Jäsenille

• Rakennusliiton osastot pitävät talvelta siirrettyjä kevätkokouksia.
  • 1. kesäkuuta alkaen voidaan järjestää korkeintaan 50 hengen ja elokuun alusta korkeintaan 500 hengen kokoontumisia.
  • Kokouksia pidettäessä on noudatettava terveysviranomaisten antamia ohjeita.

Uutinen 14.5.2020: Ohjeita osastojen kevätkokouksiin

Rakennusliiton ammattiosastojen
TAPAHTUMAILMOITUKSET

Etkö tiedä omaa ammattiosastoasi?

Ammattiosastosi numero näkyy jäsenkortissa. Voit tiedustella ammattiosastojen yhteystietoja aluetoimistoista.

Tällä sivulla julkaistavat ilmoitukset toimitetaan osoitteeseen: ilmoitukset@rakennusliitto.fi

Ilmoitus julkaistaan vain netissä, ellei sitä erikseen ole pyydetty laittamaan painettavaan Rakentaja-lehteen.
Verkossa julkaistavat rivi-ilmoitukset ovat maksuttomia.
Rakentaja-lehdessä julkaistavan laatikko-ilmoituksen hinta on 2 €/palstamillimetri. Ilmoitukset ovat aina kahdella palstalla.

Os. 014, Turun maalarit ja lattianpäällystäjät

Kevätkokous ma 31.8. klo 18.00, Turun aluetoimistolla, Uudenmaankatu 6 a. Esillä sääntöjen määräämät asiat ja muut mahdolliset asiat. Kokouksen jälkeen ruokailu. Tervetuloa!
Hallitus.

Os. 027, Joensuu

Kevätkokous to 27.8. klo 19, kerhohuone, Torikatu 5, Joensuu. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat. Kahvitarjoilu.

Os. 039, Helsingin matto- ja parkettimiehet

Kevätkokous ti 25.8. klo 16, ammattiosastojen Tiimitupa, Viides linja 3,  Helsinki. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat. Kahvitarjoilu.

Os. 043, Pori

Kevätkokous ma 7.9. klo 18, SAMK Satakunnan ammattikorkeakoulun tilat, Satakunnankatu 23, Pori. Esillä sääntöjen määräämät asiat, mahdollinen kesäviettopaikan myynti. Lisäksi muut esille tulevat asiat.

Os 051, Jyväskylä

Kevätkokous ke 19.8. klo 18, Rakennusliiton Keski-Suomen aluetoimisto, Yrjönkatu 30, Jyväskylä. Esillä sääntöjen määräämät ja muut esille tulevat asiat.

Os. 055, Järvenpää

Kevätkokous to 13.8. klo 18, Järvenpää-talo, Hallintokatu 4, Järvenpää. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat. Kahvitarjoilu. Tervetuloa!

Os. 056, Salo

Osaston toimisto suljettuna heinäkuun ajan. Seuraava päivystys ma 3.8. klo 16–16.45. Aurinkoista kesää jäsenille!

Os. 083, Keuruu

Kevätkokous la 29.8. klo 13, Pappilan Taverna, Kangasmannilantie 4, Keuruu. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat. Lounastarjoilu. Tervetuloa!

Os. 88, Vaasanseudun rakentajat

Kevätkokous maanantaina 10.8. klo 18.00 Kotirannan työväentalolla, Kustaalantie 82, Vaasa. Esillä sääntöjen määrämät sekä muut esille tulevat asiat, aluetoimitsija pitää tilannekatsauksen. Kokouksen yhteydessä myös ruokailu. Kaikki jäsenet erittäin tervetulleita!

Os. 135, HaminaKotka

Kevätkokous 5.8. klo 17.30 Haminan Wanhalla Työskillä, Sibeliuskatu 28, Hamina. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat, ruokatarjoilu.

Os. 154, Loviisa

Kevätkokous su 23.8. klo 13, Neste K Ankkurituuli, kabinetti, Länsikaari 3, Loviisa . Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat. Kokouksen jälkeen ruokailu. Tervetuloa!

Os. 187, Lempäälä

Kevätkokous ti 25.8. klo 17, Kahvila Siiri, Lempäälä. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat.

Os. 288, Nurmijärvi

Kevätkokous ke 26.8. klo 18, Perttulan Kansantalo, Nummenpäätie 1, Nurmijärvi. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat.

Os. 342, Jyväskylän kirvesmiehet

Syyskauden avajaiset  ti 25.8. klo 18 Ladunmajalla, Ronsuntaipaleentie 279, Jyväskylä. Tervetuloa!
Kevätkokous ke 16.9. klo 18, Hotelli Alba, Ahlmaninkatu 4, Jyväskylä. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat.

Os. 349, Matinkylä

Kuukausikokous ma 7.9. klo 18, Matinkylän Pirtti, Keskipäivänkuja 4, Espoo. Käsitellään esille tulevat asiat.

Os. 418, Kirkkonummi

Kevätkokous su 6.9. klo 15, Finnsbackan kerhohuone, Kuninkaantie 5–7. Esillä sääntöjen määräämät asiat ja muut esille tulevat asiat. Kahvitarjoilu. Tervetuloa!

Os.  468, Mäntsälä

Kevätkokous to 17.9. klo 19, Shell Mäntsälä P, Pohjoinen Pikatie 1, Mäntsälä. Esillä sääntöjen määräämät sekä muut esille tulevat asiat (pikkujoulut 2020). Kahvitarjoilu.

Os. 522, Merikarvia

Kevätkokous pe 21.8. klo 16.30 Paloasemalla, Lounasvaarantie 2, Merikarvia. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat.

ALUEELLISET RAKENTAJAVETERAANIEN
TAPAHTUMAILMOITUKSET

Keski-Suomen rakentajaveteraanit

Risteily 26.–27.10. Tallinnaan. Lähtö ma 26.10. klo 12.30 Harjukadun tilausajolaiturilta ja paluu ti 27.10. noin klo 24 samaan paikkaan. Linja-auto ajaa reittiä: Vaajakoski–Joutsa–satama. Paikkoja varattu 56 hengelle. Matkan hinta 40 €/hlö, myös avec. Muut lähtijät 55 €/hlö. Ilmoittautumiset viimeistään ke 23.9.: Kaarlo p. 050 542 7290 tai Raimo p. 040 768 8811.
Veteraanit kokoontuvat joka kuukauden toinen tiistai klo 14 Keski-Suomen aluetoimistolla, Yrjönkatu 30, Jyväskylä.