Siilijärven linja-autoasema, klo 10 Kirkkokatu 1, Kuopio ja klo 10.10 Pitkälahti. Jäsenet voivat varata kaksi matkaa/jäsen hintaan 80 €/hlö. Lisämaksusta voi tilata menomatkalle buffetillallisen (1. kattaus klo 17.30) ruokajuomineen hintaan 34 €/hlö ja aamiaisen la 25.4. laivalla hintaan 13 €/hlö. Paluumatkalle lounaan laivassa 26 €/hlö. Sitovat ilmoittautumiset viimeistään ke 20.3. syntymäaikoineen ja laivaruokailuineen p. 044 585 2651, mielellään tekstiviestinä tai WhatsApp-viestinä. Mukaan mahtuu 65 nopeinta! Mukaan matkalle voimassa oleva passi tai kuvallinen henkilökortti. Passi on suositeltavin vaihtoehto.

Os. 094, Turun betonituote

Kevätkokous to 5.3. klo 18, Turun aluetoimiston alakerta, Uudenmaankatu 6a, Turku. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat. Tilannekatsauksen pitää aluetoimitsija Mikko Lindstedt. Kahvitarjoilu. Tervetuloa!

Os. 099, Kajaani

Kevätkokous ke 18.3. klo 18, Ravintola Sulo, kokoustila Kajana, Kauppakatu 20, Kajaani. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat. Kokouksen jälkeen ruokailu. Tervetuloa!
Pilkkikilpailut la 28.3. klo 10 Karankanlahdella. Kokoontuminen klo 9.30 osaston kesänviettopaikka Suvirannassa. Jäsenet perheineen tervetuloa!

Os. 107, Jämsä

Kevätkokous ti 10.3. klo 18, Hulkkion Majakka, Hulkkionlahdentie 495, Kaipola. Esillä sääntömääräiset asiat ja muut esille tulevat asiat. Tarjolla kahvia ja pikkusuolaista, joten varmistathan osallistumisesi viimeistään pe 6.3. p. 040 674 1420. Tervetuloa!

Os. 131, Rovaniemi

Kevätkokous pe 27.3. klo 18, Raksakellari, Korkalonkatu 18, Rovaniemi. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat. Kahvitarjoilu.

Os. 124, Toijala

Kevätkokous pe 13.3. klo 18, Akaan keilahalli, Hallamäentie 3, Akaa. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat. Tervetuloa!
Kesäpäivät 12.–14.6., Helsinki. Osasto tukee jäsenen osallistumista kesäpäiville. Lisätietoja ja sitovat ilmoittautumiset ja lisätiedot viimeistään to 12.3., Petri Kosonen p. 040 516 1331 tai pkpetepk@gmail.com.

Os. 150, Forssa

Kevätkokous to 12.3. klo 18.30, osaston toimisto, Hämeentie 18, Forssa. Esillä sääntöjen määräämät sekä muut esille tulevat asiat. Kahvitarjoilu. Tervetuloa!

Os. 151, Orivesi

Kevätkokous la 21.3. klo 10, kahvila Hella, Aihtiantie 9, Orivesi. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat. Tervetuloa!

Os. 160, Kerimäki

Pilkkikilpailut la 21.3. klo 9 Pääkannassa. Tervetuloa!
Kevätkokous la 28.3. klo 14, Niskavuoren portti, Ruokojärventie 8, Haapakallio. Esillä sääntömääräiset asiat sekä muut esille tulevat asiat.

Os. 187, Lempäälä

Kevätkokous ke 25.3. klo 17, Kahvila Siiri, Uotintie 5, Lempäälä. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat. Kahvitarjoilu.

Os. 197, Pieksämäki

Pilkkikisat la 21.3. klo 9–12, osaston mökillä. Jos on jäitä.
Kevätkokous su 22.3. klo 15, Länsi-ABC Pieksämäki, Vehkanotko 2, Pieksämäki. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat.

Os. 203, Haukipudas

Kevätkokous ke 18.3. klo 18, Heiton talo, Törmäntie 15, Haukipudas. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat. Kahvitarjoilu.
Pilkkikilpailut la 21.3. klo 10–13 Iin Merihelmessä, Rynkyntie 35, Kuivaniemi. Sarjat: miehet, naiset ja nuoret alle 17-vuotiaat. Voittajille lahjakortit. Tarjolla makkaraa, kahvia ja mehua. Ilmoittautumiset viimeistään ma 16.3. Raimo Välikankaalle p. 040 564 5877. Tarkemmat tiedot osaston nettisivulta https://haukipudas203.rakennusliitto.net/.

