Jäsenille

Rakennusliiton ammattiosastojen
TAPAHTUMAILMOITUKSET

Etkö tiedä omaa ammattiosastoasi?

Ammattiosastosi numero näkyy jäsenkortissa. Voit tiedustella ammattiosastojen yhteystietoja aluetoimistoista.

Tällä sivulla julkaistavat ilmoitukset toimitetaan osoitteeseen: ilmoitukset@rakennusliitto.fi

Ilmoitus julkaistaan vain netissä, ellei sitä erikseen ole pyydetty laittamaan painettavaan Rakentaja-lehteen.
Verkossa julkaistavat rivi-ilmoitukset ovat maksuttomia.
Rakentaja-lehdessä julkaistavan laatikko-ilmoituksen hinta on 2 €/palstamillimetri. Ilmoitukset ovat aina kahdella palstalla.

Os. 022, Kerava

Kevätkokous ke 19.2. klo 18, Keravan kirjasto, Satusiipi, Paasikivenkatu 12, Kerava.  Esillä sääntöjen määräämät sekä muut esille tulevat asiat.

Os. 056, Salo

Matka jääkiekko-otteluun la 14.3. TPS–Jukurit. Lähtö klo 15.30 Salon torilta ja paluu samaan paikkaan noin klo 21. Matkan hinta 20 €/hlö.
Maksu osaston tilille FI49 5410 6440 0115 00. Paikkoja varattu 25 kpl. Ilmoittautumiset viimeistään ti 25.2., Ari p. 041 444 2077.

Os. 060, Kouvola

Toimihenkilöt 2020. Puheenjohtaja Mika Nikkanen p. 040 849 9499, sihteeri Raimo Markkanen p. 040 741 9051, taloudenhoitaja Matti Ravantti p. 040 537 5579, rantapaikan hoitaja Sami Holopainen p. 040 773 5390.
Veteraanikerho kokoontuu joka kuukauden ensimmäinen torstai osaston toimistolla klo 10. Kokoontumisia ei ole kesä–elokuussa. Osaston veteraanit tervetuloa toimintaan mukaan!
Osaston kotisivuilla lisätietoa tapahtumista ym.: www.rakennusliittoosasto60.fi

Os. 088, Vaasan seudun rakentajat

Hallituksen kokous ma 3.2. klo 18, Pohjanmaan aluetoimiston tilat, Pitkäkatu 43, Vaasa. Käsitellään esille tulevat asiat. Hallituksen jäsenille ja toiminnasta kiinnostuneille.

Os. 098, Mikkelin maalarit

Kevätkokous pe 31.1. klo 18, Mikkelin työttömät ry:n tilat, Porrassalmenkatu 1, Mikkeli. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat. Kahvitarjoilu.
Hallitus kokoontuu klo 17.30.

Os. 091, Kuopio

Kevätretki 24.–26.4. Tallinnaan. Yksi yö Silja Europa laivalla ja yksi yö Sokos Hotel Virussa. Lähtö pe 24.4. klo 9.30 Siilijärven linja-autoasema, klo 10 Kirkkokatu 1, Kuopio ja klo 10.10 Pitkälahti. Jäsenet voivat varata kaksi matkaa/jäsen hintaan 80 €/hlö. Lisämaksusta voi tilata menomatkalle buffetillallisen (1. kattaus klo 17.30) ruokajuomineen hintaan 34 €/hlö ja aamiaisen la 25.4. laivalla hintaan 13 €/hlö. Paluumatkalle lounaan laivassa 26 €/hlö. Sitovat ilmoittautumiset viimeistään ke 20.3. syntymäaikoineen ja laivaruokailuineen p. 044 585 2651, mielellään tekstiviestinä tai WhatsApp-viestinä. Mukaan mahtuu 65 nopeinta! Mukaan matkalle voimassa oleva passi tai kuvallinen henkilökortti. Passi on suositeltavin vaihtoehto.

