Jäsenille

Rakennusliiton ammattiosastojen
TAPAHTUMAILMOITUKSET

Etkö tiedä omaa ammattiosastoasi?

Ammattiosastosi numero näkyy jäsenkortissa. Voit tiedustella ammattiosastojen yhteystietoja aluetoimistoista.

Tällä sivulla julkaistavat ilmoitukset toimitetaan osoitteeseen: ilmoitukset@rakennusliitto.fi

Ilmoitus julkaistaan vain netissä, ellei sitä erikseen ole pyydetty laittamaan painettavaan Rakentaja-lehteen.
Verkossa julkaistavat rivi-ilmoitukset ovat maksuttomia.
Rakentaja-lehdessä julkaistavan laatikko-ilmoituksen hinta on 2 €/palstamillimetri. Ilmoitukset ovat aina kahdella palstalla.

Ammattiosastojen kevätkokoukset

Viimeistään maaliskuun viimeisenä päivänä pidettävässä osaston kevätkokouksessa:

a) käsitellään hallituksen laatima toiminta- ja tilikertomus edelliseltä kalenterivuodelta;
b) käsitellään toiminnantarkastajan lausunto;
c) päätetään tilinpäätöksen vahvistamisesta ja vastuuvapauden myöntämisestä;
d) päätetään mahdollisista muista esille tulevista asioista.

Ammattiosastojen syyskokoukset

Lokakuun 15. ja joulukuun 15. päivän välisenä aikana pidettävässä syyskokouksessa:

a) päätetään niistä perusteista, joiden mukaan osaston toimihenkilöiden kulut korvataan;
b) päätetään toimintasuunnitelmasta ja talousarviosta seuraavalle vuodelle;
c) valitaan toiminnantarkastaja ja hänelle varahenkilö;
d) valitaan puheenjohtaja ja hallituksen varsinaiset jäsenet henkilökohtaisine varajäsenineen;
e) valitaan edustajat henkilökohtaisine varaedustajineen aluejärjestön edustajakokoukseen;
f) valitaan tarpeelliset toimikunnat ja jaostot sekä tarvittaessa osaston luottamusmies ja hänen varamiehensä;
g) päätetään kokouksen koollekutsumistavasta;
h) asetetaan ehdokkaat aluejärjestön hallituksen jäseniksi;
i) käsitellään muut mahdolliset asiat

Os. 010, Tampere

Ammattialajaostojen yleiset kokoukset, joissa asetetaan ehdokkaat os. 10:n toimihenkilöiksi ja edustajiksi toimikaudelle 2021 sääntöjen määräämällä tavalla.
Kirvesmiesjaosto ke 11.11. klo 16.30, Sorinkatu 4 A, Tampere.
Vedeneristysjaosto to 12.11. klo 16.30, Sorinkatu 4 A, Tampere.
Rakennus-, kone- ja raudoitusjaosto pe 20.11. klo 16.30, Sorinkatu 4 A, Tampere.
Syyskokous to 10.12. klo 18, Sorinkatu 4 A, Tampere. Esillä sääntöjen määräämät asiat (toimihenkilövalinnat vuodelle 2020), sekä muut esille tulevat asiat. Kaikki kokouksissa huomioidaan koronarajoitukset ja -ohjeet. Tervetuloa!

Os. 022, Kerava

Syyskokous ke 11.11. klo 18, Keravan kirjaston satusiipi, Paasikivenkatu 12. Esillä sääntöjen määräämät asiat (toimihenkilövalinnat vuodelle 2021) sekä muut esille tulevat asiat.

Os. 034, Imatra

Syyskokous ma 16.11. klo 18, Ay-talon alakerta, Esterinkatu 11, Imatra. Esillä sääntöjen määräämät asiat (toimihenkilövalinnat vuodelle 2021) sekä muut esille tulevat asiat.

Os. 039, Helsingin matto- ja parkettimiehet

Syyskokous ti 17.11. klo 16, ammattiosastojen Tiimitupa, Viides linja 3, Helsinki. Esillä sääntöjen määräämät asiat (toimihenkilövalinnat vuodelle 2021) sekä muut esille tulevat asiat. Kahvitarjoilu.

Os. 043, Pori

Syyskokous pe 20.11. klo 18, Porin Miittinki, Pohjoispuisto 4, Pori. Esillä sääntöjen määräämät asiat (toimihenkilövalinnat vuodelle 2021) sekä muut esille tulevat asiat.

