Ammattiosastojen tapahtumat

Tällä sivulla julkaistavat ilmoitukset toimitetaan osoitteeseen: ilmoitukset@rakennusliitto.fi

Ilmoitus julkaistaan vain netissä, ellei sitä erikseen ole pyydetty laittamaan painettavaan Rakentaja-lehteen. Verkossa julkaistavat rivi-ilmoitukset ovat maksuttomia. Rakentaja-lehdessä julkaistavan laatikkoilmoituksen hinta on 2 €/palstamillimetri. Ilmoitukset ovat aina kahdella palstalla.

Etkö tiedä omaa ammatti­osastoasi?

Ammattiosastosi numero näkyy jäsenkortissa. Voit tiedustella ammattiosastojen yhteystietoja liiton palvelupisteistä.

Ammatti­osastojen kokoukset

Kevätkokous

Viimeistään maaliskuun viimeisenä päivänä pidettävässä osaston kevätkokouksessa:
a) käsitellään hallituksen laatima toiminta- ja tilikertomus edelliseltä kalenterivuodelta;
b) käsitellään toiminnantarkastajan lausunto;
c) päätetään tilinpäätöksen vahvistamisesta ja vastuuvapauden myöntämisestä;
d) päätetään mahdollisista muista esille tulevista asioista.

Syyskokous

Lokakuun 15. ja joulukuun 15. päivän välisenä aikana pidettävässä syyskokouksessa:
a) päätetään niistä perusteista, joiden mukaan osaston toimihenkilöiden kulut korvataan;
b) päätetään toimintasuunnitelmasta ja talousarviosta seuraavalle vuodelle;
c) valitaan toiminnantarkastaja ja hänelle varahenkilö;
d) valitaan puheenjohtaja ja hallituksen varsinaiset jäsenet henkilökohtaisine varajäsenineen;
e) valitaan edustajat henkilökohtaisine varaedustajineen aluejärjestön edustajakokoukseen;
f) valitaan tarpeelliset toimikunnat ja jaostot sekä tarvittaessa osaston luottamusmies ja hänen varamiehensä;
g) päätetään kokouksen koollekutsumistavasta;
h) asetetaan ehdokkaat aluejärjestön hallituksen jäseniksi;
i) käsitellään muut mahdolliset asiat.

Kokousten mallityöjärjestykset ja tietoa toimihenkilövalinnoista ja niistä ilmoittamisesta

Osastojen tapahtumat

Os. 001, Helsingin kirvesmiehet

Kirveskerho 55 juttutuvan kokoontumiset joka toinen tiistai klo 11, osaston toimitilat, Purpuripolku 7–9, Kannelmäki, Helsinki. Jokaiseen kokoontumiseen pyrimme saamaan ulkopuolisen alustajan kertomaan eri aiheista. Seuraavasti: 14.5., 10.9., 8.10., 10.11., 10.12. joululounas (aika ja paikka ilmoitetaan myöhemmin).
Yhteyshenkilöt: puheenjohtaja Matti Piirainen p. 050 597 0911, sihteeri Ahti Siipilehto p. 040 585 5588 ja taloudenhoitaja Pentti Nurminen p. 040 542 5232.

Os. 002, Helsingin maalarit

Veteraanien kevätretki Tallinnaan ke 8.5. Ilmoittautumiset viimeistään 5.5., Ensio Frisk p. 050 526 9728.
Rakennusliitto 100 -kesäpäivät 8.–9.6., Tampere. Luvassa on paljon ohjelmaa perheen pienemmistä aikuisiin. Osasto tukee majoittujia kuittia vastaan: kahden hengen tai suurempi huone 100 €/jäsen tai yhden hengen huone 80 €/jäsen. Toimita kuitti ja tilinumero, johanna.elonen@rakennusliitto.fi. Kesäpäiville voit matkustaa vaivattomasti ja maksuttomasti yhteisjunakuljetuksella. Tästä päivittyy tarkempaa tietoa liiton kotisivulle.

Os. 022, Kerava

Rakennusliitto 100 -kesäpäivät 8.–9.6., Tampere. Bussikuljetus Keravalta, majoitus Hotelli Ilves
2 hlö huoneissa. Omavastuu 30 €/jäsen. Ilmoittautumiset viimeistään 31.3. Jarmo Nieminen p. 050 375 8902.

Os. 042, Hyvinkää

Rakennusliitto 100 -kesäpäivät 8.–9.6., Tampere. Majoitus Scandic Tampere Station -hotellissa. Hinta: jäsen 0 €, muut 20 €. Sitovat ilmoittautumiset su 5.5. mennessä, Matti Ihanus p. 040 510 5654. Paikkoja rajoitetusti. Kuljetus tarkentuu myöhemmin.

