Etusivu - Rakennusliitto - Rakennusalan ammattilaisten puolella

Liity nyt Rakennusliiton jäseneksi!

1. Liiton jäsenellä on varaa parempaan
2. Liiton jäsen nukkuu paremmin
3. Liiton jäsen ei jää yksin
4. Liiton jäsen pääsee pidemmälle
5. Liiton jäsen jeesaa kaveriakin

Jäsenmaksu 25 €/kk

Lue lisää ja liity joukkoon!

Ajankohtaista

• Osallistu SAK:n Tulevaisuus tänään -tapahtumaan ja Rakennusliiton naistapaamiseen

SAK järjestää Tulevaisuus tänään -keskustelutilaisuuden lauantaina 8.10. Helsingissä. Samassa yhteydessä on Rakennusliiton perinteinen naistapaaminen.

• Rakennusliitto vaatii muutoksia hallituksen esitykseen työssäoloehdon uudistamiseksi

Rakennusliitto ei hyväksy hallituksen esittämää mallia työttömyysturvan työssäoloehdon uudistamiseksi. Esityksessä näyttää tavoitteena olevan säästäminen tavalla, joka kurittaisi kaikkein pienimpien työttömyyskorvausten saajia.

• Infra-alan tapaaminen Oulussa

Tapaamisessa käsitellään työehtosopimusasioita. Tilaisuudessa paikalla Rakennusliiton varapuheenjohtaja Kimmo…

• Luottamushenkilöseminaari ja -risteily

LUOTTAMUSHENKILÖSEMINAARI 26.-27.8.2022   Radisson Blu Seaside Hotel, Ruoholahdenranta…