Os. 047 Lohja

Syyskokous to 19.11. klo 18, osaston toimitilat, Kauppakatu 8, Lohja. Esillä sääntöjen määräämät asiat (toimihenkilövalinnat vuodelle 2021) sekä muut esille tulevat asiat. Tervetuloa!

Os. 051, Jyväskylä

Syyskokous ke 25.11. klo 18, Rakennusliiton Jyväskylän toimipiste, Yrjönkatu 30, Jyväskylä. Esillä sääntöjen määräämät asiat (toimihenkilövalinnat vuodelle 2021) sekä muut esille tulevat asiat.

Os. 055, Järvenpää

Syyskokous to 12.11. klo 18, Järvenpää-talo, Hallintokatu 4, Järvenpää. Esillä sääntöjen määräämät asiat (toimihenkilövalinnat vuodelle 2021) sekä muut esille tulevat asiat.

Os. 059, Oulu

Syyskokous to 12.11. klo 18, Radisson Blu Hotel Oulu, Hallituskatu 1, Oulu. Esillä sääntöjen määräämät asiat (toimihenkilövalinnat vuodelle 2021) sekä muut esille tulevat asiat. Ennen kokousta klo 17 buffet-ruokailu kokoukseen osallistujille. Tervetuloa!

Os. 068, Joensuun betonituote

Syyskokous su 22.11. klo 12, ABC Marjala ABC, Marjalantie 18, Joensuu. Esillä sääntöjen määräämät asiat (toimihenkilövalinnat vuodelle 2021) sekä muut esille tulevat asiat. Tarjolla pientä purtavaa. Tervetuloa!

Os. 077, Mikkeli

Syyskokous pe 4.12. klo 18, Hotelli Scandic Mikkeli, Mikonkatu 9, Mikkeli. Esillä sääntöjen määräämät asiat (toimihenkilövalinnat vuodelle 2020), sekä muut esille tulevat asiat.

Os. 079, Porvoo

Kevätkokous la 31.10. klo 12, osaston toimisto, Sibeliuksenbulevardi 36, Porvoo. Esillä sääntöjen määräämät asiat ja muut esille tulevat asiat.
Syyskokous la 14.11. klo 12, osaston toimisto, Sibeliuksenbulevardi 36, Porvoo. Esillä sääntöjen määräämät asiat (toimihenkilövalinnat vuodelle 2021) sekä muut esille tulevat asiat.

Os. 083, Keuruu

Syyskokous la 31.10. klo 13, Pappilan Taverna, Kangasmannilantie 4, Keuruu. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat. Lounastarjoilu. Tervetuloa!

Os. 086, Kokkola

Syyskokous ma 23.11. klo 18, osaston toimisto, Ristirannankatu 7, Kokkola. Esillä sääntöjen määräämät asiat (toimihenkilövalinnat vuodelle 2021) sekä muut esille tulevat asiat.
Rakentajien joulujuhlat pe 11.12. klo 19, Snelmankoti, Rantakatu 27, Kokkola. Tarjolla perinteistä jouluruokaa ja tanssia. Omavastuu: jäsen 5 € ja avec 10 €. Maksetaan viimeistään pe 4.12. osaston tilille FI37 5162 0020 2679 21. Tervetuloa!

Os. 091, Kuopio

Syyskokous la 21.11. klo 10, Original Sokos Hotel Puijonsarvi, kokoustilat, Minna Canthin katu 16, Kuopio. Esillä sääntöjen määräämät asiat (toimihenkilövalinnat vuodelle 2021), keskustellaan ja päätetään osaston kesäpaikan myynnistä. Lisäksi muut esille tulevat asiat. Kokouksen jälkeen lounas. Tervetuloa!

Os. 094, Turku

Syyskokous pe 6.11. klo 18, Rakennusliiton Turun palvelupiste, alakerran kokoustilat ja saunatilat, Uudenmaankatu 6a, Turku. Esillä sääntöjen määräämät asiat (toimihenkilövalinnat vuodelle 2021) sekä muut esille tulevat asiat. Tilannekatsauksen pitää aluetoimitsija Mikko Lindstedt. Tarjolla pizzaa ja juomia. Sauna lämmitettynä.
Hallitus kokoontuu klo 17.30.

Os. 098, Mikkelin maalarit

Syyskokous pe 20.11. klo 18, Paukkulan takkatupa, Paukkulantie 22, Mikkeli. Esillä sääntöjen määräämät asiat (toimihenkilövalinnat vuodelle 2021) sekä muut esille tulevat asiat. Kokouksen jälkeen ruokailu ja sauna. Tervetuloa!
Hallitus kokoontuu klo 17.30.