Os. 206, Juva

Kevätkokous pe 27.3. klo 18, Työntuloksen kerhohuone, Peltotie 1–3, Juva. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat. Tervetuloa!

Os. 280, Helsingin betoniraudoittajat

Kevätkokous la 14.3. klo 10, Purpurinpolku 7–9, Kannelmäki, Helsinki. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat.

Os. 283, Viiala

Kevätkokous ke 25.3. klo 18, Viialan Sampola, Vakkistentie 5, Viiala. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat.

Os. 285, Pielavesi

Kevätkokous ma 23.3. klo 18, Ikälä, järjestötila, Torikatu 6, Pielavesi. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat. Kahvitarjoilu. Tervetuloa!
Yhteinen kevätpäivä/pilkkikilpailut la 28.3. klo 10, osaston kesämökillä. Makkaran paistoa, kahvia ym. Kaikki pilkkijät palkitaan. Jäsenet perheineen tervatuloa!

Os. 286, Nivala

Kevätkokous to 12.3. klo 18, Tuuliareena, Ståhlberginkatu 10, Haapajärvi. Esillä sääntöjen määräämät sekä muut esille tulevat asiat. Kahvitarjoilu. Tervetuloa!

Os. 288, Nurmijärvi

Kevätkokous to 26.3. klo 18, Perttulan Kansantalo, Nummenpääntie 1, Perttula. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat.

Os. 318, Kiuruvesi

Kevätkokous ti 24.3. klo 18, Puistonkulma, Asematie 16, Kiuruvesi. Esillä sääntöjen määräämät asiat, osaston lakkauttaminen sekä muut esille tulevat asiat. Tervetuloa!

Os. 320, Laihia

Kevätkokous to 19.3. klo 18, Laihian Kansantaloyhdistys, Mannilan talo, kokoushuone, Laihilantie 36. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat.

Os. 342, Jyväskylän kirvesmiehet

Kevätkokous to 26.3. klo 18.30, Hotelli Alba, Ahlmanninkatu 4, Jyväskylä. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat. Tervetuloa!

Os. 349, Matinkylä

Kevätkokous ma 16.3. klo 18, Matinkylän Pirtti, Keskipäivänkuja 4, Espoo. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat.
Kuukausikokous ma 6.4. klo 18, Matinkylän Pirtti, Keskipäivänkuja 4, Espoo. Käsitellään esille tulevat asiat.

Os. 394, Kuopion putkimiehet ja -eristäjät

Osastojen 091 ja 394 pilkkikilpailut la 21.3. klo 10–13, Os. 091:n majalla Lintulahdessa, Kanavanranta 28, Kuopio. Ilmoittautumiset klo 9 alkaen. Jäävaraus! Lisätietoja: os. 91 Markku Tirronen p. 044 330 6763 ja os. 394 Timo Räsänen p. 050 390 0655. Osastojen jäsenet perheineen tervetuloa!

Os. 354, Sodankylä

Kevätkokous la 28.3. klo 15, Järjestökeskus Kitinen, Jäämerentie 19, Sodankylä. Esillä sääntöjen määräämät asiat, osaston lakkauttaminen sekä muut esille tulevat asiat.

Os. 365, Rautavaara

Kevätkokous su 29.3. klo 17, hotelli-ravintola Tiilikka, Kuusitie 2, Rautavaara. Esillä sääntöjen määräämät sekä muut esille tulevat asiat. Kahvitarjoilu.

Os. 390, Helsingin putkimiehet ja -eristäjät

Kevätkokous ti 17.3. klo 16, osastojen Tiimitupa, Viides linja 3, Helsinki. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat. Ajankohtaisista asioista kertomassa aluetoimitsija Timo Turpeinen. Pullakahvitarjoilu. Tervetuloa!