Os. 131, Rovaniemi

Perhetapaaminen la 15.2. klo 12–15, Rovaniemen Hoplop, Napapiirintie 14, Rovaniemi. Tarjolla lapsille: ranneke, jäätelö, mehu, chipsit sekä juhlahuone kolme tuntia. Aikuisille pullakahvit. Mukaan mahtuu 30 ensimmäiseksi ilmoittautunutta lasta, huoltaja pakollinen. Tapahtuma on maksuton. Sitovat ilmoittautumiset viimeistään ke 12.2. osaston kotisivujen kautta: https://rovaniemi131.rakennusliitto.net/tapahtumat/ilmoittautumislomake. Lisätietoja: Harri Anttila 040 509 4328 klo 16 jälkeen.

Os. 392, Tampereen putkimiehet ja -eristäjät

Veteraanit kokoontuvat joka kuukauden ensimmäisenä tiistaina klo 12, osasto 10:n kokoustilat, Sorinkatu 4 A, Tampere. Heinä- ja elokuun pidämme vapaata. Tervetuloa kaikki osastomme eläkeläiset kahvittelemaan, keskustelemaan ajankohtaisista asioista ja muistelemaan vanhoja.
Veteraanikerho Juntturit

Os. 349, Matinkylä

Kuukausikokous ma 10.2. klo 18, Matinkylän Pirtti, Keskipäivänkuja 4, Espoo. Käsitellään esille tulevat asiat.

Os. 416, Virrat

Kevätkokous to 20.2. klo 18, Työväentalo, Mäkitie 18, Virrat. Esillä sääntöjen määräämät sekä muut esille tulevat asiat.
Perinteinen kevätristeily 21.–22.5.  Viking Grace-aluksella jäsenille puolisoineen. Matkan omavastuu 70 €/hlö, mikä sisältää: kuljetuksen, A2-hytin, aamiaisen ja buffet-päivällisen. Lisätietoja ja ilmoittautumiset viimeistään pe 10.4., Tero p. 050 064 9275.

Os. 459, Vantaa

Kevätkokous pe 6.3. klo 18, Puistokulma, Talkootie 4, Vantaa. Esillä sääntöjen määräämät sekä muut esille tulevat asiat. Ruokatarjoilu.

Os. 495, Uurainen

Kevätkokous su 16.2. klo 12, Parman ruokala, Uuraistentie 529, Kangashäkki. Esillä sääntöjen määräämät sekä muut esille tulevat asiat. Kahvitarjoilu. Tervetuloa!

Os. 601, Helsingin muurarit

Muurarien talvipäivät 29.2.–1.3., Ikaalisten kylpylä, Huvilatie 2, Ikaalinen. Kuljetus tarvittaessa. Ilmoittautumiset viimeistään pe 14.2, Aki Vehkalampi p. 040 734 6577 tai aki.vehkalampi@gmail.com. Tervetuloa mukaan!

ALUEELLISET RAKENTAJAVETERAANIEN
TAPAHTUMAILMOITUKSET

Hämeenlinnan rakentajaveteraanit

Veteraanien kokoukset 2020 ovat keskiviikkoisin klo 13–15, Birger Jaarlin katu 12, Hämeenlinna.
Seuraavasti: 19.2., 18.3., 15.4., 20.5., 16.9., 21.10., 18.11. Kahvitarjoilut. Tervetuloa!

Turun rakentajaveteraanit

Kokoukset maanantaisin klo 10, Turun aluetoimisto, Uudenmaankatu 6a, Turku. Seuraavasti: 20.1., 10.2., 9.3. Tervetuloa!

Keski-Suomen rakentajaveteraanit

Kokoontumiset joka kuukauden ensimmäinen tiistai klo 14, Keski-Suomen aluetoimisto, Yrjönkatu 30, Jyväskylä. Tervetuloa kahvittelemaan!
Tulevia tapahtumia. Huhtikuussa teemme tutustumismatkan eduskuntaan. Toukokuussa kevätretki Tallinnaan.
Tervetuloa mukaan toimintaan!
Kuntosali- ja kylpyläsopimus 2020 Scandic Laajavuoren kanssa. Olemme uusineet sopimuksen, johon kuuluu kuntosalin käyttö ma–pe klo 7–14, sauna sekä uiminen. Hinta 5,90 €/kerta liiton jäsenkorttia esittämällä.