Os. 104, Helsingin asfalttimiehet ja bitumieristäjät

Stand Up-ilta pe 20.11. klo 20, Suomi nauraa!, Finlandia-talo. Hinta osaston jäsenelle 10 €/hlö.
Teatteri-Ilta la 12.12. klo 13, Toinen pullo Cavaa, Helsingin kaupunginteatteri, Areena-näyttämö. Näytöksen jälkeen ruokailu Graniittilinnassa. Hinta 25 €/hlö.
Ilmoittautumiset viimeistään to 12.11. Matti Tiainen p. 040 705 8809.

Os. 135, HaminaKotka

Syyskokous ke 25.11. klo 17.30, Ravintola Keisarinsatama, Metsontie 41, Kotka. Esillä sääntöjen määräämät asiat (toimihenkilövalinnat vuodelle 2021) sekä muut esille tulevat asiat. Kokouksen jälkeen hallituksen järjestäytymiskokous, jonka jälkeen ruokatarjoilu. Tervetuloa!

Os. 150, Forssa

Syyskokous to 19.11. klo 18.30, osaston toimisto, Hämeentie 18, Forssa. Esillä sääntöjen määräämät asiat (toimihenkilövalinnat vuodelle 2021), Linjaportin myynti. Lisäksi muut esille tulevat asiat. Kahvitarjoilu. Tervetuloa!

Os. 154, Loviisa

Syyskokous su 15.11. klo 13 Neste K Ankkurituuli, kabinetti, Länsikaari 3, Loviisa. Esillä sääntöjen määräämät asiat (toimihenkilövalinnat vuodelle 2021) sekä muut esille tulevat asiat. Kokouksen jälkeen ruokailu.
Perinteinen jouluruokailu/joulujuhlat la 28.11. klo 19, ravintola Zilton, Mariankatu 29, Loviisa. Ilmoittautumiset viimeistään su 22.11., Kaj Vilja p. 040 581 7509.
Koronatilanteesta ja määräyksistä johtuen voi tulla muutoksia edellä oleviin tapahtumiin.

Os. 197, Pieksämäki

Syyskokous su 22.11. klo 16, Ukko Bistro & Deli, Tallikankaankatu 3, Pieksämäki. Esillä sääntöjen määräämät asiat (toimihenkilövalinnat vuodelle 2021) sekä muut esille tulevat asiat. Kokouksen jälkeen ruokailu.

Os. 200, Tunturi-Lappi

Syyskokous la 28.11. klo 15, Äkäshotelli, Äkäsentie10, Äkäslompolo. Esillä sääntöjen määräämät asiat (toimihenkilövalinnat vuodelle 2021) sekä muut esille tulevat asiat.
PIkkujoulut. Kokouksen jälkeen vietämme osaston pikkujouluja samassa hotellissa. Ilmoittautumiset: puheenjohtaja Antti Satta p. 040 550 3657 tai sihteeri-taloudenhoitaja Eugen Parviainen p. 040 550 9282. Lisätietoja osaston netti- ja facebook-sivuilta. Koronapandemia voi muuttaa suunnitellun kokouksen ja pikkujoulun järjestelyitä, joten seuratkaa tiedotusta osaston nettisivuilta .

Os. 206, Juva

Syyskokous pe 13.11. klo 18, Kahvikulma, Juvantie 16, Juva. Esillä sääntöjen määräämät asiat (toimihenkilövalinnat vuodelle 2021) sekä muut esille tulevat asiat.

Os. 280, Helsingin betoniraudoittajat

Syyskokous la 14.11. klo 11, Purpuripolku 7–9, Kannelmäki, Helsinki. Esillä sääntöjen määräämät asiat (toimihenkilövalinnat vuodelle 2021) sekä muut esille tulevat asiat.

Os. 283, Viiala

Syyskokous to 1.12. klo 18, Viialan Sampola, Vakkistentie 5, Viiala. Esillä sääntöjen määräämät asiat (toimihenkilövalinnat vuodelle 2021) sekä muut esille tulevat asiat.

Os. 286, Nivala

Syyskokous to 19.11. klo 18, Sinikan lounaspalvelu, Ståhlberginkatu 1, Haapajärvi. Esillä sääntöjen määräämät asiat (toimihenkilövalinnat vuodelle 2021) sekä muut esille tulevat asiat. Kahvitarjoilu. Tervetuloa!

Os. 288, Nurmijärvi

Jouluruokailu la 5.12. klo 13, Ravintola Pikkuparoni, Olantie 2, Rajamäki. Sitovat ilmoittautumiset viimeistään pe 20.11., Jari p. 040 525 5427.

