Jäsenille

Valtiovallan ohjeistuksen mukaisesti kaikki Rakennusliiton tapahtumat on toistaiseksi peruutettu, mukaan luettuna ammattiosastojen kevätkokoukset.

Uutinen 13.3.2020: Rakennusliiton tapahtumia siirretään ja perutaan

Rakennusliiton ammattiosastojen
TAPAHTUMAILMOITUKSET

Etkö tiedä omaa ammattiosastoasi?

Ammattiosastosi numero näkyy jäsenkortissa. Voit tiedustella ammattiosastojen yhteystietoja aluetoimistoista.

Tällä sivulla julkaistavat ilmoitukset toimitetaan osoitteeseen: ilmoitukset@rakennusliitto.fi

Ilmoitus julkaistaan vain netissä, ellei sitä erikseen ole pyydetty laittamaan painettavaan Rakentaja-lehteen.
Verkossa julkaistavat rivi-ilmoitukset ovat maksuttomia.
Rakentaja-lehdessä julkaistavan laatikko-ilmoituksen hinta on 2 €/palstamillimetri. Ilmoitukset ovat aina kahdella palstalla.

Os. 029, Kuusankoski

Kesäretki 16.–17.7. Tarttoon, Hotelli Dorpat. Matkalla mukana oma bussi. Omavastuu 300 €/hlö. Sitovat ilmoittautumiset viimeistään la 30.5., Seppo p. 040 055 6103.

Os. 064, Alavus

Kevätristeily 1.–2.5. klo 16 Tallinnaan. Lähtö pe 1.5. klo 11.45 Alavus ABC. Tarvittaessa Ähtärin kautta. Bussi Mukana Tallinnassa. Matka ja ruokailu la 2.5. klo 12 laivalla on jäsenille ilmainen. Ulkopuolisilta matkan hinta 90 € ja halutessa ruokailu 30 €. Sitovat ilmoittautumiset viimeistään ke 1.4 p. 040 560 1220. Ulkopuolisten maksut myös viimeistään 1.4. osaston tilille FI67 5007 0020 0990 18.

Os. 349, Matinkylä

Kuukausikokous ma 6.4. klo 18, Matinkylän Pirtti, Keskipäivänkuja 4, Espoo. Käsitellään esille tulevat asiat.

Os. 459, Vantaa

Päiväristeily la 16.5. Tallinnaan peruttu.

Os. 468, Mäntsälä

Kevätkokous to 2.4. on peruttu liiton suosituksen mukaisesti koronaviruksen leviämisen hidastamiseksi. Kokous pidetään myöhemmin ilmoitettavana ajankohtana.

ALUEELLISET RAKENTAJAVETERAANIEN
TAPAHTUMAILMOITUKSET

Keski-Suomen rakentajaveteraanit

Tutustumismatka pe 17.4. peruttu.
Kevätristeily ma 18.5. peruttu.
Tapahtumat ovat peruttu liiton suosituksen mukaisesti koronaviruksen leviämisen hidastamiseksi. Kokous pidetään myöhemmin ilmoitettavana ajankohtana.

Turun rakentajaveteraanit

Kevätkokous ma 27.4. on peruttu.
Kokous ma 11.5. on peruttu.
Tilaisuudet ovat peruttu liiton suosituksen mukaisesti koronaviruksen leviämisen hidastamiseksi. Kokous pidetään myöhemmin ilmoitettavana ajankohtana.