Päivitä tietosi 31.1. mennessä eAsioinnissa, niin osallistut kahden urheilukellon arvontaan. Katso arvonnan säännöt

Rakennusliitto – rakennusalan ammattilaisten puolella

Liity Rakennusliittoon

Artikkelikuva

Rakennuskassa käsittelee 19.1. saapuneita ensihakemuksia

Rakennusliitto on rakentajien puolustaja

Rakennusliitto on noin 70 000:n rakennusalan ammattilaisen oma etujärjestö. Valvomme jäsentemme työsuhteeseen liittyviä etuja, palkkoja ja alan työturvallisuutta. Alan ammattilaiset liittyvät Rakennusliittoon ja Rakennusalan työttömyyskassaan. Kuljemme jäsenen rinnalla koko työuran ajan. Tarjoamme tukea opiskeluajasta eläköitymiseen sekä työttömyysjaksojen aikana.

• Varo kylmää ja muista työmaan pakkasraja

Työehtosopimusten mukaan työmailla tulee määrittää pakkasraja, jolloin työmaalle ei tarvitse mennä. Rakennuksen runkovaiheessa voi työnteon tilapäisesti estää pakkasen aiheuttama sääeste.

• Rakennusliitto vaatii koronatestejä ja karanteenia

Rakennusliitto vaatii alan työntekijöiden terveyden turvaamista ja kaikkien rakennuksille ulkomailta tuotavien työntekijöiden koronatestausta ja pakollista karanteenia.

• Luottamushenkilöiden koulutus- ja perehdytystilaisuus Jyväskylä

Rakennusliitto Läntinen palvelualue järjestää työmaa ja yritystason luottamushenkilöille…

• Luottamushenkilöiden koulutus- ja perehdytystilaisuus Tampere