Os. 320, Laihia

Syyskokous to 12.11. klo 18, Mannilantalon kerhohuone, Laihiantie 36, Laihia. Esillä sääntöjen määräämät asiat (toimihenkilövalinnat vuodelle 2021) sekä muut esille tulevat asiat.
Pikkujoulut pidetään joulukuussa, jos korona suo. Paikka vielä auki. Pikkujouluun voi ilmoittautua jo nyt, Jouko p. 040 097 1985.

Os. 349, Matinkylä

Kuukausikokous ma 9.11. klo 18, Matinkylän Pirtti, Keskipäivänkuja 4, Espoo. Käsitellään esille tulevat asiat.

Os. 365, Rautavaara

Syykokous ti 15.12. klo 17, taloudenhoitajan kotona, Alaluostantie 10, Rautavaara. Esillä sääntöjen määräämät asiat (toimihenkilövalinnat vuodelle 2021) sekä osaston lakkauttaminen. Lisäksi muut esille tulevat asiat.

Os. 378, Orimattila

Syyskokous la 21.11. klo 14, Humiseva, Karkkulantie 34, Orimattila. Esillä sääntöjen määräämät asiat (toimihenkilövalinnat vuodelle 2021) sekä muut esille tulevat asiat.

Os. 390, Helsingin putkimiehet ja -eristäjät

Syyskokous la 28.11. klo 10, Rakennusliiton Helsingin toimipiste, Siltasaarenkatu 4, katutaso, Helsinki. sillä sääntöjen määräämät asiat (toimihenkilövalinnat vuodelle 2021) sekä muut esille tulevat asiat. Tilannekatsauksen pitää aluetoimitsija Timo Turpeinen. Kahvitarjoilu. Tervetuloa!

Os. 391, Turun putkimiehet ja -eristäjät

Syyskokous la 4.12. klo 17, Rakennusliiton Turun palvelupiste, alakerta, Uudenmaankatu 6a, Turku. Esillä sääntöjen määräämät asiat (toimihenkilövalinnat vuodelle 2021) sekä muut esille tulevat asiat. Kokouksen jälkeen sauna ja pientä purtavaa.
Opintostipendi. Stipendin suuruus on 25 €/kurssipäivä ja se maksetaan ay-kursseille osallistuville osaston jäsenille. Kurssille osallistuvan jäsenen tulee stipendi saadakseen lähettää vapaamuotoinen hakemus ja kuva kurssitodistuksesta osaston sähköpostiosoitteeseen osasto391@gmail.com.

Os. 392, Tampereen putkimiehet ja-eristäjät

Yhdistetty kevät- ja syyskokous la 28.11. klo.14, os.10:n kokoustilat, Sorinkatu 4 A, 1 krs, Tampere. Esillä sääntöjen määräämät asiat (toimihenkilövalinnat vuodelle 2021) sekä muut esille tulevat asiat. Tilannekatsauksen pitää Rakennusliiton varapuheenjohtaja Kimmo Palonen. Kokouksen jälkeen ruokailu. Tervetuloa!

Os. 404, Porin putkimiehet ja -eristäjät

Syyskokous pe 20.11. klo 18, Rakennusliiton Porin palvelupiste, Liisankatu 18, Pori. Esillä sääntöjen määräämät asiat (toimihenkilövalinnat vuodelle 2021) sekä muut esille tulevat asiat.

Os. 416, Virrat

Syyskokous to 19.11. klo 18, Työväentalo, Mäkitie 18, Virrat. Esillä sääntöjen määräämät asiat (toimihenkilövalinnat vuodelle 2021) sekä muut esille tulevat asiat.

Os. 418, Kirkkonummi

Syyskokous su 22.11. klo 15, Finnsbacka kerhohuone, Kuninkaantie 5–7, Kirkkonummi. Esillä sääntöjen määräämät asiat (toimihenkilövalinnat vuodelle 2021) sekä muut esille tulevat asiat. Kahvitarjoilu. Tervetuloa!

Os. 425, Pudasjärvi-Taivalkoski

Syyskokous su 15.11. klo 12, Koskentoppari, Ouluntie 1, Taivalkoski. Esillä sääntöjen määräämät asiat (toimihenkilövalinnat vuodelle 2021) sekä muut esille tulevat asiat. Päivitetään pikkujoulutilanne, mahdolliset koronarajoitukset. Tilaisuuden jälkeen ruokailu. Tervetuloa!