Os. 104, Helsingin asfalttimiehet ja bitumieristäjät

Teatteriesitys Tuplakupla ke 12.6. klo 19, Krapin kesäteatteri, Ratatie 2, Tuusula. Lipun hinta 20 € / hlö sis. pullakahvit väliajalla. Maksu tilille FI73 1555 3000 1011 71. Sitovat ilmoittautumiset
Matti Tiainen p. 040 705 8809 tai matti.tiainen2@luukku.com

Os. 187, Lempäälä

Kevätretki Mathildedalin ruukkiin la 8.6. Omavastuu jäsen 20€ / avec 30€. Sisältää ruokailun. Yhteiskuljetus Lempäälästä. Ilmoittautumiset viimeistään pe 17.5., Tero Tiura p. 050 5692081. Tervetuloa!

Os. 378, Orimattila

Kesän avajaiset la 1.6. klo 14, Humiseva, Karkkulantie 52, Orimattila. Luvassa mölkky-peliä, makkaraa ja kahvia. Tervetuloa!

Os. 392, Tampereen putkimiehet ja -eristäjät

Osastomme eläkeläiset, Juntturit kokoontuvat joka kuukauden ensimmäinen tiistaina klo 12 os. 10:n tiloissa, Sorinkatu 4 A, Tampere, paitsi heinä- ja elokuussa. Tule kahvittelemaan, vaihtamaan kuulumisia ja suunnittelemaan mielekästä veteraanitoimintaa.
Juntturien vetäjänä jatkaa Rauno Viljanen p. 050 594 4168.

OS. 395, Jyväskylän putkimiehet ja -eristäjät

Rakennusliitto 100 -kesäpäivät 8.–9.6., Tampere. Osasto tarjoaa kuljetuksen ja majoituksen Scandic Hotel Villassa 2 hlö huoneissa, omavastuu 50 €/hlö. Lisätietoa Rakennusliiton verkkosivuilla, jonka kautta voitte tilata Särkänniemen ja eläinpuiston rannekkeet etuhintaan. Kuljetuksesta tiedotetaan lähtijöille erikseen. Ilmoittautuminen viimeistään 3.5., hamalainen.jarno@gmail.com tai 045 670 8955.

Os. 601, Helsingin muurarit

Kevätkokous 18.4 klo 17, ravintola Shamrock, Peltolantie 2, Tikkurila. .Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat. Ruokatarjoilu. Tervetuloa

Veteraanitoiminta

Hämeenlinnan rakentajaveteraanit

Vuoden 2024 kokoukset kerran kuukaudessa klo 13, Birger Jaarlin katu 12, Hämeenlinna. Seuraavasti: 18.9., 16.10., 20.11. Tervetuloa!

Keski-Suomen rakentajaveteraanit

Risteily 20.–21.5. Tallinnaan. Linja-autokuljetus lähtee ma 20.5. klo 12.15 Harjukadun tilausajolaiturilta, Harjukatu 6, Jyväskylä. Matkareitti Vaajakoski–Joutsa. Paikkoja varattu 45 henkilölle. Hinta veteraaneille ja aveceille 65 €/hlö, muut 85 €/hlö B2-luokan hytissä. Tallinnassa teemme kiertoajelun. Paluu ti 21.5. noin klo 24. Ilmoittautumiset viimeistään ti 16.4., Kaarlo p. 050 542 7290 tai Raimo p. 040 768 8811.
Kesätapaaminen ti 11.6. klo 10, Hirvasmäentie 113, Vehniä. Aloitamme kahvitarjoilulla ja pienellä purtavalla. Ohjelmassa kisailua ulkona, saunomista, onkimista, makkaranpaistoa ja lähtökahvit. Ilmoittautumiset viimeistään pe 7.6., Kaarlo p. 050 542 7290 tai Raimo p. 040 768 8811. Tervetuloa joukolla mukaan, myös avecit!
Vapaa-ajan kylpyläsopimus 2024 Scandic Laajavuoren kanssa. Olemme uusineet sopimuksen. Hinnat: ma–to klo 8–14 hintaan 7,60 €/kerta. Muina aikoina 12,40 €/kerta. Edut saatte näyttämällä voimassa olevaa jäsenkorttia kassalla. Tervemenoa virkistäytymään!
Kokoontumiset 2024 joka kuukauden ensimmäinen tiistai klo 14, Jyväskylän palvelupiste, Aholaidantie 3, Jyväskylä. Starkia vastapäätä, Keskisuomalaisen talo. Tervetuloa keskustelemaan ja kahvittelemaan!