Os. 392, Tampereen putkimiehet ja -eristäjät

Kevätkokous ti 24.3. klo 16.30, osasto 10:n tilat, Sorinkatu 4, 1. krs, Tampere. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat. Kahvitarjoilu. Tervetuloa jälleen sankoin joukoin!
Veteraanit kokoontuvat joka kuukauden ensimmäisenä tiistaina klo 12, osasto 10:n kokoustilat, Sorinkatu 4 A, Tampere. Heinä- ja elokuun pidämme vapaata. Tervetuloa kaikki osastomme eläkeläiset kahvittelemaan, keskustelemaan ajankohtaisista asioista ja muistelemaan vanhoja.
Veteraanikerho Juntturit

Os. 395, Jyväskylän putkimiehet ja -eristäjät

Pilkkikilpailut la 14.3. klo 9 Muuramen Hautalahdessa.
Kevätkokous ti 17.3. klo 17.30, Keski-Suomen aluetoimisto, Yrjönkatu 30, Jyväskylä. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat. Kahvitarjoilu. Tervetuloa!

Os. 402, Vaasan putkimiehet

Kevätkokous pe 20.3. klo 18, Pohjanmaan aluetoimisto, Pitkäkatu 43, Vaasa. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat.

Os. 416, Virrat

Perinteinen kevätristeily 21.–22.5.  Viking Grace-aluksella jäsenille puolisoineen. Matkan omavastuu 70 €/hlö, mikä sisältää: kuljetuksen, A2-hytin, aamiaisen ja buffet-päivällisen. Lisätietoja ja ilmoittautumiset viimeistään pe 10.4., Tero p. 050 064 9275.

Os. 418, Kirkkonummi

Kevätkokous su 29.3. klo 15, Finnsbacka kerhohuone, Kuninkaantie 5–7, Kirkkonummi. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat. Kahvitarjoilu. Tervetuloa!

Os. 425, Pudasjärvi/Taivalkoski

Kevätkokous su 22.3. klo 14, ravintola Merita Kebab, Jukolantie 4, Pudasjärvi. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat. Kokoukseen osallistujien kesken pientä arvontaa. Lopuksi ruokailu. Tervetuloa!

Os. 437, Huittinen

Kevätkokous pe 27.3. klo 18, Ay-toimisto, Sahakatu 4, Huittinen. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat.

Os. 459, Vantaa

Kevätkokous pe 6.3. klo 18, Puistokulma, Talkootie 4, Vantaa. Esillä sääntöjen määräämät sekä muut esille tulevat asiat. Ruokatarjoilu.
Päiväristeily la 16.5. Tallinnaan, m/s Viking XPRS. Laivan lähtöajat: Helsinki–Tallinna klo 10.30–13 ja Tallinna–Helsinki klo 17–19.30. Hinta jäsenille 10 €/hlö ja puolisolle 20 €. Hintaan sisältyy: menomatkalla brunssi klo 10.15 ja paluumatkalla buffet klo 16.30. Matkatavaroille on varattu viisi B-luokan hyttiä. Paikkoja varattu 30 hengelle. Tiedustelut ja sitovat ilmoittautumiset viimeistään su 12.4., Toivo Kumpulainen p. 044 516 0642.

Os. 468, Mäntsälä

Kevätkokous to 2.4. klo 19, Shell Mäntäsälä P, Pohjoinen Pikatie 1, Mäntsälä. Esillä sääntöjen määräämät sekä muut esille tulevat asiat. Kahvitarjoilu.

Os. 475, Nilsiä

Kevätkokous la 28.3. klo 13, Mantun talo, Mantunsuora, Nilsiä. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat.

Os. 489, Oulu

Kevätkokous la 14.3. klo 11, Oulun aluetoimiston kokoustilat, Rautatienkatu 40, Oulu. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat. Osasto tarjoaa osallistujille lounaan kokouksen jälkeen.

Os. 494, Joensuun putkimiehet

Kevätkokous la 14.3. klo 16, Hotelli-Ravintola Aada, Kauppakatu 32, Joensuu. Esillä sääntöjen määräämät asiat ja muut esille tulevat asiat. Kokouksen jälkeen päivällinen ja sauna. Tervetuloa!
Osastojen yhteiset pilkkikilpailut la 4.4. klo 9 Seitaranta. Sarjoja koko perheelle. Tarjolla makkaraa, mehua, kahvia ja pullaa. Tervetuloa!

Os. 522, Merikarvia

Kevätkokous pe 20.3. klo 17, Paloasema, Lounasvaarantie 1, Merikarvia. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat.

Os. 541, Tampereen maanrakentajat

Kevätkokous ti 17.3. klo 16.30, Osasto 10:n kokoustilat, Sorinkatu 4 A, Tampere. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat. Kahvitarjoilu. Tervetuloa!