Os. 437, Huittinen

Syyskokous pe 27.11. klo 18, Ay-toimisto, Sahakatu 4, Huittinen. Esillä sääntöjen määräämät asiat (toimihenkilövalinnat vuodelle 2021) sekä muut esille tulevat asiat.

Os. 459, Vantaa

Syyskokous/jouluruokatarjoilu pe 13.11. klo 18, Puistokulma, Talkootie 4, Vantaa. Esillä sääntöjen määräämät asiat (toimihenkilövalinnat vuodelle 2021) sekä muut esille tulevat asiat. Ruokatarjoilun vuoksi ilmoittautumiset viimeistään ti 10.11., Toivo Kumpulainen p. 044 516 0642. Tervetuloa!

Os. 468, Mäntsälä

Syyskokous to 12.11. klo 18, Shell Mäntsälä P, Pohjoinen Pikatie 1, Mäntsälä. Esillä sääntöjen määräämät asiat (toimihenkilövalinnat vuodelle 2021). Osastomme tarvitsee enemmän aktiivisuutta toiminnan takaamiseksi. Lisäksi muut esille tulevat asiat. Kahvitarjoilu.

Os. 475, Nilsiä

Syyskokous la 21.11. klo 15, Mantun talo, Vesitorninitie 1, Nilsiä. Esillä sääntöjen määräämät asiat (toimihenkilövalinnat vuodelle 2021) sekä muut esille tulevat asiat.

Os. 495, Uurainen

Syyskokous su 22.11. klo 12, Parman ruokala, Uuraistentie 529, Kangashäkki. Esillä sääntöjen määräämät asiat (toimihenkilövalinnat vuodelle 2021) sekä muut esille tulevat asiat. Kahvitarjoilu. Tervetuloa!

Os. 522, Merikarvia

Syyskokous pe 13.11. klo 17, Paloasema, Lounasvaarantie 1, Merikarvia. Esillä sääntöjen määräämät asiat (toimihenkilövalinnat vuodelle 2021) sekä muut esille tulevat asiat.

Os. 559, Kannus

Syyskokous pe 6.11. klo 18, Työväentalo, Mäkiraontie 1, Kannus. Esillä sääntöjen määräämät asiat (toimihenkilövalinnat vuodelle 2021) sekä osaston lakkauttaminen ja jäsenten siirtyminen toiseen osastoon. Lisäksi muut esille tulevat asiat.

Os. 579, Kouvolan putkimiehet ja -eristäjät

Syyskokous pe 13.11. klo 18, hotelli Vaakuna, Hovioikeudenkatu 2, Kouvola. Esillä sääntöjen määräämät asiat (toimihenkilövalinnat vuodelle 2021) sekä muut esille tulevat asiat. Tervetuloa!

Os. 601, Helsingin muurarit

Syyskokous/pikkujoulut la 21.11. klo 13, Sokos Hotelli Vantaa, Hertaksentie 2, Vantaa. Esillä sääntöjen määräämät asiat (toimihenkilövalinnat vuodelle 2021) sekä muut esille tulevat asiat. Ruokailu ja sauna. Tervetuloa!
Talvipäivät, jotka oli tarkoitus järjestää tänä talvena, on siirretty vuodelle 2021 vallitsevan korona tilanteen vuoksi.

Os. 608, Tampereen muurarit

Syyskokous ma 30.11. klo 18, Sorinkatu 4 A, Tampere. Esillä sääntöjen määräämät asiat (toimihenkilövalinnat vuodelle 2021) sekä muut esille tulevat asiat. Tarjoilu.

ALUEELLISET RAKENTAJAVETERAANIEN
TAPAHTUMAILMOITUKSET

Hämeenlinnan rakentajaveteraanit

Syksyn kokoukset keskiviikkona klo 13, Birger Jaarlin katu 12, Hämeenlinna.
Seuraavasti: 18.11.

Keski-Suomen rakentajaveteraanit

Pikkujoulut ke 18.11. klo 14, Tourula, Matarakatu 4, Jyväskylä. Hinta 2 €/hlö myös avec. Ilmoittautumiset viimeistään pe 13.11., Kaarlo p. 050 542 7290 tai Raimo p. 040 768 8811. Tervetuloa!

Turun rakennusveteraanit

Kevään 2021 kokoukset maanantaisin klo 10, Rakennusliiton Turun palvelupiste, yläkerran kokoustilat, Uudenmaankatu 6a, Turku. Pullakahvitarjoilu.
Seuraavasti: 11.1., 8.2., 8.3., 12.4., 10.5.