Os. 546, Mikkeli

Kevätkokous la 21.3. klo 17, Linnasauna, Linnakatu 5, Mikkeli. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat. Kokouksen jälkeen mahdollisuus saunomiseen.

Os. 547, Lahti

Kevätkokous pe 27.3. klo 18, toimisto, Hämeenkatu 32 A, Lahti. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat. Kokouksen jälkeen pientä iltapalaa. Tervetuloa!

Os. 548, Kymen maanrakentajat

Risteily 10.–11.4. Tallinnaan, Silja Euroopalla. Matkan hinta jäsenille 30€/hlö ja avec 50 €. Sitovat ilmoittautumiset viimeistään su 1.3. Jaska p. 040 065 5540. Maksut myös viimeistään su 1.3. osaston tilille FI74 4108 0010 8105 73.
Pilkkikisat la 21.3. klo 10 Vilniemi, Hamina. Säävarauksella. Tiedustelut. Kai Teittinen p. 050 075 4335.
Kevätkokous su 22.3.klo 14, ABC Keltakangas, Hallitie 2, Kouvola. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat.

Os. 553, Luoteis-Pirkanmaa

Kevätkokous la 28.3. klo 18 Juusola-nimisellä mökillä, Nokkapellontie, Ikaalinen. Esillä sääntöjen määräämät sekä muut esille tulevat asiat. Kokouksen jälkeen luvassa ruokaa ja saunomista, jonka vuoksi ilmoittautumiset viimeistään pe 20.3. puheenjohtajalle p. 041 725 9572.
Hallituksen kokous klo 17 ennen varsinaista kokousta.

ALUEELLISET RAKENTAJAVETERAANIEN
TAPAHTUMAILMOITUKSET

Hämeenlinnan rakentajaveteraanit

Veteraanien kokoukset 2020 ovat keskiviikkoisin klo 13–15, Birger Jaarlin katu 12, Hämeenlinna.
Seuraavasti: 18.3., 15.4., 20.5., 16.9., 21.10., 18.11. Kahvitarjoilut. Tervetuloa!

Keski-Suomen rakentajaveteraanit

Kokoontumiset joka kuukauden ensimmäinen tiistai klo 14, Keski-Suomen aluetoimisto, Yrjönkatu 30, Jyväskylä. Tervetuloa kahvittelemaan!
Kuntosali- ja kylpyläsopimus 2020 Scandic Laajavuoren kanssa. Olemme uusineet sopimuksen, johon kuuluu kuntosalin käyttö ma–pe klo 7–14, sauna sekä uiminen. Hinta 5,90 €/kerta liiton jäsenkorttia esittämällä.
Tutustumismatka pe 17.4. eduskuntaan ja Rakennusliiton keskustoimistolle Lähtö klo 6 Jyväskylästä Harjukadun tilausajolaiturilta, matkareitti kulkee Joutsan kautta. Mukaan mahtuu 50 henkeä. Matkan hinta rakentajaveteraaneille ja aveceille 10 €/hlö, muilta peritään 20 €/hlö. Ilmoittautumiset viimeistään ti 7.4., Kaarlo p. 050 542 7290 tai Raimo p. 040 768 8811.
Kevätristeily ma 18.5. Tallinnaan. Lähtö klo 12.30 Jyväskylästä Harjukadun tilausajolaiturilta. Paluu la 19.5. noin klo 24. Matka-reitti: Jyväskylä–Vaajakoski–Joutsa–satama. Paikkoja varattu 56 hengelle. Matkan hinta rakentajaveteraaneille ja aveceille 40 €/hlö, muilta peritään 54 €/hlö. Ilmoittautumiset viimeistään ti 5.5., Kaarlo p. 050 542 7290 tai Raimo p. 040 768 8811.

Turun rakentajaveteraanit

Kokoukset maanantaisin klo 10, Turun aluetoimisto, Uudenmaankatu 6a, Turku. Seuraavasti: 9.3. Tervetuloa!
Digikurssi 4.3., 6.3. ja 11.3. klo 9–13, Turun aluejärjestön alakerran tilat, Uudenmaankatu 6a, Turku. Ilmoittautumiset Jari Aalto p. 050 404 7471 tai jari.juhani.aalto@gmail.com.